ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΝΕ ΖΩΑΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΟΥΝ....!!!


 Σκεφτηκα καποια στιγμη να ονομασω τους Ελληνες ψηφοφορους ζωα αλλα μετα το ξανασκεφτηκα καλυτερα

κι αναρωτηθηκα τι μου φταινε τα καημενα τα ζωακια....

Αλλωστε τους ανθρωπους εχω σιχαθει οχι τα ζωα....

Για να λεμε τα πραγματα με τ ονομα τους

δεν υπαρχει Ελληνας που να πιστευει οτι οι πολιτικοι δεν κλεβουν.

Παρ ολα αυτα τρεχει να τους ψηφισει και να τους προσκυνησει

και μετα βγαινει και διαμαρτυρεται γιατι πειναει....

Το θεμα ειναι οτι ειναι πολλα αυτα τα ανθρωποειδη με μυαλο νεατερνταλ

και οριζουν και την μοιρα των υπολλοιπων

Προσωπικα εμενα δεν μ ενδιαφερει και πολυ

γιατι εγω εχω τελειωσει με αυτο τον κοσμο

κι απλα κανω υπομονη μεχρι να τελειωσει αυτο το τσιρκο....

Οπως εχω ξαναπει οτι ετσι οπως ειναι τα πραγματα

μου ειναι παντελως αδιαφορη αυτη η ζωη

και το μονο που κοιτω ειναι οταν θα ερθει η ωρα να ξεκουβαλησω

ειναι να μην κανω κακο σε καλους ανθρωπους

ωστε η ψυχη μου να φυγει με οσο λιγοτερη μολυνση γινεται....

Καλο λοιπον θα ειναι να μην στεναχωριουνται καποιοι με αυτα που γραφω

γιατι ετσι κι αλλιως λιγη σημασια εχουν μπροστα στη στιγμη

που θα ερθει για ν απολογηθουν για τη σταση ζωης τους.... 





SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr






Σχόλια

  1. ...αυτη η Κα'ι'λή φέρνει λίγο την Μελάνια του Τραμπ ..εεε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ θα ονομάσω τα ζώα Έλληνες. Πιο Ελληνική συμπεριφορά δείχνουν αυτά από ότι τα δίποδα που μιλούν Ελληνικά.
    Πολύ λίγα δίποδα παρέμειναν Έλληνες πια.
    Αριμνηστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. https://www.makeleio.gr/%ce%b5%ce%be%cf%89%cf%86%cf%85%ce%bb%ce%bb%ce%bf/%ce%a4%ce%9f%ce%a5%ce%a3-%ce%a0%ce%a1%ce%9f%ce%94%ce%9f%ce%a4%ce%95%ce%a3-%ce%a4%ce%9f%ce%a5%ce%a3-%ce%a4%ce%9f%ce%a5%ce%a6%ce%95%ce%9a%ce%99%ce%96%ce%9f%ce%a5%ce%9d-%ce%a3%ce%95-%ce%9a%ce%9f%ce%99/

    "Έλληνες" βολευτες. Βόθρος. Βρώμα, δυσωδία, εμετός.
    Πρώην χώρα ηρώων και αγίων. Που και να μην ειμασταν.
    Αριμνηστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις