Οι πιλοτοι του P-8 Poseidon ειπαν στην ανακριση οτι δεν βρισκονταν στο σημειο οταν εγινε η εκρηξη στους αγωγους

 

Οι πιλότοι του P-8 Poseidon

που συνελήφθησαν σε σχέση με την έκρηξη στο Nord Stream, είπαν στους ερευνητές της JAG την Παρασκευή ότι το αεροπλάνο τους, το οποίο απογειώθηκε από τον αεροπορικό σταθμό Keflavik της Ισλανδίας, ήταν εκατοντάδες μίλια από τους υποθαλάσσιους αγωγούς φυσικού αερίου όταν εγιναν οι εκρήξεις.

Τα δημόσια δεδομένα παρακολούθησης πτήσεων υποστηρίζουν τον ισχυρισμό τους. Δεδομένα που ελήφθησαν από το FlightRadar24 και το FlightAware, και οι δύο ιστοσελίδες προσβάσιμες στο κοινό, έδειξαν το P-8 πάνω από τη Βόρεια Θάλασσα στις 0003 GMT όταν οι σεισμολόγοι στη Σουηδία εντόπισαν αυτό που αρχικά νόμιζαν ότι ήταν σεισμός. Στη συνέχεια, το P-8 πέταξε πάνω από την Πολωνία πριν αλλάξει πορεία για την περιοχή του αγωγού της Βαλτικής. Το P-8 πλησίασε σε απόσταση 15 μέτρων από το σημείο της έκρηξης και έκανε κύκλους και μετά πέταξε προς τη χερσόνησο της Καμτσάτκα.

Το P-8, είπαν οι πιλότοι στους ερευνητές της JAG, δεν θα μπορούσαν να βρίσκονται σε δύο τοποθεσίες ταυτόχρονα.

«Η ιστορία των πιλότων είναι ότι τους δόθηκε εντολή να απομακρυνθούν από την κανονική διαδρομή περιπολίας τους για να ερευνήσουν την έκρηξη, να ψάξουν για υποβρύχια στην περιοχή. Το PIC είπε ότι τους δόθηκε εντολή να αναπτύξουν σημαδούρες σόναρ και να αναζητήσουν την ακουστική υπογραφή ενός ρωσικού υποβρύχιου της κατηγορίας Akula. Μη βρίσκοντας τίποτα, έφυγαν. Επιφανειακά η ιστορία μπορεί να φαίνεται λογική, αλλά αν το σκάψετε δεν έχει νόημα. Γιατί η Ρωσία να καταστρεψει τον δικό της αγωγό; Πώς θα ξέρουν ποιο υποβρύχιο να ψάξουν; Και υπάρχουν περισσότερα», είπε η πηγή μας

Τα «περισσότερα» που ανέφερε αναφέρονται σε δεδομένα πτήσης που λείπουν μεταξύ 0339 GMT και 0620 GMT. Τα σύγχρονα αεροσκάφη όπως το P-8 χρησιμοποιούν μια τεχνολογία που ονομάζεται ADS-B για να μεταδίδουν σε πραγματικό χρόνο τη θέση GPS, το υψόμετρο, την ταχύτητα εδάφους και άλλα δεδομένα σε επίγειους σταθμούς και άλλα αεροσκάφη, μία φορά ανά δευτερόλεπτο. Οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας και τα κατάλληλα εξοπλισμένα αεροσκάφη μπορούν να λάβουν αμέσως αυτές τις πληροφορίες. Οι δημόσιες εφαρμογές παρακολούθησης όπως το FlightAware και το FlightRadar24 λαμβάνουν επίσης αυτά τα δεδομένα. Το κενό στην κάλυψη υποδηλώνει δύο πιθανότητες: μηχανική δυσλειτουργία ή οι πιλότοι απενεργοποίησαν το ADS-B.

«Οι πιλότοι αρνούνται οποιαδήποτε αδικοπραγία και λένε ότι το ADS-B λειτούργησε σωστά σε όλη την πτήση», είπε η πηγή μας. «Αλλά υπάρχουν περισσότερα σε αυτό το περιστατικό και γι' αυτό εξακολουθούν να είναι υπό κράτηση. Υπάρχουν στοιχεία που δεν μπορώ να αποκαλύψω ακόμη».

Ερωτηθείς εάν οι πιλότοι ή το πλήρωμα παρείχαν πληροφορίες που έρχονται σε αντίθεση με τις δηλώσεις των πιλότων, πρόσθεσε: «Δεν έχουμε ολοκληρώσει τη συνέντευξη ακόμα, αλλά σύντομα θα μπορουμε να πουμε περισσοτερα». 





ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ    SINOMOSIOLOGOS



ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Θα δηλωσω ακομα μια φορα πως αρθρα τετοιου τυπου ειναι σατυρικου χαρακτηρα.Ελπιζω να σας διασκεδαζουν....













ΠΗΓΗ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις