ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΘΑ ΟΝΟΜΑΣΕΙ ΣΤΑΣΗ ΤΡΕΝΟΥ ΣΤΟ ΟΡΟΣ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΤΡΑΜΠ.Η ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ 3ο ΝΑΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟ ΜΕΣΣΙΑ.
Ένας Ισραηλινός υπουργός δήλωσε σε μια συνέντευξή του ότι διατηρεί σταθερή τη δέσμευσή του να ονομάσει τον σιδηροδρομικό σταθμό
που πρόκειται να χτιστεί σύντομα δίπλα στο όρος "Temple J. Trump" του Ναού. Μερικοί ραβίνοι σημειώνουν ότι ο σταθμός θα εξυπηρετεί τον Τρίτο Ναό και, ως εκ τούτου, η σύνδεση με τον πρόεδρο είναι σιωπηρή.Ο υπουργός Οικονομικών Yisrael Katz (Likud), ο οποίος υπηρέτησε πριν από δύο χρόνια ως Υπουργός Μεταφορών, δήλωσε στο πρόγραμμα «Καλημέρα του Ισραήλ» στο Glagalei Tzahal (ραδιόφωνο IDF) ότι δεν σκοπεύει να αλλάξει γνώμη για το όνομα που επέλεξε για το νέο σιδηροδρομικό σταθμό στο Δυτικό Τείχος.
«Δεν άλλαξα γνώμη, ο νέος σιδηροδρομικός σταθμός στο Δυτικό Τείχος θα πήρε το όνομά του από τον Ντόναλντ Τραμπ», είπε ο Katz. «Είναι ένας τεράστιος φίλος του Ισραήλ που ήταν ο πρώτος που αναγνώρισε την Ιερουσαλήμ».
Τον Απρίλιο του 2019, ο υπουργός Katz ανακοίνωσε στο λογαριασμό του στο Twitter: «Εδώ, στην Παλιά Πόλη της Ιερουσαλήμ, θα κατασκευάσουμε το σιδηροδρομικό σταθμό του Δυτικού Τείχους και το Όρος του Ναού, θα πάρει το όνομά του από τον Donald Trump, ο πρόεδρος που έκανε ιστορία και αναγνώρισε την Ιερουσαλήμ ως πρωτεύουσα του Ισραήλ. "
Here, in the Old City of Jerusalem, we will build the Western Wall & Temple Mount train station. It will be named after @realDonaldTrump, who made history and recognized Jerusalem as the capital of Israel. The official announcement will take place on Israel's Independence Day. pic.twitter.com/0b40afUngj
— ישראל כ”ץ Israel Katz (@Israel_katz) April 30, 2019
Η τιμή είναι διπλά κατάλληλη από τότε που ο Τραμπ έγινε ο πρώτος πρόεδρος των ΗΠΑ που επισκέφθηκε το Δυτικό Τείχος κατά την επίσκεψή του στο Ισραήλ το 2017.
Η προγραμματισμένη επέκταση της γραμμής υψηλής ταχύτητας Τελ Αβίβ-Ιερουσαλήμ θα συνδέσει άμεσα το αναβαθμισμένο διεθνές αεροδρόμιο Ben-Gurion του Τελ Αβίβ με το δυτικό τείχος της Ιερουσαλήμ. Το έργο θα περιλαμβάνει την κατασκευή δύο νέων σταθμών και μιας σήραγγας μήκους 1,8 μιλίων κάτω από το κέντρο της Ιερουσαλήμ και της Παλιάς Πόλης.
Το σχέδιο είναι πιθανό να αντιμετωπίσει την αντίθεση των Παλαιστινίων, οι οποίοι ισχυρίζονται την ανατολική Ιερουσαλήμ ως τόπο μελλοντικής πρωτεύουσας, καθώς και αρχαιολόγους, οι οποίοι φοβούνται ότι η κατασκευή θα μπορούσε να διαταράξει τα αντικείμενα κοντά σε ευαίσθητους ιστορικούς χώρους.
Άλλοι βλέπουν το τρένο ως απαραίτητο στοιχείο του Τρίτου Ναού .
Ο Ραβίνος Ντίσκιν άκουσε το σφύριγμα του πρώτου τρένου που έφτασε στην Ιερουσαλήμ το 1892 και είπε: «Ανοίγουν το δρόμο για τον Μοσχαχ (Μεσσία) και η γούλα (λύτρωση) είναι στο δρόμο».
Ο Fish βλέπει αυτό το φαινόμενο του τρένου πριν από τον Μεσσία να διαδραματίζεται ακόμα πιο δυνατά με τη νέα πίστα υψηλής ταχύτητας που θα φέρει τους ταξιδιώτες απευθείας από το Διεθνές Αεροδρόμιο Ben Gurion στο Δυτικό Τείχος της Ιερουσαλήμ. Το τρένο αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του τον Απρίλιο, ακριβώς στην ώρα των αργιών του Πάσχα.
"Ένα τρένο υψηλής ταχύτητας είναι ακριβώς αυτό που απαιτείται για το Πάσχα, όταν όλο το Ισραήλ απαιτείται να φέρει τη θυσία τους στο Ναό", δήλωσε ο Fish στην Breaking Israel News . «Ο Χασέμ (Θεός, κυριολεκτικά« το όνομα ») προετοιμάζει το δρόμο για τους προσκυνητές να φτάσουν στο Ναό.»
Ο Fish εξήγησε ότι ένα τρένο έχει ειδικά χαρακτηριστικά που το καθιστούν το πιο κατάλληλο μέσο μεταφοράς για προσκύνημα.
"Πρακτικά, ένα τρένο είναι το καλύτερο μέσο, καθώς μπορεί να μεταφέρει πολλούς περισσότερους ανθρώπους χωρίς τους κινδύνους ή την κυκλοφοριακή συμφόρηση που συνδέονται με αυτοκινητόδρομους", δήλωσε ο Fish.
«Στη Γαμήτρια (εβραϊκή αριθμολογία), το « rakevet » ισούται με 622, ακριβώς το ίδιο με το« har HaBayit » (το όρος του ναού)», »είπε ο Fish.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου