ΤΕΣΣΕΡΑ ΑΚΟΜΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ TRUMP

Αποτέλεσμα εικόνας για ΤΕΣΣΕΡΑ ΑΚΟΜΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ TRUMP 
 
Μπορούμε όλοι να συμφωνήσουμε ότι ήμουν απόλυτα ειλικρινής σχετικά με τα συναισθήματα μου σχετικά με τα αποδεικτικά στοιχεία σοβαρών εγκλημάτων που ενδέχεται να έχουν διαπραχθεί από τον Πρώην Αντιπρόεδρο MIKE PENCE, τον Eπικεφαλής Δικαστή JOHN ROBERTS, τον κυβερνήτη της Georgia BRIAN KEMP, και τον Yπουργό Εξωτερικών της Georgia BRAD RAFFENSPERGER (και πολλοί άλλοι). 
 
Μοιράστηκα ορισμένα από τα στοιχεία μαζί σας. Τα αποδεικτικά στοιχεία είναι αξιόπιστα και συναρπαστικά κατά τη γνώμη μου με βάση τα 43 μου χρόνια ως δικηγόρος.
 
Υποψιάζομαι ότι αυτοί οι τέσσερις αξιωματούχοι (και πολλοί άλλοι) ανησυχούν πολύ αυτές τις μέρες.
Θέλω να ξέρετε ότι προσεύχομαι για αυτούς.
 
Θα ήθελα να το κάνετε και εσείς. 
 
Ο Ιησούς μας διδάσκει να αγαπάμε τους ΠΑΝΤΕΣ και να τους συγχωρούμε ΟΛΟΥΣ.
Αλλά μην ξεχνάτε ότι ο Παντοδύναμος Θεός μας είναι Θεός αγάπης και Θεός οργής. Ο Θεός είναι επίσης Θεός δικαιοσύνης και ηθικής. 
 
Λατρεύω τον καθαρό αέρα της ελευθερίας. Λατρεύω τους ακόλουθους μου. Αγαπώ τον Θεό. 
 
 
 
 
 
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ. 
 
Λατρεύω επίσης τον Donald J. Trump και
ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ για τα επόμενα τέσσερα χρόνια μαζί του, ως Προέδρου μας. Θυμηθείτε - Κέρδισε σε μια ιστορική κατολίσθηση στις 3 Νοεμβρίου 2020 βάσει των ψήφων από τα ψηφοδέλτια που άνοιξαν την Ημέρα των Εκλογών. 
 
Εάν δεν με πιστεύετε, επικοινωνήστε με τον Στρατό των Ηνωμένων Πολιτειών. Σίγουρα γνωρίζουν την απάντηση (και τον αριθμό των ψήφων). 
 
 
 
 ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ LIN WOOD - 05.02.2021
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις