ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ....?


 Καθημερινα δεχομαι λαιλαπα ερωτησεων για το παρελθον...για το παρον και για το μελλον...

Για το παρελθον και το παρον μπορω ν απαντω απο τις σκορπιες πληροφοριες 

που βρισκω σπαταλωντας ατελειωτο χρονο στο διαδυκτιο

αλλα κι απο φιλικη πληροφορηση...

Αν ολοι αυτοι μου λενε μπουρδες και ψεμματα

Τοτε κι εγω μπουρδες και ψεμματα σας λεω....

Τωρα για το μελλον ....

Επειδη ουτε καφετζου ειμαι....

Ουτε μιλαω με πνευματα κι ανωτερες οντοτητες οπως καποιοι αλλοι που διαβαζετε....

Ουτε κληρονομικο χαρισμα εχω....

Μπορω απλα να λεω μονο τη γνωμη μου απο την εμπειρια τοσων ετων....

Και να σας μεταφερω ανεπεξεργαστες πληροφοριες ωστε

να μπειτε στη διαδικασια να το ψαξετε μονοι σας....

Ε δικαιουμαι κι εγω που και που να κανω καμια ερωτηση...

Αυτο θα κανω και τωρα....

Εχω γραψει και δημοσιευσει τοσα για τον Tom Hanks 

απο την εποχη που σχεδον κανενας δεν ελεγε τιποτα 

Ο εν λογω...φανατικος του twitter εγραφε καθημερινα....

Μπορει να μου απαντησει λοιπον καποιος

πως ενω ασχολιοταν καθημερινα και εχει 16,2 εκατ. ακολουθους

σταματησε ξαφνικα να γραφει απο τις 22/05/2020....?

Συγκρινετε την ημερομηνια με τις ημερομηνιες που εγραφα τοτε

για διαφορα "περιεργα" που του συνεβησαν κι απαντηστε μου...

Δε βιαζομαι....

Παρτε το χρονο σας...





SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr


Σχόλια

  1. http://sinomosiologos.blogspot.com/2020/04/blog-post_41.html?m=1

    ~Myth

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω τι σου χρωσταω ρε φιλε? πρωι πρωι σε αμφισβητησα ποτε ???
    εισαι "εσυ" και "εμεις" δλδ ??
    τι θελεις δλδ απο "εμας" ? αναγνωρισιμοτητα?
    ..μην ασχολησε με τους τρομπες
    ....πεθανε και δεν πεθανε ο τομ χανκς στεναχωρια ..
    .. πως γινονται οι κλονοι ?????εχεις τον χρονο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 🤣 ΕΚΑΝΕΣ ΕΡΏΤΗΣΗ Κ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕΣ ΣΧΌΛΙΑ

    ΚΑ...ΛΟ...


    ΤΖΟΛΙ ΠΑΡΤΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις