ΦΑΕ ΛΑΔΙ ΚΙ ΕΛΑ ΒΡΑΔΥ

 


Θ ακους λαδι και θα παιρνει φωτια η τσεπη σου...

Αρχες της εβδομαδας συναντησα ενα γνωστο του πατερα μου

ο οποιος παραγει λαδι και ηθελα να προμηθευτω

Οι ποσοτητες που βγαζει δεν ειναι τεραστιες

Το κανει περισσοτερο για χομπυ μιας και ειναι συνταξιουχος

Για την οικογενεια του,τις οικογενειες των παιδιων του

κι αντε και για 5-6 φιλους το πολυ...

Ειναι εντελως βιολογικο και σχεδον με 0 οξεα

Στα δικα μου γουστα ειναι καταπληκτικο

Μου ειπε λοιπον ατι αυτο που θα γινει 

με το λαδι φετος δε θα εχει ξαναγινει ποτε

Ειπε λοιπον οτι γυρνανε απο τωρα οι μεσαζοντες 

και κλεινουν προκαταβολικα τη φετινη σοδεια του λαδιου 7,5 ευρω το λιτρο....!!!

Οποτε θα πουλιεται απο 10 ευρω και πανω το λιτρο

Μου ειπε επισης πως φετος η παραγωγη γενικα θα ειναι περισσοτερο απο 50%  κατω.... 

Ολοι καταλαβαινετε τους λογους....

Κι αν θελω λαδι απο την καινουρια σοδεια

θα μου το δινει 8 ευρω το λιτρο κι αυτο φιλικη τιμη λογω του πατερα μου....

Οποτε οπως αντιλαμβανεστε....

ΖΗΤΩ ΟΙ ΚΥΡΩΣΕΙΣ

ΖΗΤΩ Η ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ

ΝΙΚΑΜΕ ΑΔΕΡΦΙΑ....ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΙΣΘΕΝ.....!!!







SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις