ΟΙ ΔΥΟ ΔΡΟΜΟΙ

 Ο δύσκολος δρόμος | tovima.gr

Ξαναλεω οτι ο Πουτιν

κανει οτι του λενε τ αφεντικα του να κανει.

Οπως και στη Δυση κανουν οτι τους λενε τ αφεντικα τους να κανουν.

Η καθε παραταξη εχει τα δικα της σχεδια.

Οταν λεμε αφεντικα φυσικα και δεν εννοω τις μαριονετες Σορος....Ροτσιλντ κτλπ.

Με την παροδο του χρονου τα πραγματα θα γινονται χειροτερα.

Η Δυση θελει απεγνωσμενα Παγκοσμιο πολεμο μηπως και σωθει

Η Ρωσια προσπαθει να τον αποφυγει οχι γιατι φοβαται

αλλωστε εχει περισσοτερα και δυνατοτερα πυρηνικα απ οτι ολο το Νατο μαζι

Εχω γραψει αρκετες φορες τους λογους αυτους

Μην αυτασπαταστε....μονο δυο πραγματα μπορουν να συμβουν

Η Ρωσια να κανει πισω αποκλειεται απο τη στιγμη που ξεκινησε

αλλωστε προετοιμαζε χρονια το οπλοστασιο της για να φτασει εδω

Οποτε ειτε σαν νικητης θα παρει τις συμφωνιες που θελει

ειτε θα παμε αναγκαστικα σε Παγκοσμιο πολεμο...

 

 

 

 

 

 

SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr 

Σχόλια

  1. Επειδη δεν έχω διαβάσει την ανάλυση σου, που όπως γράφεις τα έχεις ξαναπεί, θα μπορούσες σε παρακαλώ να μου απαντήσεις με ένα λινό να μελετήσω.
    Ευχαριστώ. Σταμάτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο που μου ζητας ειναι αδυνατον οσο και να το θελω.Στο μπλογκ υπαρχουν 38.000 αρθρα.Αν σ ενδιαφερουν τα θεματα του μπλογκ γινε πιο τακτικος αναγνωστης γιατι αρκετα συχνα ανεβαζω προσωπικες αναλυσεις με την γνωμη μου για τα τεκταινομενα

      Διαγραφή
    2. Πραγματικά πολύ θα το ήθελα να γίνω πιο τακτικός αναγνώστης, αλλά δεν προλαβαίνω. Όπως και να'χει να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  2. Κατά την γνώμη μου υπομονή μεχρι να ξεκινήσει το βορειοευρωπαικο ψύχος κατά Σεπτέμβριο μηνα μεριά για την οποία αποκλιμάκωση της διαμάχης αυτης εκεί πανω, χρηματοπιστωτικό - σιτάρι - λιπάσματα - αέριο - πετρέλαιο είναι αόρατα 'πυρινικα' όπλα που ήδη δουλεύουν υπέρ της Ρωσίας όπου ίσως και θα καθορίσουν την πλάστιγγα διαπραγματευτικα του νικητή πριν από όλα..
    Για παγκόσμιο και πυρινικο πόλεμο όσο κι αν δείχνει χρονικα να ειναι τόσο κοντά προσωπικά δεν μπορω να τον δω ακόμα και να ξεκινησει κι από εκεί κι όλας, από αλλού ναι.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολοι βλεπουν παγκοσμιο τωρα.Εγω ειμαι ισως ο μονος που εχω πει το 2025.Κανεις δεν μπορει να το απαντησει αυτο

      Διαγραφή
  3. ΣΥΝ-ΕΛ-ΛΗΝΕ....ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΉΡΗΣΗ....Η ΚΑΥΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΕΛΈΓΧΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΔΥΟ ΦΑΤΡΙΕΣ(ΛΕΥΚΗ ΚΑΙ ΜΑΎΡΗ ΑΔΕΛΦΌΤΗΤΑ)....ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΡΙΤΟΣ ,,ΠΑΙΚΤΗΣ,,......ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ,,QFS,, ...ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΑ ΣΑΝ ,, ΣΥΜΜΑΧΊΑ ΗΠΑ-ΡΩΣΙΑ_ΚΙΝΑ-ΙΝ+ΔΙΑ ΣΤΑ ΤΟΥΝΕΛ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.....ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΣΥΛΛΉΨΕΙΣ.......ΤΙ ΛΕΣ ?? ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εστιαζω πως ονομαζονται....ο καθενας τις λεει οπως θελει και δεν εχει και πολυ σημασια αυτο.Αν οντως ειναι αληθεια αυτη η συμμαχια τοτε σιγουρα προερχεται απο αυτο που ονομαζεις μαυρη

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις