Τι κάνουν τα ψυχοφάρμακα-Το Μάρκετινγκ της Τρέλας(ΒΙΝΤΕΟ)
Αποκαλυπτικά βίντεο και στοιχεία αποδεικνύουν το κερδοσκοπικό παιχνίδι απόλυτης χειραγώγησης της συμπεριφοράς και της υγείας των ανθρώπων μέσω της ανεξέλεγκτης χορήγησης ψυχοτρόπων φαρμάκων.
Πρώτο βήμα: Η αλόγιστη και ακατάλληλη συνταγογράφηση υπό τη πρόφαση της διαγνωσμένης ψυχικής νόσου, δίχως ο “ασθενής” να εισάγεται σε ειδικό πρόγραμμα
συμβουλευτικής και ψυχοθεραπευτικής προσέγγισης.
Σύμφωνα με άρθρο του Brendan L. Smith που δημοσιεύτηκε στην επίσημη ιστοσελίδα της Αμερικανικής Ένωσης Ψυχολόγων η ακατάλληλη συνταγογράφηση είναι ένα πολύ συχνό φαινόμενο που επηρεάζει εντονότατα τους Αμερικανούς ασθενείς. Πολλά από τα ψυχοτρόπα ενδέχεται να μην βοηθούν καθόλου στη θεραπεία της ψυχικής πάθησης ενώ βάσει μελέτης του έτους 2011 από το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των Η.Π.Α πάρα πολλοί ασθενείς λαμβάνουν θεραπεία μέσω φαρμακευτικών ουσιών δίχως να έχει προηγηθεί προηγουμένως αξιολόγηση από ψυχίατρο…
Καθηγητές ψυχολογίας τονίζουν ιδιαίτερα τον “ρόλο” των αντικαταθλιπτικών φαρμάκων – πολύ συχνά λειτουργούν ως “υποκατάστατα” φαρμάκου (placebos) δίχως καμία ουσιαστική θεραπευτική λειτουργία – με μόνο ρόλο την ψευδή αίσθηση βελτίωσης των συμπτωμάτων μέσω της αυθυποβολής. Ο Steven Hollon, επί παραδείγματι, τονίζει ότι εάν τα άτομα γνώριζαν περισσότερα πράγματα θα απεφεύγαν οπωσδήποτε τη φαρμακευτική θεραπεία και θα οδηγούνταν προς ψυχοκοινωνικές προσεγγίσεις και συμβουλευτικές ψυχοθεραπείες.
Σε μελέτη που δημοσιεύθηκε το 2008 από το επιστημονικό περιοδικό Journal of Epidemiology βρέθηκε ότι μόνο για τη περίοδο μεταξύ 1992-2001 σε δείγμα παιδιών και εφήβων που ήταν συμβεβλημένα με γενικό ιατρό στο Ηνωμένο Βασίλειο, χορηγήθηκαν περίπου 143.079 συνταγές σε 34.398 παιδιά και εφήβουςμε μέση ηλικία χορήγησης της πρώτης συνταγής τα 12,6 έτη!!!
Η επιχείρηση του μάρκετινγκ της τρέλας ξεκινά, λοιπόν, από τη παιδική ηλικία:
Τι αναφέρει όμως κορυφαίος ερευνητής του Χάρβαρντ για τις ψυχικές ασθένειες των παιδιών;
Μα, φυσικά, ότι είναι μία “εφεύρεση” των φαρμακευτικών εταιριών.
Σε συνέντευξη του Τζερόμ Κάγκαν που βρήκε το pentapostagma.gr έπειτα από διαδικτυακή έρευνα οι δηλώσεις είναι χαρακτηριστικές:
οι ασαφείς διαγνωστικές πρακτικές είναι αυτές που κατασκευάζουν την έννοια της ψυχικής ασθένειας των παιδιών με υπερβολικά ιατρικοποιημένους όρους όπως Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής – υπερκινητικότητας ή διαταραχές άγχους στους εφήβους, που σύμφωνα με τον καθηγητή Κάγκαν εμπίπτουν στη φυσιολογική πορεία της ηλικιακής φάσης των ατόμων.
Από τη στιγμή που το αντικαταθλιπτικό Prozac εισήχθη στην αγορά υγείας της Αμερικής, η χρήση του τετραπλασιάστηκε με τον ισχυρισμό ότι έχει λιγότερες παρενέργειες ενώ η συνταγογράφηση γινόταν κυρίως από ιατρούς πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας που δεν διαθέτουν την απαραίτητη εκπαίδευση σε θέματα ψυχικής υγείας…
Ποιός είναι ο σκοπός όμως της αλόγιστης χορήγησης ψυχοτρόπων φαρμάκων; Γιατί προσπαθούν να οικοδομήσουν μία άρρωστη και παθητική κοινωνία;
Ποιά τα αποτελέσματα στην ανθρώπινη υπόσταση και λειτουργία; – Δείτε τα παρακάτω αποκαλυπτικά τρία βίντεο
Νοσοκαπηλεία (ουσιαστικό): «Η ενέργεια του να πείθεις ουσιαστικά ανθρώπους που είναι υγειείς ότι είναι άρρωστοι, ή τους ελαφρώς άρρωστους ότι είναι πολύ βαριά άρρωστοι».
Οι ψυχίατροι το γνωρίζουν. Οι φαρμακευτικές εταιρείες το γνωρίζουν. Και τα στελέχη στο χώρο της διαφήμισης ανά τον κόσμο επίσης το γνωρίζουν.
Η Νοσοκαπηλεία είναι μια αρκετά επιτυχημένη στρατηγική που μετατρέπει συνηθισμένες καταστάσεις της ζωής σε καταστάσεις ψυχιατρικού νοσήματος, κάνοντας τον κάθε άνθρωπο να ανησυχεί για την πιο πρόσφατη «ψυχική ασθένεια» και να απαιτεί κάποιο χάπι.
Σύμφωνα με έναν ειδικό του μάρκετινγκ: «Δεν υπάρχει πιο ασαφής κατηγορία ασθένειας απ’ αυτή του άγχους και της κατάθλιψης, όπου σπάνια βασίζεται σε μετρήσιμα σωματικά συμπτώματα κι έτσι μπορεί να ερμηνευτεί μόνο ως έννοια που δεν είναι κάτι χειροπιαστό ή αποδείξιμο».
Και πιάνει. Οι ψυχίατροι και οι φαρμακευτικές εταιρείες έχουν δημιουργήσει μια κερδοφόρα γωνιά στην αγορά που προσφέρει πάνω από 150.000 δολάρια κάθε λεπτό.
ΠΗΓΗ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου