ΑΥΤΟΣ ΤΑ ΕΛΕΓΕ....ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΓΡΑΦΑΜΕ...


 Καποιοι νομιζουν οτι αυτα που γραφω ειναι δικα μου θελω η δικες μου φαντασιωσεις...

Ετσι κι αλλιως μου ειναι παντελως αδιαφορο αν τα πιστευουν η οχι....

Αλλωστε η ιστορια δεν εξαρταται απο αυτους...

Ουτε καν απο εμενα...

Εγω πληροφοριες μεταφερω οπως εχω ξαναπει

κι αντιστεκομαι στο συστημα εκθετοντας τον εαυτο μου φορα παρτιδα

Ειμαι σιγουρος οτι καποιες απο αυτες τις πληροφοριες δεν ειναι ορθες

Σεναν πολεμο και τα δυο στρατοπεδα κανουν την προπαγανδα τους

Πλεον δεν μ ενδιαφερει να ξυπνησει κανενας αλλος

Αλλωστε οποιος ηταν να ξυπνησει ...ξυπνησε

Αν επαιζαν μονοι τους γιατι να μην κανουν παντου υποχρεωτικο τον εμβολιασμο

ποιος θα τους σταματουσε και ποιον θα φοβοντουσαν...?

Καποιος φιλος με ρωτησε για τα γεγονοτα στο Ευροκοινοβουλιο

και του απαντησα το εξης...

Αν δεν υπηρχε αυτος ο ακηρυχτος πολεμος και το αντιπαλο δεος

θα ξεσκεπαζοταν ποτε αυτο το κυκλωμα και θα γινοντουσαν συλληψεις?

Λες να ηταν τοσο ηλιθιοι και να αφηναν να βγει στη φορα

η μεγαλυτερη Ευρωπαικη μπιζνα....?

Κατι αλλο υπαρχει....σκεψου το μονος σου...

Θυμασαι τι ειχε πει ο Τραμπ η το περασες στο ντουκου


Από το 2021, ο στρατός διοικεί τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής στο παρασκήνιο. Τίποτα δεν ελέγχεται ή κατευθύνεται από την Washington DC.

Το GITMO άνοιξε και θα γεμίσει με κακούς σατανιστές.

Νέα δικαστική αίθουσα από τον Ιανουάριο του 2023 στο Γκουαντάναμο.


Να ευχεσαι οπως κανω κι εγω....

Να ειναι αληθινα αυτα που αναρτω...

Γιατι σε αντιθετη περιπτωση λιγη σημασια θα εχει για τη ζωη σου

η ικανοποιηση της διαψευσης....




SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr



















Σχόλια

  1. ΕΊΝΑΙ ΌΛΑ Η ΣΧΕΔΌΝ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ... Sinomosiologe
    ΜΕΓΑΛΟΣΑΥΡΑΣ ΤΟΧΕΙ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΊ ΟΤΙ ΤΗΝ ΜΠΤΣΣΝ ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΆΦΩ ΆΛΛΟΟΟ...(ΚΑΤΙ ΞΈΡΩ)

    ΗΡΕΜΗΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕΊΤΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΜΠΟΛΙΑ ΠΩΣ ΆΛΛΑΞΑΝ ΟΙ ΣΚΈΨΕΙΣ ΤΩΝ
    ΑΥΤΌ ΤΟΥΣ ΚΑΊΕΙ ΕΊΝΑΙ ΓΕΓΟΝΌΣ...!



    ΤΖΟΛΙ ΠΑΡΤΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντως το βέβαιο είναι ότι ακόμα και οι ίδιοι άρχισαν να μην αντέχουν αυτό που ζέχνει από το δέρμα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις