ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΣ ΠΙΛΟΤΟΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΤΗΣΗ
Η πτήση 3556 της Envoy Air,
ένα Embracer E175 που εκτελούνταν για λογαριασμό της American Eagle, αντιμετώπισε έκτακτη ανάγκη εν πτήσει δευτερόλεπτα μετά την αναχώρησή του από το Διεθνές Αεροδρόμιο Chicago-O'Hare για το Κολόμπους του Οχάιο. Ο κυβερνήτης, Πάτρικ Φορντ, μιλούσε συνεκτικά και καθαρά στο ATC όταν η φωνή του κόπηκε απότομα. Λίγα λεπτά αργότερα, ο συγκυβερνήτης Brandon Hendrickson ενημέρωσε την ATC ότι είχε τον έλεγχο του αεροσκάφους και ότι ο Ford έπεσε αναίσθητος στα χειριστήρια και ανακοίνωσε την πρόθεσή του να επιστρέψει αμέσως στο αεροδρόμιο. Η πτήση προσγειώθηκε με ασφάλεια, αλλά ο Φορντ ήταν νεκρός. Αργότερα διαπιστώθηκε ότι ο Ford υπέστη θανατηφόρο καρδιακό επεισόδιο.Η παραπάνω παράγραφος συνοψίζει την επίσημη εκδοχή του περιστατικού.
Ωστόσο, μια έρευνα σχετικά με τον πρόωρο θάνατο του Ford, με τη βοήθεια ενός πληροφοριοδότη της FAA, αποκάλυψε χωρίς έκπληξη ότι ο Ford, ο οποίος ήταν 54 ετών και σε καλή υγεία πριν από τον ξαφνικό θάνατό του, είχε λάβει ένα ενισχυτικό Covid-19 δύο ημέρες πριν τελευταία πτήση, γεγονός που δεν αναφέρεται στο πιστοποιητικό θανάτου του ή στη νεκρολογία του.
Ο δημόσιος ήχος της έκτακτης ανάγκης περιορίζεται στις επικοινωνίες μεταξύ της πτήσης 3356 και του ATC. απουσιάζει οποιαδήποτε συζήτηση που μπορεί να είχαν ο πιλότος και ο συγκυβερνήτης όταν ο Φορντ συνειδητοποίησε ότι είχε πρόβλημα. Κατά την απογείωση και την προσγείωση, τα πληρώματα πτήσης διατηρούν συνήθως ένα συγκεκριμενο κωδικα, που σημαίνει ότι απαγορεύονται τ αστεια, ώστε οι πιλότοι να μπορούν να επικεντρώνονται αποκλειστικά στον φόρτο εργασίας τους. Τα περισσότερα αεροπορικά ατυχήματα συμβαίνουν κατά την απογείωση και την προσγείωση.
Στην περίπτωση της πτήσης 3556, ωστόσο, ο Ford είχε πει στον Hendrickson ότι ένιωθε «αίσθημα ζαλάδας κι ανακατεματος» λίγο αφότου ο Hendrickson σήκωσε τα όργανα προσγείωσης, σύμφωνα με εμπιστευτικό πρόσωπο της FAA που ισχυρίζεται ότι ο Envoy/American Eagle και η FAA εξέτασαν τη συσκευή εγγραφής φωνής στο πιλοτήριο. που διατηρεί την πρόσφατη ιστορία των ήχων στο πιλοτήριο, συμπεριλαμβανομένης της συνομιλίας των πιλότων.
«Η σειρά των γεγονότων πήγε γρήγορα. Ο καπετάνιος Φορντ ενημέρωσε τον Λοχαγό Χέντρικσον ότι ένιωθε στενοχωρημένος, ζαλισμένος και μετά φάνηκε να άλλαξε γνώμη, λέγοντας κάτι με την έννοια «Δεν πειράζει, είμαι εντάξει». Στη συνέχεια, ο Χέντρικσον ρωτά αν είναι άρρωστος, σημειώνοντας ότι φαίνεται λίγο χλωμός. Ο καπετάνιος Φορντ λέει ότι έκανε εμβόλιο για τον Covid-19 πριν από λίγες ημέρες και πιθανότατα έχει μια ήπια αντίδραση. Στη συνέχεια ακούγεται ο Φορντ να μιλά στο ATC και πέφτει μπροστά στην καρέκλα του και πεθαίνει», εξήγησε η πηγή μας.
Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση, πρόσθεσε, έχει ασκήσει τεράστια πίεση στην αεροπορική βιομηχανία, συμπεριλαμβανομένης της FAA και του NTSB, για να αποφύγει τη χρήση της λέξης «εμβόλιο» στις αναφορές συμβάντων.
«Εάν μια αναφορά με τη λέξη Covid-19 ή εμβόλιο διασχίσει τα γραφεία μας, η αναφορά τροποποιείται για να παραλείψει αυτές τις λέξεις», είπε. «Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση δεν θέλει να κακολογηθεί το εμβόλιο της».
Η FAA και η NTSB έχουν θάψει εκατοντάδες αναφορές στις οποίες το εμβόλιο θρόμβου μπορεί να συνέβαλε σε επεισόδια, είπε. Ο αριθμός των θανάτων και των ασθενειών πιλότων έχει αυξηθεί εκθετικά από την έναρξη των εντολών για τα εμβόλια.
Όπως αναφέρθηκε στο τελευταίο μας άρθρο σχετικά με αυτό το θέμα, η ιστοσελιδα δεν μπορεί να αποδείξει την αιτιότητα. Ωστόσο, θα έπρεπε να είναι κανείς ανοητος για να χάσει τη συσχέτιση. Και αν τα εμβόλια ήταν πραγματικά κλινικά ασφαλή και αποτελεσματικά, γιατί η κυβέρνηση να εμπλακεί σε τετοιες μεθοδους συγκαληψης....?
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ SINOMOSIOLOGOS
ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Θα δηλωσω ακομα μια φορα πως αρθρα τετοιου τυπου ειναι σατιρικου χαρακτηρα.Ελπιζω να σας διασκεδαζουν....
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου