Η Κομισιόν «φέρνει» απαγόρευση του καπνίσματος--ατμισματος και στους εξωτερικούς χώρους


 Οπως αντιλαμβανεστε οι ανθρωποι ειναι θεομουρλοι κι επικινδυνοι...

"Οι χώρες της ΕΕ θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο επέκτασης της απαγόρευσης του καπνίσματος στους εξωτερικούς χώρους της εστίασης, σε στάσεις λεωφορείων, ζωολογικούς κήπους και άλλα παρόμοια σημεία."

Επειδη θα βρεθουν οι χρησιμοι ηλιθιοι να πουν εγω δεν καπνιζω ουτε ατμιζω οποτε δεν με νοιαζει...

Στην πορεια καποιοι αλλοι θα πουν εγω εχω να φαω δεν με νοιαζει αν δεν εχεις εσυ...

Ασε που ηδη το λενε....

Μετα θα πουνν εγω δε βγαινω εξω οποτε δεν με νοιαζει η απαγορευση κυκλοφοριας...

Εγω δεν εχω λεφτα η χωριο να παω οποτε δε με νοιαζουν οι πολεις των 15 λεπτων....

Πιεζονται απο το χρονο οπως εχω ξαναπει παρα πολλες φορες για να εκτελεσουν εντολες

Και ειχα "προφητευσει" οτι θα παρακαλατε να ερθει η καταστροφη με οσα θα συμβαινουν

Ευτυχως για τους σωφρονες αυτο θα ερθει πολυ συντομα...






SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr

Σχόλια

  1. Όλες οι απαγορεύσεις που έχουν να κάνουν με το κάπνισμα & άτμισμα, γίνονται για τον παρακάτω λόγο:

    https://www.laquintacolumna.info/translations/nicotine-destroys-injectable-nanotechnology/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κακός άνθρωπος πρέπει να 'σαι ή φουλ απελπισμένος για να παρακαλάς την καταστροφή του κόσμου.
    Ή έχεις "πηδήξει δόντι" ή είσαι προφήτης θα δείξει.
    Φιλικά γνωμικά
    "Ο Πενηντάρης"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aπελπισμενος ειμαι σε αυτο το κοσμο που ζω.Η καταστροφη θα ειναι ελευθερια γιατι μετα ερχεται η Νεμεσις και η λυτρωση

      Διαγραφή
  3. Επειδή συνεχώς και πανταχόθεν ακούγεται τώρα τελευταία η επίκληση περί καταστροφής αισθάνομαι πως πρέπει να δηλώσω ετούτο
    Κατά πρώτον όλοι όσοι την επικαλούνται πιστεύουν πως αυτή θα έρθει καί θά χτυπήσει τους εμβολιασμενους τούς εύπιστους τους τσανακογλυφτες τα κομματοσκυλα και λοιπούς άλλους αλλά πάντως άλλους
    Κανείς δεν είδα να ευχηθεί " ας έρθει η λυτρωτική καταστροφή και ας πάω εγώ πρώτος"
    Για κάποιον λόγο οι ψαγμενοι νομίζουν πως θα γλιτώσουν επειδή είναι ψαγμενοι και ότι συμβεί θα πέσει επάνω στους αψαχτους
    Όταν έρθει η ώρα εκείνη κυρίες και κύριοι ότι πέσει θα πέσει επί δικαίων και αδίκων
    Δεν ελπίζω να γλιτώσω εγώ επειδή είμαι ψαγμενος ή επειδή είμαι εγώ
    Ελπίδα να γλιτώσουν έχουν μόνον όσοι μπορούν να ζήσουν από τον θάνατο των άλλων
    Ληστές που θα σκοτώνουν για ένα κομμάτι ψωμί
    Βοσκοί ορεσίβιοι που θα σφάζουν κανένα ζώο να φάνε
    Κυνηγοί σε ημιαγρια κατάσταση πού θα επιβιώνουν όπως μπορούν
    Και από αυτούς όχι όλοι αλλά μόνον οι προσεκτικοί και τυχεροί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανεις λαθος φιλε...Εχω πει απειρες φορες οτι μονο με την καταστροφη του αθλιου τουτου κοσμου θα επελθει η λυτρωση κι αν ειναι να συμβει αυτο ας φυγω εγω πρωτος.Δεν εχω δει ομως κανεναν αλλο να το λεει...προφανως εχουν προσκολυθει οι περισσοτεροι με τον matrix αυτο κοσμο τοσο πολυ που τους ειναι αδυνατον να τον αφησουν.Ουτε για εμενα ειναι ευκολο αλλα θα ειναι λυτρωτικο

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις