HUNZA


 Οι άνθρωποι της Χούνζα δεν αρρωσταίνουν ποτέ και ζουν έως και 160 χρόνια

Η κοιλάδα του ποταμού Hunza (στα σύνορα της Ινδίας και του Πακιστάν) ονομάζεται "Όαση της νεότητας". Οι κάτοικοι αυτής της κοιλάδας - οι άνθρωποι της Hunza - έχουν μέσο όρο ζωής τα 120 χρόνια και σε ορισμένες περιπτώσεις ζουν έως και 160 χρόνια.

Φαίνονται νέοι και όμορφοι ακόμη και στα τελευταία χρόνια της ζωής τους. Οι γυναίκες της Hunza μπορούν να γεννήσουν μέχρι την ηλικία των 65 ετών.


 

ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Εχω ξαναγραψει στο παρελθον για την "ψιχα βερικοκου".

Μοιαζει με αμυγδαλο αλλα ειναι πολυ πικρη

Περιεχει τη βιταμινη Β17 που ειναι η πιο αντικαρκινικη βιταμινη

Εξισορροπει τον οργανισμο απεναντι στα γλυκα

Ενισχυει τη χολοδοχο κυστη στην παραγωγη πικρων.

Ειναι παμφτηνο στα βιολογικα καταστηματα

Να παιρνετε συχνα 2-3 την ημερα αλλα με προσοχη 

γιατι ριχνει την πιεση...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 









Σχόλια

  1. Hβήρια Κρυστάλλη04 Απριλίου, 2024 01:02

    Εδώ και 8 χρόνια έχω 'βάλει' στην διατροφή μου 2-3 πυρήνες βερυκόκου κάθε πρωί ανελλιπώς μόλις ξυπνήσω. Πριν από ένα μήνα περίπου, επειδή μου τελείωνε το απόθεμα του προϊόντος, πήγα να το αγοράσω από το Σούπερ Μάρκετ. Μου είπανε ότι δεν θα το ξαναφέρουνε ποτέ (ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ & Α/Β)! Απευθύνθηκα σε μεγάλο κατάστημα βιολογικών προϊόντων (κατοικώ στην πόλη της Λάρισας) και ο υπάλληλος μου είπε ότι δεν υπάρχει πλέον διότι απαγορεύτηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση ως ...επικίνδυνο προϊόν!!! Μετά από πολλές προσπάθειες, μπόρεσα να το βρω διαδικτυακά σε συγκεκριμένο μαγαζί και παρήγγειλα αρκετή ποσότητα, διότι κατάλαβα ότι θα είναι δυσεύρετο πλέον στο εγγύς μέλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΓΛΑΝΙΚΗΣ04 Απριλίου, 2024 09:36

    Αυτό που έχει το κουκούτσι από τα βερύκοκα και τα πικραμύγδαλα, είναι ένα είδος ελαφρύ υδροκυάνιο, το οποίο σε μικρές ποσότητες (2-5 κουκούτσια την ημέρα) δεν επηρεάζει τα κανονικά κύτταρα αλλά σκοτώνει τα καρκινικά κύτταρα. Πρίν από χρόνια μια επιστημονική ομάδα από το Memorial Hospital πήγε να μελετήσει γιατί αυτοί εκεί (που μάλιστα αν θυμάμαι καλά είναι και οι απόγονοι των στρατιωτών του Μεγάλου Αλεξάνδρου) έχουν σχεδόν μηδενικά ποσοστά καρκίνων. Και ανακάλυψαν ότι αυτό οφείλεται στα κουκούτσια από τα βερίκοκα. Έτσι ξεκίνησαν την έρευνα για να φτιάξουν ένα φάρμακο για τον καρκίνο με βάση αυτή την βιταμίνη Β17. Όμως μόλις το έκαναν αυτό, ξαφνικά τους κόπηκε η χρηματοδότηση και το project σταμάτησε !!! Σιγά μην χρηματοδοτήσουν η Pfizer και το συνάφι τους έρευνα για φάρμακα με βάση αυτούς τους "ξυπόλυτους" από το Πακιστάν. Καλύτερα να τα επενδύσουμε σε "επιστημονάρες" όπως τον Βασιλακόπουλο και τον Τσιόδρα είπαν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο που λες για το Μεγα Αλεξανδρο εχει να κανει με το ιπποφαες.Τ αλογα κουρασμενα αλλα και ο Βουκεφαλας ετρωγαν απο αυτο το φυτο και γινοντουσαν καλα και δυνατα.Εξου και τ ονομα ιππο-φαες

      Διαγραφή
    2. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΓΛΑΝΙΚΗΣ04 Απριλίου, 2024 21:54

      Όχι, για τους Χούνζα μιλάω. Απ ότι φαίνεται είναι απόγονοι 5 στρατιωτών του Μεγάλου Αλεξάνδρου. https://cosmopoliti.com/%CE%B7-%CF%86%CF%85%CE%BB%CE%AE-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%AD%CF%81%CF%87%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CF%8C-5-%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%84/
      Το ιπποφαές είναι άλλη ιστορία και είναι ένα φυτό που το έχω συμπεριλάβει κι εγώ στο μίγμα συμπληρωμάτων διατροφής που παίρνω κάθε μέρα για υγεία και μακροζωία. Πιστεύω η επιστήμη σήμερα (όχι αυτή της Pfizer αλλά η μη χειραγωγούμενη) έχει προοδεύσει αρκετά και έχουν ανακαλυφθεί σήμερα πολλά μόρια τα οποία σε πειραματόζωα μέχρι και υπερ-διπλασιάζουν το προσδόκιμο ζωής τους. Ίσως τέτοια παίρνει πχ ο Πούτιν και τον βλέπουμε έτσι ακμαιότατο στα 71 χρόνια του. Τέτοια μόρια είναι πχ το ΝΜΝ, το PQQ, η Urolithin, η ρεσβερατρόλη, η κουρσετίνη, η σπερμιντίνη, η ταυρίνη, η γλυκίνη και πολλά άλλα. Πιστεύω ένας κατάλληλος συνδυασμός από τις κλασσικές βιταμίνες ( B, C, μαγνήσιο, D3, K2, ωμέγα 3, σελήνιο, χρώμιο κολλαγόνο υαλουρονικό οξύ κλπ) και αυτά της "νέας γενιάς" όπως τα παραπάνω, μπορούνε να κάνουνε την διαφορά ώστε κάποιος να ζήσει πολύ περισσότερα χρόνια χωρίς προβλήματα υγείας. Εγώ μέχρι στιγμής παίρνοντας κάθε μέρα ένα συνδυασμό από τα παραπάνω, καθώς και αρκετά άλλα, είμαι 58 ετών, δεν έχω πάει σε γιατρό τα τελευταία 40 χρόνια, όλες μου οι εξετάσεις αίματος είναι στον μέσον όρο, η πίεση μου είναι στα 11,5/6,5 το ζάχαρο μου στα 90 και αισθάνομαι πιο νέος από όταν ήμουνα 20 χρονών.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις