Το νέο πρότυπο οικογένειας για τις δυτικές πολυεθνικές εταιρίες


Με αφορμή την παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας η νέα διαφήμιση του πολυεθνικού κολοσσού Calvin Klein απεικονίζει έναν έγκυο τρανς άνδρα. 



Η εταιρία εξήγησε πως η διαφήμιση σκοπεύει να αναδείξει «την πραγματικότητα των νέων οικογενειών». 
















ΠΗΓΗ

Σχόλια

  1. Η ΨΕΥΤΙΛΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΜΠΡΑΒΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα αισχρά κέρδη πημονας εργάζεται!!!
    Αυτό μάλλον το αγνοεί η εταιρεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις