Οι κάτοικοι του NC μιλουν για «στρατιωτικό νόμο» και για απαγόρευση κυκλοφορίας που επιβλήθηκε από την κομητεία

 

 Οι κάτοικοι της κομητείας Μουρ της Βόρειας Καρολίνας

φώναξαν «στρατιωτικό νόμο» την Κυριακή το απόγευμα, αφού οι αξιωματούχοι της κομητείας εξέδωσαν Διάταγμα Κήρυξης Έκτακτης Ανάγκης ως απάντηση στις εκτεταμένες διακοπές ρεύματος και διέταξαν απαγόρευση κυκλοφορίας από το σούρουπο μέχρι το ξημέρωμα για τη διάρκεια της διαταγής.

Η αστυνομία είπε ότι άγνωστοι ένοπλοι πυροβόλησαν εναντίον δύο υποσταθμών ηλεκτρικού ρεύματος και η ζημιά βύθισε στο σκοτάδι 40.000 σπίτια. Ο σερίφης Ronnie Fields είπε ότι οι πυροβολισμοί δεν έμοιαζαν με τίποτα από όσα είχε δει στα 40 χρόνια επιβολής του νόμου. Ήταν «στοχευμένες» επιθέσεις, είπε, που πραγματοποιήθηκαν από άτομο ή άτομα που «ήξεραν ακριβώς τι έκαναν». Η απαγόρευση κυκλοφορίας, πρόσθεσε, είχε σκοπό να προστατεύσει τις ζωές των πολιτών.

Οι κάτοικοι της κομητείας όπου κυριαρχούν οι Ρεπουμπλικάνοι, ωστόσο, έχουν ανάμεικτα συναισθήματα για την απαγόρευση κυκλοφορίας, με ορισμένους να κατηγορούν τους τοπικούς ηγέτες ότι υπερέβαλαν το πρόβλημα και αναγκάζουν τους κατοίκους να τηρήσουν τον στρατιωτικό νόμο.

Ο σαρανταπεντάχρονος Ρίτσαρντ Τζάρετ, φύλακας, επέστρεφε στο σπίτι του από τη δουλειά του όταν ένα καταδρομικό της αστυνομίας με φώτα που αναβοσβήνουν και σειρήνες πηγε δίπλα του. Δύο αστυνομικοί άρχισαν να τον ανακρίνουν, ρωτώντας γιατί παραβίασε την απαγόρευση κυκλοφορίας.

«Τους είπα ότι μόλις έφυγα από τη δουλειά και πήγαινα σπίτι. Ζω μισό μίλι από τη δουλειά μου. είναι πιο εύκολο να περπατάς και μετά να οδηγείς. Οι αστυνομικοί τους είπαν ότι ήταν κακή δικαιολογία. Τα καθάρματα είπαν ότι θα μπορούσαν να με πάνε φυλακή. Όταν ρώτησα αν κρατήθηκα ή εμεινα ελεύθερος να φύγω, μου είπαν ότι με ερευνούσαν, με κράτησαν εκεί για 20 λεπτά να ελεγξουν την ταυτότητά μου. Είμαι ένας εργατικός Χριστιανός. Δεν είμαι εγκληματίας. Με άφησαν να φύγω, αλλά δεν είχαν κανένα καλό λόγο να με σταματήσουν», είπε ο κ. Τζάρετ .

Αλλού στην κομητεία Μουρ, η 26χρονη Τζάνετ Πάικ, μια μητέρα.βρισκόταν εκτός απαγόρευσης κυκλοφορίας με τον σκύλο της, όταν αστυνομικοί μπήκαν στο δρόμο της.

«Ήξερα για την απαγόρευση κυκλοφορίας, αλλά ήμουν στο πεζοδρόμιο, 15 πόδια από την μπροστινή πόρτα. Εξήγησα ότι επρόκειτο να μείνω μόνο λιγο καιρό έξω ώστε ο Baron [ο σκύλος] να κάνει τις αναγκες του. Γρυλισε καθώς έβγαιναν από το αυτοκίνητο, οπότε μου ζήτησαν να τον βάλω μέσα και να επιστρέψω έξω για να μου μιλήσουν. Έτσι, ρώτησα αν θα μπορούσα απλώς να μείνω μέσα και να αφήσω αυτή τη δοκιμασία να τελειώσει, και μου είπαν όχι γιατί δεν είχαν εξακριβωσει την ταυτότητά μου», είπε η κυρία Pike.

Η κυρία Πάικ, η οποία αυτοχαρακτηρίζεται ως νομοταγής πολίτης, υπάκουσε στις οδηγίες της αστυνομίας.

«Στη συνέχεια έλεγξαν την άδεια μου και είπαν ότι παραβαίνω το νόμο», είπε. «Είπαν ότι μου έκαναν τη χάρη δίνοντάς μου μόνο μια επιπληξη. Αυτό είναι υπέρβαση, αυτός είναι στρατιωτικός νόμος. Ήμουν εκεί έξω μαζί τους, παρά τη θέλησή μου, με το μπουρνούζι και τις παντόφλες μου για 15 λεπτά προτού πουν ότι μπορώ να φύγω. Αν ο σύζυγός μου ήταν σπίτι, θα μπορούσε να είχε πάει αλλιώς».

Η ιστοσελιδα ερευνά πρόσθετους ισχυρισμούς για αστυνομική παρενόχληση στην κομητεία Μουρ.

Η ιστοσελιδα έχει επικοινωνήσει τόσο με το γραφείο του σερίφη της κομητείας Moore όσο και με τον βουλευτή της κομητείας Moore Richard Hudson. Θα ενημερώσουμε αυτήν την ιστορία εάν λάβουμε απάντηση.

 

 

 

 

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ    SINOMOSIOLOGOS

 

 

 

ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Θα δηλωσω ακομα μια φορα πως αρθρα τετοιου τυπου ειναι σατιρικου χαρακτηρα.Ελπιζω να σας διασκεδαζουν....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις