ΘΑ ΒΡΕΞΕΙ ΦΩΤΙΑ....

Αποτέλεσμα εικόνας για Ορατή από χιλιόμετρα η πυρκαγιά σε υποσταθμό της ΔΕΗ 
 
Πολλά τα ερωτήματα για το μπλακ άουτ που έπληξε Αττική και Πελοπόννησο – Ορατή από χιλιόμετρα η πυρκαγιά σε υποσταθμό της ΔΕΗ
 
Αυτό που προξενεί μεγαλύτερη εντύπωση είναι πως και η Πελοπόννησος στο μεγαλύτερο τμήμα της βυθίστηκε νωρίτερα στο σκοτάδι με κάποιους να μιλούν για μπλακ άουτ σε όλους τους νομούς, όχι μόνο Κορινθία και Αργολίδα. Σπάρτη, Καλαμάτα, Τρίπολη έμειναν για πολύ ώρα χωρίς ρεύμα.
 
Από τον ΑΔΜΗΕ ανέφεραν ότι η βλάβη οφείλεται σε πυρκαγιά στο ΚΥΤ (Κέντρο Υπερυψηλής Τάσης) Κουμουνδούρου (Ασπρόπυργος).
 
Μαρτυρίες κοντά στον τόπο της πυρκαγιάς αναφέρουν πως σημειώνονται πολλές μικρότερες εκρήξεις.

 

 

Αλλες πληροφοριες λενε πως η φωτια δεν ξεκινησε απο υποσταθμο της ΔΕΗ αλλα απο εταιρια λιγο πιο κατω οπου στεγαζεται αλλη εταιρια παροχης ενεργειας...

ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ....

Μπορεί να είναι εικόνα λυκόφως, ουρανός και κείμενο

 
ΑΙΩΡΟΥΜΕΝΗ ΦΩΤΙΑ ΕΧΕΤΕ ΞΑΝΑΔΕΙ;;;;
ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ
ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟ ???
 
 Μπορεί να είναι εικόνα ουρανός και κείμενο
 
 
ΕΙΠΑΜΕ....
ΘΑ ΒΡΕΞΕΙ ΦΩΤΙΑ....
 
ΤΟ ΛΕΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΤΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ
ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΧΩΡΑ...
 
Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΤΟΥ ΔΕΟΝΤΟΣ ΣΟΒΑΡΗ....
 
 Μπορεί να είναι εικόνα ουρανός
 
ΣΑΣ ΕΧΩ ΠΕΙ ΠΑΜΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΤΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΗΘΑΡΓΟ,,, ΘΑ ΜΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΚΡΑΙΕΣ...
 
ΠΑΡΑΔΩΣΑΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ.... 
 
ΑΦΟΥ ΧΑΣΑΜΕ ΤΗ ΦΛΟΓΑ ΞΕΣΗΚΩΜΟΥ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΜΕ ΕΝΤΟΣ ΜΑΣ,,,,
 
ΘΑ ΕΛΘΕΙ ΑΛΛΗ ΦΛΟΓΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ...
 
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ...












ΠΗΓΗ

Σχόλια

  1. Ένατη & Δέκατη εντολή

    Αν Με ρωτήσεις: "Πώς επιθυμώ τα αγαθά του πλησίον μου, εγώ που αφιέρωσα σε Σένα τα αγαθά, τη ζωή μου, τα πάντα, πώς επιθυμώ τα αγαθά του;" θα σου πω: Το πνεύμα σου επιθυμεί το πνεύμα του πλησίον σου, αυτά ακριβώς τα χαρίσματα που έδωσα στο πνεύμα του. Ο διάβολος έστησε παγίδα στην ψυχή σου, πρόσεχε να μην πέσεις! Από πού πρωτοάρχισαν αυτοί οι πόλεμοι και οι διαμάχες ανάμεσά σας μέσα στον Οίκο Μου, αν δεν είναι κυρίως από πνευματική ζηλοτυπία; Ο Κάϊν ήθελε κάτι και δεν το απέκτησε, γι' αυτό σκότωσε τον Άβελ. Ο Ησαύ ήθελε κάτι και παραιτήθηκε από τα πρωτοτόκιά του για να το αποκτήσει. Έχετε μια φιλοδοξία που δεν μπορείτε να ικανοποιήσετε, τότε ή αγνοείτε την ευτυχία του πλησίον σας για να τον δυσαρεστήσετε, ή βγαίνετε έτοιμοι να σκοτώσετε. Σε βεβαιώνω, αν έχεις στην καρδιά σου την πίκρα της ζήλιας ή μια ιδιοτελή φιλοδοξία, να μην διεκδικήσεις ποτέ κάτι για τον εαυτό σου και να μη συγκαλύψεις την Αλήθεια με ψέματα, γιατί εκεί που υπάρχει ζήλια και φιλοδοξία, υπάρχει δυσαρμονία, υποκρισία και χλιαρότητα.

    Μη συνεχίζεις να αμαρτάνεις, μετανόησε! και μην αφήνεις να σε επηρεάζουν αυτοί που διορίστηκαν από τον ψευδοπροφήτη και είναι μέλη της κατοικίας του Σατανά. Μην τους ακούς. Σύντομα θα κατέβω με το θρόνο Μου ανάμεσά σας, έλα λοιπόν και μετανόησε όσο είναι ακόμη καιρός. Έλα, εσύ που διστάζεις και ταλαντεύεσαι ανάμεσα στο καλό και στο κακό και που εισδύεις στο σπίτι του πλησίον σου, με σκοπό να επηρεάσεις ανόητες γυναίκες κυριευμένες από τις αμαρτίες τους, που άγονται και φέρονται από ποικίλες επιθυμίες. Είναι αυτές που πάντοτε ζητούν να μάθουν, αλλά δεν μπορούν ποτέ να φτάσουν στην επίγνωση της Αλήθειας. 29 Συνειδητοποίησε πόσο αξιολύπητος είσαι και μην παρανοείς τις επιπλήξεις Μου, συνειδητοποίησε πόσο σε αγαπώ. Εργάσου για τη Δόξα Μου και μην κοιτάς ούτε δεξιά ούτε αριστερά, γιατί αν κοιτάξεις δεξιά σου, θα δεις πεινασμένους λύκους, έτοιμους να χιμήξουν πάνω σου και να σε κομματιάσουν, και αν κοιτάξεις αριστερά σου, θα δεις ένα λάκκο σκαμμένο για να πέσεις μέσα. Ζήσε λοιπόν ευτυχισμένη, γενεά, με ό,τι σου έχω δώσει και μοιράσου, όπως μοιράζομαι μαζί σου. Η ΦΩΤΙΑ ΜΟΥ ΕΠΙΚΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΧ... ΤΟΣΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΙ, γιατί η εποχή σας δεν έχει πίστη. Δεν Με λατρεύουν, δεν ελπίζουν, ούτε Με αγαπούν.

    Η γενεά σας αντικατέστησε την Αλήθεια και τις Εντολές Μου με βλασφημίες. Η αγάπη λείπει ανάμεσά σας. Δεν ζείτε μια ζωή αγάπης, ούτε καταλάβατε Τι σημαίνει "Αρχή Σοφίας Φόβος Κυρίου." Αν Με φοβάστε, είστε ευλογημένοι, αν Με φοβάστε, μπορείτε να οδηγηθείτε στην τελειότητα. Αν Με φοβάστε, θα σας μεθύσω με το γλυκό Μου Νέκταρ και θα σας χορτάσω με τον καρπό Μου. Αν Με φοβάστε, θα ζήσετε ειρηνικά. Αν Με φοβάστε, η Σοφία θα έρθει μέχρι το κατώφλι σας. Αν Με φοβάστε, θα υπακούσετε με θέρμη στις Εντολές Μου χωρίς ν' αλλάξετε ούτε ένα γιώτα απ' Αυτές. Σε όλους σας λοιπόν συνιστώ να μη ζείτε με καρδιά διχασμένη. Διαποτίστε την ψυχή σας με τη θεία Μου Χάρη τώρα που είναι ακόμη καιρός, επιστρέψτε σε Μένα όσο είναι ακόμη καιρός. Μη συσσωρεύετε τη μια αμαρτία πάνω στην άλλη. Αλoίμονο γι' αυτές τις πείσμονες ψυχές που κλείνουν τ'αυτιά τους σ' αυτές τις έσχατες προειδοποιήσεις, Τι θα κάνετε στην Επιστροφή Μου; Είναι γνωστό ότι είμαι Πιστός και Αληθινός 30 και σας λεω: θα υπερισχύσει η Δικαιοσύνη.

    Μην ταράζεσαι, παιδί Μου. Μην στέκεις αμήχανη με αυτά που σου έδωσα να γράψεις, γιατί η Γραφή λεει ότι ΣΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΣΟΥ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΠΡΟΔΟΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΛΥ ΔΙΚΟ ΜΟΥ, ΟΠΩΣ Ο ΙΟΥΔΑΣ, ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΘΑ ΠΡΟΕΛΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΗΣ. ΌΤΙ ΘΑ ΠΡΟΔΟΘΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΓΕΥΜΑΤΑ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΔΕΣΜΟΥΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΗΠΙΑΝ ΚΑΙ ΕΦΑΓΑΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ. ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΩΡΑ, Ο,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΠΑΣΜΕΝΟ ΘΑ ΞΕΣΚΕΠΑΣΤΕΙ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΕΙΠΑ ΜΕ ΠΑΡΑΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ, ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ. ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΩ ΤΙΣ ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΒΟΛΕΣ ΜΟΥ ΣΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ.

    Προτού παρέλθει η γενεά αυτή, με τη Δύναμή Μου και με τη Δόξα Μου θα ανατρέψω τον ψευδοπροφήτη. Όλα όσα λεει η Γραφή πρέπει να εκπληρωθούν μέχρι κεραίας.

    Οι Δέκα Εντολές http://www.tlig.org/el/messages/550/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το φαινόμενο της "αιωρούμενης φλόγας" είναι φυσιολογικό. Χαμηλά η φλόγα έχει άλλο χρώμα (λόγω υψηλών θερμοκρασιών), που δεν εμφανίζεται σε ιδιαίτερα φωτεινό φόντο, όπως το κόκκινο που είχε "βαφτεί" ο ουρανός.
    Αν ανάψουμε έναν αναπτήρα και τον στρέψουμε προς κάτι φωτεινό (όπως π.χ. τον ουρανό ή τον Ήλιο ή μια λάμπα ή την οθόνη μας), το κάτω μέρος της φλόγας του αναπτήρα μας δεν φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αιωρουμενη φωτιά δεν είναι ότι νομίζεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις