ΟΤΑΝ ΤΑ ΛΕΓΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΙΧΝΑΜΕ ΕΙΜΑΣΤΑΝ "ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΙ"....!!!

κορονοϊός 

Σας δουλεψαν

ολους η σχεδον ολους "ψιλο γαζι"....

Εφτασε η ωρα που σιγα-σιγα τα στοματα ανοιγουν....

Οταν τα ελεγα εγω(και ελαχιστοι αλλοι) η τα εδειχνα με βιντεος

με τις ψευτικες συριγγες,ημουν ψεκασμενος και βαλτος....

Σε συνέντευξή του στο  NTD  που μεταδόθηκε την Κυριακή, 

ο πρώην υποψήφιος για την προεδρία της Γαλλίας Ζαν Λασάλ 

κατηγόρησε τον Πρόεδρο Εμανουέλ Μακρόν και άλλα μέλη της γαλλικής κυβέρνησης

οτι "παραμυθιασαν" τον κοσμο οτι εκαναν το εμβολιο για τον covid-19

με σκοπο να ωθησουν τους υπολλοιπους πολιτες να εμβολιαστουν...

Κατι αναλογο συνεβει και στον υπολλοιπο πλανητη

με τις προσκυνημενες "μαριονετες" κυβερνητες της ΝΤΠ....!!!

Ο ιδιος λεει οτι παρασυρθηκε κι εκανε το Johnson

κι απο τοτε εκανε 4 χειρουργεια στην καρδια για να καταφερει να ζησει...!!!

Εγω δε χαιρομαι που καποιοι παραμυθιαστηκαν κι εμβολιαστηκαν

κι εβαλαν σε κινδυνο τη ζωη τους...

Δε θα γινω σαν τα μουτρα καποιων που μας στιγματησαν εδω και 2 χρονια ...

Εγω δεν ειμαι εναντιον των ανθρωπων...

Ειμαι απεναντι σε οσους πουλησαν την ψυχη τους και των αφεντικων τους....!!!





SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις