ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟΥ ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΜΑΡΣΑΛ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΛΩΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ

 

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟΥ ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΜΑΡΣΑΛ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ, ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΕΝΟΙ

ΜΕΤΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΟΥΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΥΠΝΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΘΑΝΑΤΩΝ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΚΛΩΝΩΝ ΤΟΥΣ….. ΑΠΛΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΞΕΔΙΑΛΥΝΟΥΝ ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ, ΟΛΟ ΤΟ ΝΕΦΟΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΛΩΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ………..

ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ……..ΚΑΠΟΙΟΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΕΞΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ……….

Όταν πουλάς την ψυχή σου σημαίνει πως ξυπνάς σε ένα κέντρο Κλωνοποίησης. “Ντόναλντ Μάρσαλ”.

Για να διαβάσετε αυτό το άρθρο χωρίς φόβο, φέρτε στο μυαλό σας την σκηνή από την ταινία του 2000, 7 ευχές (Bedazzled), όπου ο κύριος πρωταγωνιστής, Έλλιοτ, ο οποίος μόλις είχε “πουλήσει την ψυχή του στον διάβολο”, μιλάει με τον συγκρατούμενο του, ο οποίος όπως αποδεικνύεται, είναι ο Θεός:

ΣΥΓΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ: Πόσο είσαι μέσα;

ΈΛΛΙΟΤ: Μια αιωνιότητα.

ΣΥΓΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ: Πολύς καιρός.
Θα έκανες κάτι πολύ κακό.

ΈΛΛΙΟΤ: Το χειρότερο… Πούλησα την ψυχή μου.

ΣΥΓΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ: Ελπίζω να πήρες καλό αντάλλαγμα.

ΈΛΛΙΟΤ: Δεν πήρα τίποτα.

ΣΥΓΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ: Αν με ρωτήσεις είναι μια άσχημη συμφωνία.

ΈΛΛΙΟΤ: (ρίχνει μια γρήγορη ματιά) Δεν σε ρωτάω.

ΣΥΓΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ: Δεν πειράζει, όμως. Δεν μπορείς να πουλήσεις την ψυχή σου. Δεν ανήκει σ’ εσένα.

ΈΛΛΙΟΤ: Γιατί το λες αυτό; Σε ποιον ανήκει;

ΣΥΓΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ: (Κοιτάει απευθείας τον Έλλιοτ) Ανήκει στον Θεό: Το καθολικό πνεύμα που ζωογονεί και ενώνει όλα όσα υπάρχουν. Ο διάβολος θα προσπαθήσει να σε μπερδέψει, αλλά αυτό είναι το δικό του κόλπο. Στο τέλος, θα καταλάβεις ποιος είσαι… τι ήρθες να κάνεις. Θα κάνεις λάθη. Όλοι κάνουν. Άνοιξε την καρδιά και το μυαλό σου.

ΈΛΛΙΟΤ: Ποιος είσαι;

ΣΥΓΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ: Απλά ένας φίλος αδελφέ. Απλά ένας πραγματικά καλός φίλος.

Όλα τα τρανταχτά ονόματα πληροφοριοδοτών κατά μία έννοια ελέγχονται. Άνθρωποι όπως ο Ντόναλντ Μάρσαλ και ο Aug Tellez είναι ηθοποιοί που παίζουν έναν ρόλο, προσελήφθησαν από πρακτορεία, για να θέσουν σε εφαρμογή κάποιου είδους πειράματος ή ατζέντας. Αυτά που λένε είναι πιο αλήθεια από ότι θα ακούσετε από τα ΜΜΕ, αλλά και πάλι όχι όλη την αλήθεια. Είναι απλά το δεύτερο στρώμα του κρεμμυδιού, δεν έχουμε φτάσει ακόμα στον πυρήνα. Η απευθείας μετάβαση στον πυρήνα μπορεί να οδηγήσει ένα απαίδευτο μυαλό στην τρέλα, ή να το απορρίψει ως ανοησίες, οπότε πρέπει να έχουμε προετοιμαστεί πρώτα.

“Κρατώ” αυτό το άρθρο αναρτημένο επειδή πιστεύω πως θα μας βοηθήσει να προετοιμαστούμε για την πραγματική αλήθεια του τι σημαίνει η κλωνοποίηση/κηφήνες/αρπαγές σωμάτων μόλις αποχτήσουμε ένα πιο πνευματικό, ένα πιο μεταφυσικό υπόβαθρο ή ευρύτερο γενικό πλαίσιο για να τοποθετήσουμε αυτά τα περίεργα πράγματα, για τα οποία αυτό το άρθρο μπορεί να παράσχει χρήσιμες μεταφορές. Η πραγματικότητα δεν είναι μόνο πιο παράξενη από όσο μπορούμε να καταλάβουμε. Οπότε μην πιστέψετε απαραίτητα όλα όσα γράφω, αλλά απορροφήστε τα όλα έτσι κι αλλιώς διότι μια μέρα μπορεί να σας φανούν χρήσιμα.

“Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΣΑΣ ΑΝΑΖΗΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ”

Πληροφορίες για το υπόβαθρο του Ντόναλντ.
THC (TheHighersideChats): “Το 2011 ο Ντόναλντ Μάρσαλ κυκλοφόρησε την πρώτη του δημόσια αποκάλυψη στο διαδίκτυο με μια επιστολή περιγράφοντας τις δικές του κακοποιήσεις σε ένα χαοτικό πρόγραμμα κλωνοποίησης ανθρώπων από μη ανθρώπινες παρασιτικές οντότητες σε συνεργασία με τις σκιώδεις ελίτ του πλανήτη.

Έδωσε πολλές λεπτομέρειες για διάφορους τύπους κλωνοποίησης που έλαβαν χώρα σε αυτές τις υπόγειες βάσεις, κυρίως κλώνους σε κατάσταση ύπνου, με την προϋπόθεση να δημιουργήσουν το ακριβές αντίτυπο συγκεκριμένου ατόμου και οι συνειδήσεις τους θα μπορούν να μεταφερθούν σε αυτά τα κρυμμένα κελύφη με το πάτημα ενός κουμπιού.

Όχι μόνο δεν είναι αυτή η κύρια μέθοδος τους, αλλά επίσης και η τεχνολογική τους λύση για να ικανοποιήσουν την δίψα τους για αίμα και την επιθυμία τους για τον βασανισμό και την κακοποίηση παιδιών μέχρι τέλους. Και μιας και ο Ντόναλντ βγήκε μπροστά ως πληροφοριοδότης για τους Ιλλουμινάτι δεν ήταν καθόλου φειδωλός στο να κατονομάσει ονόματα από το πολιτικό σκηνικό και το ψυχαγωγικό που ο ίδιος συνάντησε εκεί κάτω.

Από την βασίλισσα Ελισάβετ μέχρι τον Χένρι Κίσσινγκερ, την Χίλαρι Κλίντον και τον Ομπάμα ως τον Μπέρνι Μακ, την Τίλα Τεκίλα, τον Κέρτ Κομπαίην και την Μίλα Κούνις. Αλλά όσο περίεργα κι αν ακούγονται όλα αυτά υπάρχει μία πρόσφατη ροή από επώνυμους οι οποίοι τουιτάρουν σχετικά με κέντρα κλωνοποίησης και τις δικές τους περιπτώσεις κακοποίησης.

Ντόναλντ: Κλωνοποίηση REM, όταν πας για ύπνο σε σκανάρουν και μεταφέρουν την συνείδηση σου σε κάποιον κλώνο….. Δεν έχεις πια όνειρα……Η Μπρίτνεϋ Σπίαρς, κανείς από αυτούς δεν έχει όνειρα πια. Περνούν απλά χρόνο ως κλώνοι, να περπατούν και να μιλούν, λίγο πιο χαζοί από ό,τι ήταν στην πραγματικότητα.

Είναι όλα πολύ ξεκάθαρα. Δεν είναι σαν όνειρο που θα χαστούκιζες τον εαυτό σου για να ξυπνήσεις, δεν θα ξυπνήσεις. Και με την πάροδο του χρόνου εκφυλίζεσαι όλο και περισσότερο. Ήμουν εκεί από όταν ήμουν 5 χρονών, Η μνήμη μου καταπιεζόταν μέχρι τα 30 μου, και μετά ξαφνικά θυμήθηκα, ήταν σαν το μάτριξ….. Όλα ξαφνικά ξετυλίχθηκαν.

Ας κάνουμε μια παύση εδώ και να αναλύσουμε τις αποκαλύψεις για το Χόλυγουντ. Αν αυτά που λέει ο Ντόναλντ αληθεύουν:

Η κλωνοποίηση REM, είναι κρυμμένη με έξυπνο τρόπο στην τηλεοπτική σειρά “Jonathan Strange And Mr Norrell”

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟΥ ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΜΑΡΣΑΛ
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟΥ ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΜΑΡΣΑΛ

Αυτή η Βρετανική σειρά φαντασίας που εμφανίστηκε στο Netflix είναι γεμάτη μαγεία και αποκρυφισμό. Ένας από αυτούς τους μαθητευόμενους μάγους του φωτός ανακατεύεται με τις σκοτεινές τέχνες όταν η γυναίκα του αρρωσταίνει σοβαρά. Εν αναμονή του θανάτου της αναζητά τον σκοτεινό μάγο που είναι γνωστός μόνο ως “The Gentleman” ο οποίος μπορεί να την φέρει πίσω αλλά με ένα αντίτιμο.

Λέει, πως, “Για την μισή της ζωή η ψυχή της θα μου ανήκει”. Δίχως να καταλάβει αυτά τα μυστικιστικά λόγια, ο πρωταγωνιστής μας, συμφωνεί. Όπως αποδεικνύεται με το ” η μισή της ζωή” σήμαινε το μισό που θα περάσει κοιμώμενη, τα όνειρα της με άλλα λόγια δεν της ανήκουν πια. Η Λαίδη Πολ μεταφέρεται σε έναν σκοτεινό χορό η πάρτι όπου οι άνθρωποι χορεύουν στην αυλή του κάστρου του “The Gentleman” αιωνίως. Η Λαίδη Πολ αναγκάζεται να χορέψει με τον “The Gentleman” και άλλους άντρες εκεί.

Θα μπορούσαν όλοι αυτοί οι παραβρισκόμενοι σε αυτόν τον χορό να είναι όλοι θύματα αυτού του σκοτεινού μάγου; Ξεγελάστηκαν όλοι να πουλήσουν την ψυχή τους, την μισή ζωή τους, την μισή κοιμώμενη ζωή τους σε εκείνον;

Χάνοντας τα όνειρα της η Λαίδη Πολ αργά, αργά αρχίζει να τρελαίνεται στον ξύπνιο κόσμο. Σύντομα αρχίζει να φοβάται τον ύπνο και κάνει τα πάντα για να παραμείνει ξύπνια. Όπως όλοι μας ξέρουμε αυτό είναι επιβλαβές για την υγεία μας.

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟΥ ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΜΑΡΣΑΛ
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟΥ ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΜΑΡΣΑΛ

Θα μπορούσε αυτός να είναι ο λόγος που βλέπουμε συχνά φωτογραφίες επωνύμων που δείχνουν άυπνοι και κοκκαλιάρηδες; Τα ΜΜΕ το αποδίδουν αυτό στα ναρκωτικά, αλλά μπορεί να είναι λόγω του ότι φοβούνται να κοιμηθούν και να απορροφηθούν μέσα σε ένα σώμα κλώνου και έτσι να εξαναγκαστούν να συμμετάσχουν σε διεφθαρμένα τελετουργικά και πράξεις βίας και βασανισμού.

Η Λαίδη Πολ είναι επίσης υπό την επήρεια μαγικών που τις απαγορεύουν να μιλήσει γι’ αυτό, κάθε φορά που κάποιος προσπαθεί να το αποκαλύψει….. Αντ’ αυτού εκείνη αρχίζει να λέει παλιά τραγούδια νοσοκόμων και ακαταλαβίστικα λόγια:

Αυτό το ανήμπορο να σκούξει πλάσμα (This “being unable to squeal”) μπορεί να είναι μια πονηρή αναφορά στον εκβιασμό και την πίεση που δέχονται αυτά τα θύματα ώστε να μην μπορούν να μιλήσουν σχετικά με την κλωνοποίηση. Όπως θα δούμε το μέγεθος των βασανιστηρίων φαίνεται στα ακροδάχτυλα και έχει αυξηθεί εκθετικά μέσω της κλωνοποίησης REM.

Η ταινία του Τζέημς Κάμερον, “AVATAR” αποκαλύπτει την κλωνοποίηση REM, η με απλά λόγια την μεταφορά συνείδησης. Άλλη μια αποκάλυψη του Χόλυγουντ που αποκαλύπτει την μεταφορά συνείδησης είναι η ταινία AVATAR. Η ερώτηση αυτή τέθηκε στην ιστοσελίδα του Ντόναλντ:

“Ερώτηση… Ντόναλντ είναι παρόμοιο με την ταινία AVATAR όπου ο τύπος μπαίνει σε έναν κρυογονικό θάλαμο, πέφτει για ύπνο και το μυαλό του μεταφέρεται σε έναν κλώνο αυτόχθονα εξωγήινου στον πλανήτη που επισκέπτονται ώστε να μπορεί να περπατά ανάμεσα στην φυλή των εξωγήινων όσο το σώμα του βρίσκεται στο σκάφος;”.

Ντόναλντ Μάρσαλ… Ακριβώς… έκαναν και εκείνη την άλλη ταινία… Το Inception. Πάρα πολλοί προσπαθούν να δώσουν μια κεκαλυμμένη προειδοποίηση στον κόσμο για όταν θα συμπληρώσω εγώ τα κενά.

Ο πρωταγωνιστής Τζέικ μπαίνει μέσα στην μηχανή και αποκοιμιέται.

Η συνείδηση του τότε “ξυπνά” σε ένα προσωποποιημένο σώμα κλώνου που έχει φτιαχτεί από το δικό του DNA.

Avatar-jake_

Οπότε ποιος είναι ο λόγος που μόνο ο Ντόναλντ μπορεί να μιλήσει;
Ντόναλντ: “Όταν ήμουν 5 ετών με πήγαν εκεί για να είμαι το παιδί για τα άρρωστα τους σχέδια, για να με κακοποιούν πλούσιοι γέροι άντρες ή γυναίκες ή οτιδήποτε άλλο, αλλά εγώ έκλαιγα και τους έκανα να με λυπούνται, κάτι που είναι σπάνιο γιατί γενικώς δεν νιώθουν άσχημα.

Γι΄αυτό με ρώτησαν, αν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο. Τραγουδάς; Χορεύεις; Οπότε άρχισα να τραγουδάω ένα τραγούδι. Και εκείνοι είπαν. Αυτό είναι σπουδαίο. Οπότε τραγούδησα άλλο ένα τραγούδι και σύντομα κάποιος διάσημος χρησιμοποίησε ένα από τα τραγούδια μου και έτσι έγινα εκείνο το μαγικό οργανικό τζουκμποξ που θα μπορούσαν να κλωτσήσουν και να αρχίσει να λέει τραγούδια.

Ο κόσμος νομίζει πως προσπαθώ να καυχηθώ…..Δεν το κάνω…..Στην πραγματικότητα είναι ντροπιαστικό επειδή έβγαλα πολλά χρήματα για πολλούς κακούς ανθρώπους, και την αναπαραγωγή ενός εξωγήινου μολυσματικού αρπαχτικού σώματος. Και αυτός είναι ο λόγος που συνεχίζουν να με φέρνουν πίσω και ο λόγος για τον οποίο είμαι ακόμη ζωντανός.

Το πρώτο τραγούδι που έγραψα ήταν το “Lady” για τον Κένυ Ρότζερς και το τραγούδησα εκεί προσπαθώντας να κάνω σόου για την βασίλισσα Ελισάβετ. Το τραγούδησα απευθείας σε εκείνη. Είναι μια διεστραμμένη ανώμαλη, γεννήθηκε κυριολεκτικά καθυστερημένη, είναι παλαβή, επίσης λόγο του ότι βρισκόταν κοντά σε τρομαχτικούς εξωγήινους που κλωνοποιούσαν κυριολεχτικά ολόκληρη την ζωή σου.

Όλοι στα κέντρα κλωνοποίησης την τρέμουν και κάνουν ότι λέει. Λοιπόν, εγώ δεν ήθελα να πάω εκεί, μετά από αρκετό καιρό βρήκα το κουράγιο και της είπα ότι δεν ήθελα να πάω εκεί. Κανόνιζε πάντα να είμαι εγώ το θύμα. Το γράψιμο τραγουδιών ήταν απλά ένα μπόνους. Εκείνη ήθελε να με κάνει θύμα. Προσπαθούσε να με κάνει να φαίνομαι πως ήμουν κακός άνθρωπος ώστε οι υπόλοιποι να μην προσπαθούν καν με υποστηρίζουν.

Επειδή εκείνη βασικά ήταν ένα τίποτα, βασικά εκείνη διοικεί αυτό το μέρος, δεν είναι θύμα ή όμηρος, εκείνη διοικεί αυτό το μέρος και όλοι φοβούνται να πουν ότι δεν θέλουν να πάνε εκεί επειδή αυτό θα σημαίνει πως δεν θέλουν να είναι φίλοι της. Ολόκληρη η βασιλική οικογένεια βρίσκεται εκεί.

Ο Τσαρλς είναι τρελός επίσης. Βλέπεις στο παρελθόν ήταν μόνο πολιτικοί, ήταν ένας τόπος συναντήσεων για τους πολιτικούς όπου θα μπορούσαν να συζητήσουν τα θέματα που αφορούσαν τον κόσμο και έκτακτες περιπτώσεις να εξομαλύνουν τα πράγματα. Αλλά μετά όλοι άρχισαν να βαριούνται.

Γι’ αυτό μετά άρχισαν να φέρνουν εκεί την Μέριλιν Μονρόε και διάφορους τηλεοπτικούς αστέρες για να το κάνουν πιο ενδιαφέρον. Κι όσο αυτό συνέχισε να συμβαίνει, μετατράπηκε σε αυτήν την ιδιωτική λέσχη όπου όλοι μπορούσαν να πάνε και να διαπράξουν ανώμαλες πράξεις και να γίνουν οι σούπερ ήρωες που δεν μπορούσαν να πεθάνουν.

Μπορείς να πεθάνεις σαν κλώνος και να συνεχίσεις να ζεις στην πραγματική ζωή. Και έχουν έναν τρόπο να “κλείνουν” τους αισθητήρες πόνου ώστε να μπορείς να πηδάς από μία σκάλα και να σπάσεις όλα τα κόκκαλα στο σώμα σου και να κοιτάξεις πάνω και να γελάς και μετά να πεθαίνεις και να επιστρέφεις στον επόμενο κλωνοποιημένο σώμα. Αν έχουν τουλάχιστον 2 κλώνους σου μπορούν να κάνουν πολλαπλά αντίτυπα και να τα έχουν έτοιμα να ενεργοποιηθούν το ένα μετά το άλλο.

Αλλά η Ελίζαμπεθ δεν έχει καμία δεξιότητα. Όταν είναι εκεί το μόνο που έχει… εννοώ όταν ο Μπραντ Πιτ και την Αντζελίνα Τζολί είναι εκεί, οποιονδήποτε μπορείτε να σκεφτείτε, όλοι οι “σπουδαίοι” άνθρωποι είναι εκεί. Και εκείνη είναι μια πόρνη της δημοσιότητας, δεν έχει κανένα ταλέντο, απλά χαιρετάει και λέει, “Είμαι η Βασίλισσα της Αγγλίας” και συνεχίζει, “Είμαι παντοδύναμη και πλούσια”, και μετά πρέπει να κατσικώσει την χοντρή κολάρα της επειδή δεν έχει κανένα ταλέντο ή δεξιότητα.

Οπότε όταν βρήκε εμένα απόχτησε τότε ένα μικρό σκυλάκι που μπορούσε να ελέγχει και περπατούσε τριγύρω με το λουρί μπροστά σε όλους και έλεγε, “Κοιτάχτε αυτό το μαγικό αγόρι που μπορεί να τραγουδά τραγούδια κυριολεκτικά από το πουθενά!”.

THC: “Η Νίκι Μινάζ δεν ήταν… όχι, η Kesha που βγήκε και είπε “Έι!”, αναγκάζομαι να χρησιμοποιώ συγκεκριμένους στοίχους στην μουσική μου που δεν θέλω. Πως γίνεται αυτό; Με κάνει αυτό περισσότερο υποκρίτρια; Υπάρχει κάποιοι εσωτερικό νόημα επίσης σε αυτούς τους στοίχους;”.

Μπορώ να εξηγήσω, Η Νίκι Μινάζ και η Kesha χρησιμοποίησαν και οι δύο τραγούδια που εξαναγκάσθηκα να δημιουργήσω. Ας πάμε πίσω στο 1980. Έγραφα εκείνα τα τραγούδια και ένα κάρο φρικιά νόμιζαν ότι υπήρχαν θρησκευτικοί υπαινιγμοί μέσα σε αυτά που τραγουδούσα.

Κάποιοι νόμιζαν ακόμα ότι κάποιος μου τα “ψιθύριζε” εκείνα τα τραγούδια, στοίχοι και μελωδίες από τον θεό, παρόλο ακόμα και που ένα μεγάλο ποσοστό από αυτούς δεν πίστευε στον θεό. Λοιπόν, μετά από λίγο καιρό, την δεκαετία του 80 έφτιαχνα τραγούδια για τον Μπον Τζόβι, μόνο μερικά σε κάθε άλμπουμ.

Αλλά μετά από λίγο καιρό ο κόσμος ήθελε να ακούσει μόνο εκείνα τα 2-3 τραγούδια. Ένα καλό παράδειγμα είναι οι “Georgia Satellites”, πήραν ένα τραγούδι από εμένα που λεγόταν, “Keep your hands to yourself” και ήταν σαν να λέμε το θαύμα της μίας επιτυχίας, εξαιτίας εκείνου του τραγουδιού και αυτό ήταν το μοναδικό τραγούδι που έγραψα για εκείνους. Πήγε ακόμα και στο “Muxh Music” εδώ στον Καναδά και είπε. “Ακούστε, υπάρχουν και άλλα τραγούδια στο άλμπουμ, γιατί δεν ακούτε κι αυτά επίσης;”.

Λοιπόν δεν μπορούσα να σκεφτώ άλλες ιδέες μερικές φορές γι’ αυτό τότε η βασίλισσα Ελισάβετ και οι άλλοι με απειλούσαν πως θα με βλάψουν, θα με βασανίσουν, κυριολεκτικά μπορούν να σε γδάρουν εκεί πέρα. Και το νιώθεις σαν να γίνεται πραγματικά… είναι ένα καλό εργαλείο παρακίνησης.

Στο τέλος δούλευε και άρχιζα να τραγουδώ κάποιο τραγούδι. Το έχω αναφέρει αυτό σε πολλά τραγούδια που μίλαγαν για βασανισμό στα όνειρα και καρδιές και ψυχές και διάφορα, είναι όλα σαν αμυδρά στοιχεία για την κλωνοποίηση, κάποια δεν είναι καθόλου αμυδρά. Κάποια είναι εντελώς ξεκάθαρα και τα έκανα όλα αυτά για την στιγμή που θα έβγαινα δημόσια και θα τους πρόδιδα.

Όπως και να έχει πάντα πίστευα ότι θα είχα μόνο μια ευκαιρία σε αυτό και μετά θα με σκότωναν, θέλουν να μιλήσω γι’ αυτό και με χρησιμοποιούν σαν αποδιοπομπαίο τράγο για να το καταφέρουν αυτό. Αλλά δεν ήξερα ότι δεν θα με σκότωναν ποτέ. Είναι όλοι τους δειλοί, κανείς δεν θέλει να είναι ο πρώτος που θα μιλήσει γι’ αυτό. Και κανείς δεν θέλει να είναι αυτός που θα επιβεβαιώσει τους ισχυρισμούς μου επειδή δεν ξέρουν αν θα τους σκοτώσουν. Πολλοί έχουν ήδη σκοτωθεί.

Τι σημαίνει “Megadeath

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟΥ ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΜΑΡΣΑΛ
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟΥ ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΜΑΡΣΑΛ


Σύμφωνα με τον Μάρσαλ, είχε γράψει κάποια τραγούδια για το Death Metall συγκρότημα Megadeath και είχε ακόμα παρουσιαστεί σε ένα εξώφυλλο δίσκου τους:

Ασχέτως η όχι αν είναι αυτός δεν είναι και τόσο σημαντικό τόσο όσο αυτά που αποκαλύπτει σχετικά με το κρυφό νόημα στον όρο “Megadeath” διότι δεν είναι ένα όνομα, παρά ένας όρος για το χειρότερο βασανιστήριο που μπορείτε να σκεφθείτε. Βασικά σε ένα κέλυφος βασανίζουν τον κλώνο σας μέχρι θανάτου και μεταφορτώνουν την συνείδηση σας σε ένα άλλο αντίτυπο του εαυτού σας και επαναλαμβάνουν την διαδικασία, ξανά και ξανά.

Συνεπώς δεν είναι απλά θάνατος από βασανιστήρια, αλλά Mega-Death, ή πολλαπλοί θάνατοι από βασανιστήρια. Αυτή η τεχνική είναι ακριβώς αυτό που έχουν εναντίον τους, σε όλους τους διάσημους και τους πολιτικούς που πάνε εκεί και εύχονται να μην το είχαν κάνει και επιθυμούν να μιλήσουν και να τα βγάλουν όλα αυτά στην φόρα για αυτές τις διεστραμμένες ελίτ ώστε να ανακαλυφθούν και να συλληφθούν για τις αποτρόπαιες πράξεις τους ενάντια στην ανθρωπότητα. Δεν μπορούν γιατί φοβούνται τον Μέγα-θάνατο.


Βλέπουμε αυτό το θέμα στην τηλεοπτική επιτυχία Black Mirror, η οποία αποκαλύπτει πολλά από αυτά τα πράγματα, με τον μανδύα της μελλοντολογικής επιστημονικής φαντασίας. Στο τελευταίο επεισόδιο της 4ης περιόδου που τιτλοφορείτε “Black Museum”, ένα κορίτσι ανακαλύπτει ένα μικρό ρουστίκ μουσείο σε μια στάση φορτηγών στην μέση του πουθενά στις μεσοδυτικές Αμερικάνικες πολιτείες.

Ο ιδιοκτήτης του μουσείου της δείχνει τρομαχτικά τεχνολογικά θαύματα που “παίζουν” με την μεταφορά συνειδήσεων. Το πιο τρομαχτικό έκθεμα αποκαλύπτει ένα ωχρό φάντασμα κρατούμενου, η συνείδηση του έχει “κολλήσει” μεταξύ της στιγμής του θανάτου του – ψήνεται στην ηλεκτρική καρέκλα – και αυτή η ανάμνηση επαναλαμβάνεται σε μια ατελείωτη λούπα – ένα μυαλό παγιδευμένο στον μέγα – θάνατο. Ατελείωτο μαρτύριο που επαναλαμβάνεται αέναα.

Επιβεβαιωμένες αποδείξεις για τα κέντρα κλωνοποίησης.

8e2c1ac0743a1b4ae05ddc25b6f00fa3
Screen Shot 2016-01-07 at 7.05.38 PM
images (21)

Tila Tequila’s transcript of her rant about cloning centers, Queen Elizabeth, etc.

31870437_10157987837653973_7954680930029797376_n
Screen Shot 2018-12-29 at 5.44.35 PM
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟΥ ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΜΑΡΣΑΛ
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟΥ ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΜΑΡΣΑΛ

Στο παρακάτω βίντεο αντικαταστήστε την λέξη “κλόουν” με την λέξη “κλώνος”. Και αυτοί οι κλώνοι έρχονται απευθείας από το σπέρμα του Ντόνι! Λέει ο Γουίλ Φερέλ.

Υπάρχει ένα επεισόδιο στο Rick and Morty όπου ο Ρικ κλωνοποιεί τον εαυτό του σε μια νεότερη εκδοχή η οποία είναι γνωστή ως, “Ο μικρός Ρικ”. Ο Μικρός Ρικ, τραγουδά ένα τραγούδι όπου ζητά βοήθεια, ακριβώς όπως ο Ντόναλντ.

Η τηλεοπτική σειρά του Netflix, “Altered Carbon”, αφορά την κλωνοποίηση και την μεταφορά συνειδήσεως.
Το “Altered Carbon” λαμβάνει χώρα στο κοντινό μέλλον, όπου οι άνθρωποι έχουν τσιπαριστει με έναν δίσκο αντιγράφου ασφαλείας (back-up Souldrive), ο οποίος μπορεί να μεταφέρει την συνείδηση τους σε ένα νέο σώμα αν ποτέ πεθάνουν. Τα άτομα που αποτελούν την Ελίτ, έχουν όλα τα αντίγραφα ασφαλείας με αυτόν τον τρόπο.

Screen Shot 2018-09-25 at 8.49.18 PM
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟΥ ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΜΑΡΣΑΛ
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟΥ ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΜΑΡΣΑΛ
Screen Shot 2019-05-27 at 12.35.15 PM

Αλλά για τον υπόλοιπο πληθυσμό η παράταση ζωής έχει γίνει η κύρια μορφή παζαρέματος στην κοινωνία τους. Κοστίζει χρήματα να πάρεις ένα νέο σώμα. Αλλά για την Ελίτ πολλαπλά κλωνοποιημένα σώματα, βρίσκονται αποθηκευμένα γι’ αυτούς, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν αν ποτέ πεθάνουν, ακριβώς όπως ισχυρίζεται και ο Ντόναλντ Μάρσαλ πως συμβαίνει πραγματικά. Αποκαλεί την Ελίτ που ξεγελά τον θάνατο, ‘chip-heads‘ και προφανώς αυτοί είναι οι τύποι που κάνουν κουμάντο.

Στο τρίτο επεισόδιο υπάρχει ακόμα και μια σκηνή θανάτου τύπου Μονομάχων, στα παλάτια της Ελίτ.΄ Ολόκληρη η υψηλή κοινωνία έχει αντίγραφα ασφαλείας, οπότε όταν βαριούνται παίζουν αυτά τα παιχνίδια θανάτου!

Σε ένα πάρτι, παρακολουθούν μια μάχη μέχρι θανάτου αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι θάνατος, επειδή αυτός που σφαγιάζεται “ξυπνά” σε ένα νέο κλωνοποιημένο σώμα. Ακούγεται παρόμοιο με αυτά που περιγράφει ο Ντόναλντ Μάρσαλ ως η αρένα ή ο λάκκος όπου αυτά τα μοχθηρά “παιχνίδια” (σκεφτείτε τους Αγώνες Πείνας/Hunger Games) λαμβάνουν χώρα.

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟΥ ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΜΑΡΣΑΛ
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟΥ ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΜΑΡΣΑΛ














ΠΗΓΗ

ΠΗΓΗ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις