ΕΙΣΑΙ ΕΝΟΧΟΣ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΣΟΥ


  Ο Σέρβος αθλητής Nemanja Majdov τιμωρήθηκε με αποκλεισμό πέντε μηνών από προπονήσεις και αγώνες στο τζούντο επειδή... έκανε τον σταυρό του πριν από έναν αγώνα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού
 

 Ο ίδιος ανακοίνωσε την αναστολή του στα social media:

Με απεκλεισαν από όλα τα τουρνουά, τα camp και τις προπονήσεις. Δεν ήθελα να απολογηθώ και δε θα ζητησω συγνωμη που εκανα το σταυρο μου στην πειθαρχική επιτροπη  παρόλο που δεν ήξερα ποια θα ήταν η τιμωρία

Ο Κύριος μου έχει δώσει τα πάντα, τόσο για εμένα προσωπικά όσο και για την καριέρα μου, είναι νούμερο ένα για μένα και είμαι περήφανος γι' αυτό. Και αυτό δεν θα αλλάξει σε καμία περίπτωση. Τον δοξαζω γι αυτο και τον ευχαριστω.

Βεβαια η μέρα που θα υπάρξει αντίστοιχη τιμωρία για όσους μουσουλμάνους αθλητές δείχνουν με το δείκτη του δεξιού τους χεριού τον προφήτη τους στον ουρανό θα αργήσει πολυ ακομη. 

Προς το παρόν υπό διωγμό είναι μόνο οι ορθόδοξοι χριστιανοί, η σειρά έχει πολλούς ακόμα, καθολικούς, ευαγγελιστές. 

Αυτο αργότερα, τώρα μόνο ορθόδοξοι, άμα είναι και Σέρβοι, ακόμα καλύτερα

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

  1. ναι ναι ααμεεεε ....
    και τους μεταλλάδες ..
    αυτο πως το λένε.. με τα κέρατα του έξω απο δω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Επιβεβαιωνεται, η ταση ή η κατηγορια, οτι κρατη που ειναι Χριστιανοι ορθοδοξοι κυριως, ειναι στοχευμενα.

    Βλεπε, Σερβια, Γεωργια, Αρμενια, Κυπρος, Μητροπολιτικη Ελλαδα.

    Αυτα τυχαια;;


    eksothen

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις