ΜΙΑ ΑΣΧΗΜΗ ΕΙΔΗΣΗ


 Εχθες εμαθα απο φιλους του ιστολογιου

 οτι ενας πιστος αναγνωστης-σχολιαστης εφυγε απο τη ζωη την Παρασκευη 13/09/24

Η ειδηση ανακοινωθηκε απο το φιλικο μπλογκ https://diodotos-k-t.blogspot.com

και εσπευσαν να μου το ανακοινωσουν κι ανθρωποι που τον ηξεραν.

Ομολογω οτι στεναχωρηθηκα πολυ αν και δεν τον ηξερα προσωπικα τον ανθρωπο

Ομως ειχαμε ανταλλαξει πολλες φορες αποψεις απο τα συχνα μειλς που μου εστελνε. 

Μου ειχε κανει εντυπωση οταν μου ειχαν ριξει την τελευταια φορα το ιστολογιο

και ειχα αναφερει οτι θα μεταφερθω σε αλλη "πληρωτικη" πλατφορμα

αλλα δεν εχω ακομη τα χρηματα για να το κανω για να εχω μεγαλυτερη ελευθερια

ειχε προσφερθει να δωσει απο τη τσεπη του ενα ικανο ποσο για να βοηθησει.

Φυσικα και δε δεχθηκα αλλα ομολογω οτι συγκινηθηκα

γιατι ηξερα οτι εργαζεται για το μεροκαματο χωρις να ειναι υψηλομισθος.

Μου ειχε αναφερει τι δουλεια κανει,δεν θα πω,οποτε ηξερα την κατασταση.

Οπως ειχε πει ο αθανατος Βεγγος...σημαντικο ειναι να δινεις απο το υστερημα

και λιγοτερο σημαντικο ειναι να δινεις απο το περισσευμα.

Εφτασε απ οτι μου ειχε πει τον τελευταιο καιρο να δουλευει διπλοβαρδιες

για ν ανταπεξελθει σε οικονομικα θεματα και να ζησει με αξιοπρεπεια την οικογενεια του.

Ο φιλος "Αριστομαχος" ηταν ενας μεγαλος μαχητης της ζωης 

κι ενας μεγαλος μαχητης της ελευθεριας κι ακουραστος στρατιωτης του Ελληνισμου.

Ενας ανθρωπος με καλοσυνη,ιδιαιτερο χιουμορ με τους αξεχαστους "κορσεδες γελιου"

και τις αναφορες στο "ραβδι" που εγραψε στα περισσοτερα σχολια του.

Η αληθεια ειναι οτι μετα απο τοσα χρονια πιστος αναγνωστης ειχα αποφασισει

να τον γνωρισω απο κοντα οπως επιθυμουσε αλλα ο χρονος μας προλαβε...

Θα σε τιμουμε παντα φιλε κι ας μας πληγωνει ο αποχωρισμος

Ειμαι σιγουρος οτι θ ανταμωσουμε ξανα στη φωτεινη πατριδα....






SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr









Σχόλια

  1. Καλο περασμα μαχιμε Αριστομαχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένας αληθινός Άνθρωπος, Φίλος, με μεγάλη καρδιά. Μόνο με τον γραπτό λόγο του, κέρδισε τους πάντες.
    Μεγαλο το κενό.
    Αριμνηστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΌ ΠΑΡΆΔΕΙΣΟ ΔΗΜΗΤΡΗ,


    ΡΙΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενας καλος Καλος φιλος ειναι αληθινος πλουτος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι συγκλονισμένη...
    Σαν να έχασα ξαφνικά, κάποιον δικό μου άνθρωπο.
    Σαν να είναι ένα ψέμα, ενα κακόγουστο, απαράδεκτο αστείο...

    Καλό Παράδεισο να έχεις Αριστόμαχε,
    σε ευχαριστώ για την ξεχωριστή σου παρουσία...
    ήσουν φίλος στις δύσκολες στιγμές μου
    και ας μην γνωριστήκαμε ποτέ...

    Κωνσταντίνα

    Υ.Γ. " 3 7 10 "... ( Για να μήν ξεχνιόμαστε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλο Ταξιδι στον φιλο !


    Δεν τον γνωρισα ποτε, διαβαζα που κι που καποιο σχολιο του εδω οπως κι σε αλλους ιστοτοπους.

    Ο λογος του ηταν Ελληνικος, εθνικη χροια ειχε παντα.

    Ομως αυτο που σημερα καταλαβαινω, με τον χαμο του, ειναι οτι οι Καλες καρδιες ειναι που μετρανε σε αυτην την ζωη.

    Ειναι αυτες που δινουν ομορφια κι χρωμα !

    eksothen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό πέρασμα Αριστομάχε!
    Θα συνεχίσουμε το έργο του φωτός!

    Η ΤΑΝ Η ΕΠΙ ΤΑΣ

    .....ΕΡΜΗΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα θυμάμαι το 3-7-10, τους κορσέδες γέλιου και τον Μπι σκατά κη. Αλησμόνητος ο Αριστόμαχος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προς το παρόν οι ειδήσεις για εμένα σταμάτησαν στις 13/9, διαβάζοντας το όνομα έχασα τη γή κάτω απο τα πόδια μου. Το διασταύρωσα με τον φίλο Κώστα στον Διόδοτο και η ψυχή μου άδειασε. Νάξερε μόνο πόσο σημαντικός ήταν για τους φίλους αλλα και τους αναγνώστες του. Η ζωή… τόσο απρόβλεπτη, τόσο ανεκτίμητη και τόσο σημαντική για την ανθρώπινη φύση της δημιουργίας και της εξέλιξης του πνεύματος προς κάθε καλό σκοπό.
    Αντίο πολεμιστή μας, πόσο φτωχότεροι γίναμε πάλι.
    Απο καρδιάς συλλυπητήρια όχι για τον ίδιο, πιστεύω να ταξίδεψε στη φωτεινή πατρίδα, αλλα για την οικογένειά του, τους αγαπημένους του, και ειδικά τον τόσο αγαπητό Κωστή (Διόδοτος) και τον φιλόξενο Κωνσταντίνο τον Συνωμοσιολόγο.
    -Μακάρι να ξανασυναντηθούμε.
    Capricorn ♈️

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις