ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ.....!!!


 Αρχισαμε παλια τα ιδια με τα λαμογια....

Αρχισαν να μου σβηνουν αναρτησεις με γενικολογιες και μπουρδες...

Φυσικα τους κατεβασα κατι καντηλια και τους προκαλεσα

να μου πουν σε τι κανω παραπληροφορηση με αποδειξεις....

Ακομα περιμενω....

Οποτε οπως αντιλαμβανεστε ειναι θεμα χρονου να με ξαναχασετε...

Σας εχω δωσει τον κλωνο μου για οποτε συμβει αυτο....

η αν τελικα καταφερω να συνεχισω την κατασταση σε αλλη πλατφορμα

Που θα παει...θα ερθει αυτη η γ@μημενη η ωρα....

Κι οπως ειχε πει κι ο Γερος του Μορια

"Φωτια και τσεκουρι στους προσκυνημενους"....!!!






SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr

Σχόλια

  1. Θα θελα να δώ τους αφρούς πού θά βγαιναν από τα στόματά τους, όταν άκουγαν την ιδια την Roseanne Barr (100% εβραικής καταγωγής) να λέει πως κανένας δεν πέθανε στο ολοκαύτωμα!... και δεν σταματά εκεί!

    https://ugetube.com/watch/roseanne-barr-the-holocaust-never-happened_dbrqydSrGoR91Io.html

    Μιλάμε για τόλμη,...κι απ' ότι φαίνεται η κάρτα του ολοκαυτώματος έληξε.
    Λέτε να έχει έρθει η γ@μημένη ώρα!

    Κοσμάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συγνωμη αλλα δεν εχω δει ποιος ειναι ο κλωνος που εχεισ φτιαξει .με τι συμπαθειο κιολας φιλε μπορεις να με καθοδηγησεις ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις