ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ


 Σας ειχα προειδοποιησει πολλες φορες οτι θα μου ριξουν την ιστοσελιδα με αιτιολογιες που ουτε οι χαζοχαρουμενοι οι δικοι τους δε θα πιστευαν....

Εγινε τελικα καποια στιγμη και μετα απο μεγαλη μαχη καταφερα να το επαναφερω...

Το σιγουρο ειναι οτι θα μου το ξαναριξουν γιατι νομιζουν οτι με π@δανε αλλα τελικα εγω τους δαγκωνω την πλατη....!!!

Για να καταλαβετε μου εχουν βαλει αυτη τη στιγμη σε εποπτεια ενα αρθρο με τιτλο"ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΡΑΤΣΙΣΜΟ" που μιλα για εναν Σομαλο που στραγγαλισε στη Σουηδια τη λευκη κοπελα του που ηταν εγγυος γιατι ντρεποταν να την παρουσιασει στους γονεις του επειδη ηταν λευκη.....!!!

Εντωμεταξυ αυτη η ειδηση παιζει σε ολη την Ευρωπη κι εδω οι προσκυνημενοι χαφιεδες ψαχνουν τροπο

να φιμωσουν την αληθεια....

Κατοπιν παρακλησεως πολλων αναγνωστων ξαναγραφω που θα με βρειτε αν με σβησουν απο εδω...

sinomosiologos1.blogspot.gr     εχω προσθεσει το 1 μετα το username

Εκει λοιπον υπαρχει ενα μοναδικο αρθρο.

Για οποιαδηποτε μεταβολη θα την βρειτε στα σχολια αυτου του αρθρου.

Θα λειτουργει σαν καλυψη γιατι αν το εβαζα σε αρθρο αυτοι ειναι ικανοι να μου το ριξουν γιατι δεν εβαλα τελεια....!!!

Αν θελετε αποθηκευστε το γιατι δεν το ξαναλεω για να μη γινομαι και κουραστικος...




SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr



Σχόλια

  1. Σε λίγο όσοι έχουν αντισυστημικά blogια θα θεωρούντε εσωτερικοί τρομοκράτες.
    Τι ίδιο και οι ανεμβολίαστοι , αντεμβολιαστές , όσοι έχουν κήπο , μαζεύουν όμβρια ύδατα , κάνουν ανταλλακτικό εμπόριο , αγοράζουν χρυσό , postάρουν αντισυστημικά στα social , δεν έχουν πάρει τις ηλ. ταυτ. , αγοράζουν είδη επιβίωσης με πιστωτική κάρτα , και η λίστα συνεχίζει ατελείωτα.

    Για όλους αυτούς λοιπόν φτιάχτηκε το παρακάτω σαν νομική κάλυψη στην εξουσία
    https://www.consilium.europa.eu/el/policies/fight-against-terrorism/

    Έχετε καταλάβει τί συμβαίνει και γιατί ;

    Μου αρέσει αυτό το μέρος , όμως απορώ λίγο , πώς έχεις πιστέψει το ψέμα των Q , και του Τραμπ . Τέλος πάντων κουράγιο , το μέλλον προβλέπεται πολύ σκοτεινό .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω δεν εχω πιστεψει τιποτα...ουτε κι αλλα που ανεβαζω...Δεν ανεβαζω ομως μονο οτι πιστευω αλλα οτι δινει μια πληροφορια.Τωρα αν θα την πιστεψει ο αλλος και τι οχι ειναι δικο του θεμα

      Διαγραφή
  2. ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ05 Απριλίου, 2024 17:48

    ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΚΟΜΑ.
    ΘΑ ΤΡΙΒΕΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ.
    ΕΓΩ ΣΤΟ ΞΑΝΑ ΕΓΡΑΨΑ.
    ΒΑΖΩ ΡΕΦΕΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΗΣ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ,ΕΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗ.
    ΚΑΝΕΙΣ ΑΡΙΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.
    ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ,ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΤΙ ΠΗΡΕ ΤΟ ΑΥΤΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ,
    Ο ΣΟΜΑΛΟΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΠΝΙΞΕ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΛΕΥΚΗ,ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ,ΒΕΒΑΙΑ ,
    ΤΗΝ ΕΠΝΙΞΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΟΥΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ,ΟΥΤΕ ΑΥΤΗΝ ,ΟΥΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙ.
    ΤΟΥΤΕΣΤΙΝ !
    ΕΝΑ ΚΑΘΑΡΜΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ ΕΔΑΦΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΗΚΕ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.
    Η ΚΟΠΕΛΑ ΕΚΑΝΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΦΑΛΜΑ ,ΠΟΥ ΤΑ ΕΜΠΛΕΞΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.
    ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΚΟΠΕΛΕΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ.
    ΒΛΕΠΕ ΔΕ ΚΑΙ ΕΔΩ ,ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΑΝΑΡΓΥΡΟΥΣ.
    ΚΑΙ ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΣ ΡΕ ΣΥΝΟΜΟΣΙΟΛΟΓΕ !
    ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ Ο ΠΟΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΑΠΑΔΕΣ ;
    ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΣΚΛΑΒΩΝΑΝ ΤΗΝ ΑΡΑΠΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ ΟΛΑ ;
    ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΘΑΒΑΝ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ ;
    ΤΑ ΒΙΟΡΕΓΑΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΡΟΚΦΕΛΕΡ ΚΑΙ ΣΟΡΟΣ ΣΤΟ ΚΟΝΓΚΟ ,ΦΤΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ ΣΤΙΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΥΡΩΝ.
    ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΖΑ ΜΕΡΙΚΑ ΚΑΝΤΗΛΙΑ ,ΑΛΛΑ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΣΟΥ.
    ΘΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΟΜΩΣ ΣΤΑ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΑ ,ΟΤΑΝ ΘΑ ΦΘΑΣΗ Η ΣΤΙΓΜΗ....
    ΚΑΙ ΑΛΙ ΚΑΙ ΤΡΙΣΑΛΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑ ΜΟΥ.
    ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΛΑΟ ΤΑ ΕΒΑΛΑΝ ΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ.
    ΞΑΝΑ !
    ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΘΥΜΗΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ.
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πήγαινε εδώ https://www.livejournal.com
    Είναι Ρώσικο και δύσκολα θα στο ρίξουν.

    Νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. eyxaristw που μπηκες στον κοπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. έτυχε ας πούμε ένας φιλος να μου πει τί καναν οι Σομαλοί μισθοφόροι στους αιχμαλώτους ρώσσους και τις γυναίκες στα γεγονότα στην ουκρανια το 2014
    δεν θα το πιστεύατε , αρρώστησα με αυτα που άκουσα
    οκ ;
    έχω καποιες δυσοίωνες υποψίες για το μέλλον μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις