LADY GAGA


 Τα εχουμε πει και τα εχουμε δειξει στο παρελθον

Ας τα ξαναπουμε και ας τα ξαναδειξουμε και τωρα...

Τωρα κατα ποσο ηταν Lady η οχι δε χρειαζεται να το πω εγω

Ενα ταλαιπωρημενο παιδι που απο μικρο εγινε βορα 

στα νυχια αιμοβορων και σατανικων ερπετοδουλων

Το χρησιμοποιησαν,οπως και τοσα αλλα,οσο τους εκανε κεφι

κι οταν πια το οδηγησαν σε δρομο χωρις επιστροφη

τοτε το πεταξαν στο καλαθι των αχρηστων

Το βιντεο δεν εχει Ελληνικη μεταφραση

Αλλα νομιζω οτι δε χρειαζεται κιολας

Κι οπως λεγανε και οι παλιοι...

"Χωριο που φαινεται κολαουζο δε θελει"....!!!

 


 





SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr

Σχόλια

  1. ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ,Ο ΓΚΑΓΚΑΣ ΚΑΙ Η ΟΠΡΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΕΙ ΣΤΟ ΓΚΙΤΜΟ .
    Ο ΓΚΑΓΚΑΣ ΕΧΕΙ ΕΚΤΕΛΕΣΘΕΙ .
    Η ΟΠΡΑ ,ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΡΟΥΦΗΞΗ ΑΙΜΑ ,ΘΑ ΜΕΙΝΗ ΙΣΟΒΙΑ .
    ΕΑΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ,ΕΧΕΙ ΕΚΤΕΛΕΣΘΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ .
    ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ ΕΝΑ ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΗ ΑΔΕΙΑΣΗ Η ΜΙΣΗ ΕΛΛΑΔΑ .
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχόλιό σου το κρατάω με τη μέγιστη ευχή να πραγματοποιηθεί στο ακέραιο. Εχω υπομονή για αυτές και πολλούς άλλους ακόμη.
      Χαίρε Αριστόμαχε!
      Capricorn ♑️

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Αυτη που αναγραφει το βιντεο....στο telegram

      Διαγραφή
    2. δυστυχως δεν εχω τελεγραμ ..και δεν εχω και φαψεβοοκ και δεν μου ανοιγουν

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις