ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΜΕΣΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ....!!!

κλεμμενο κινητο 

Εμεις βεβαια δεν

συμμεριζομαστε τη βια 

και θεωρουμε πως σε μια ευνομουμενη πολιτεια 

μονο η Αστυνομια εχει δικαιωμα παρεμβασης 

αποκαταστασης και συλληψης του δραστη

Απο την αλλη δεν βρισκω αδικο σε καποιο γνωστο μου

που λεει χαριτολογωντας οτι ετσι γλιτωνεις και τα δικαστικα εξοδα....

Δειτε ενα βιντεο που μου εστειλε καποιος αναγνωστης

και τ ονομασε συστημα αμεσης αποκαταστασης της δικαιοσυνης

προφανως κανοντας χιουμορ






SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr






Σχόλια

  1. Αστυνόμος Μπέεεκας25 Μαΐου, 2022 18:59

    Εκ πρώτης όψεως δεν με χαλάει η ιδέα. Όμως σκεφτείτε την περίπτωση κάποιος ακόμα και για πλάκα να πει ότι τον κλέψατε και να δεχτείτε ομαδική επίθεση. Έχει συμβεί στο Πακιστάν όπου το πλήθος κυριολεκτικά σκότωσε δύο νεαρούς που κατηγορήθηκαν, όχι αποδεδειγμένα ότι κλέψαν σε μία λαϊκή αγορά.
    Πάντως αν κάποιος εισέλθει απειλητικά στο σπίτι εκεί ισχύουν άγραφοι νόμοι διότι αν περιμένεις να σε πυροβολήσουν γιά να αντιδράσεις, σύμφωνα με τους ισχύοντες προοδευτικούς νόμους τότε καληνύχτα και χαιρετίσματα στα ραδίκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΙΝΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΘΑΚΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΨΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΤΕΣ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΜΗ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΗ ΕΚΕΙΝΟ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΑΙΔΙ ΕΤΡΩΓΑ ΤΟ ΞΥΛΟ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΞΥΛΟ ΜΕ ΒΟΥΡΔΟΥΛΑ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΑΛΛΑ ΕΓΙΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις