ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

 


Επειδη καθομαι και διαβαζω διαφορες αριστεριστικες μπουρδες

προσπαθω να τις αγνοησω αλλα δε φημιζομαι για την υπομονη μου...

Για α δουμε ρε παιδι μου τι εργα εκαναν αυτοι οι Χουντικοι

αυτοι οι εχθροι του λαου τα 7 χρονια που κυβερνησαν

και τι εργα εκαναν οι μετεπειτα Δημοκρατες

αυτοι που υπερασπιζονται την λαικη ευημερια τα υπολλοιπα 50 χρονια...

 

 

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ 1

Η αληθεια ειναι οτι εγω ημουν μικρος σχεδον μωρο στο τελος της δικτατοριας

οποτε δεν εχω προσωπικη αποψη για να την εκφρασω

Ρωτησα λοιπον τον πατερα μου να μου πει αυτος τη γνωμη του

Ο πατερας μου αδιαφορος και ψιλοασχετος με τα πολιτικα

μου ειπε με λιγα λογια τα εξης....

"Εγω επειδη θεωρουσα οτι ανηκα στη μεσαια ταξη ψηφιζα κατι μεσαιο

και συγκεκριμενα εκεινη την εποχη Ενωση Κεντρου.

Μακαρι να ειχαμε ακομα τον Παπαδοπουλο

ολοι επι 7ετιας κονομησανε λεφτα και ολοι ειχανε δουλεια.

Καθε μερα ξεκιναγε κι ενα καινουριο εργο....

Κοιμομασταν με ανοιχτες πορτες και ποιος να τολμησει να σε κλεψει.

Αν δεν ησουν ενεργος κομμουνιστης να κανεις φασαριες και διαδηλωσεις δε σε πειραζε κανενας.

Ακουω τη λεξη Χουντα και γελαω....ποια Χουντα...ετσι ειναι η Χουντα....

Εγω ημουν τοσα χρονια ναυτικος κι εχω παει στη Χιλη που ειχαν τον Πινοσετ

Εκει να δεις πως ειναι οι κανονικες Χουντες που σε καθαριζανε χωρις δευτερη κουβεντα...."

Ναι ρε πατερα....του λεω....αλλα ο καθενας τωρα μπορει να λεει ελευθερα τη γνωμη του....

"Με κανεις και γελαω παιδι μου....και που τη λεει ποιος τον ακουει...

Αλλα ν σου πω και κατι αλλο....πηγαινε εξω απο το Μαξιμου και φωναξε

κατω ο φασιστας Μητσοτακης η ο φασιστας Τσιπρας...σε 10 δευτερολεπτα σ εχουν μπαγκλαρωσει

Ασε με παιδι μη μου λες τετοια....εσυ εισαι εξυπνος ανθρωπος...."

 

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ 2

Η παρολιγον πεθερα μου σε ανυποπτο χρονο μου ειχε πει μια προσωπικη της μαρτυρια

"Ημουν απο οικογενεια κομμουνιστων και ο πατερας μου ειχε τοτε

εναν τεραστιο φακελο στην ασφαλεια. 

Επι Χουντας σκεφτηκα να φυγω στο εξωτερικο και συγκεκριμενα στην Αγγλια

γιατι παρολο που ειχα πτυχιο οικονομικων σε ποιον οργανισμο θα με επαιρναν για δουλεια...?

Λιγο πριν βγαλω εισιτηριο για το αεροπλανο πηγα για πλακα

κι εδωσα εξετασεις σ ενα γραπτο διαγωνισμο για προσληψη στον ΟΤΕ.

Μετα απο καμια 20αρια μερες με πηραν τηλεφωνο και μου ειπαν

πως ημουν επιτυχης στο διαγωνισμο και να παω απο εκει να υπογραψω την προσληψη.

Εγω τους εβρισα γιατι νομιζα οτι ηταν καποιος απο την παρεα μου και μου εκαναν πλακα.

Η φωνη συνεχισε σοβαρη και μου ειπε οτι αν το μετανιωσα θα παρουν καποιον επιλαχοντα.

Ετσι εγινε η προσληψη μου τοτε στον ΟΤΕ επι Χουντας κι ακομα δεν το εχω πιστεψει....

Τωρα που εχουμε Δημοκρατια για να σε προσλαβουν σε καποιο Δημοσιο οργανισμο

πρεπει να φιλησεις κατουρημενες ποδιες και να εισαι του κομματος....

Πως καταντησαμε ετσι....."

Εγω οπως ειπα δεν το εζησα οποτε δεν εχω προσωπικη αποψη...

Αλλα ειμαι χαρουμενος γιατι πλεον μπορω ν απολαμβανω

παρελασεις LBGT στο συνταγμα

γαμους αντρων με αντρες

γυναικες να παντρευονται σκυλους και δεντρα

γονεα 1 και γονεα 2

ο μπαμπας να υιοθετει παιδια και να ειναι μαμα

να πρεπει να τρωω ακριδες και γρυλους

να πληρωνω ενοικιο στο δικο μου σπιτι

να συνεισφερω απο το υστερημα μου στους αλλοδαπους

που αποφασισαν να μπουν με τσαμπουκα στην πατριδα μου

ν αγαπω με like

και να μη μιλαω και πολυ γιατι μπορει να με περασουν για φασιστα...

Ειμαι ευτυχισμενος που εχω Δημοκρατια

κι απαλλαχτηκα απο τους παλιοχουντικους....







SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr

Σχόλια

  1. Μοίρασες πόνο ΜΕΓΑΛΕ!

    Παπουτσωμένος Γάτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι είναι η κατάσταση μας, μεταξύ κλαυσίγελου και κλαυσίγελου !!! Γέλασα με την περιγραφή του σήμερα για να μην κλαίω με μαύρο δάκρυ….
    Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχεις απόλυτο δίκιο σ' αυτά που αναφέρεις. Καθότι είμαι μεγάλος σε ηλικία, τα επιβεβαιώνω 100%. Και να προσθέσω κάτι ακόμα: Ήταν η εποχή που ο κόσμος ήταν ευτυχισμένος, παντού άκουγες γέλια και χαρά. Τώρα μούγκα και στεναχώρια όλοι τους, ανεξάρτητα αν δεν το ομολογούν.
    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έτσι ακριβώς ήταν οι κατάσταση επί τυραννίας Παπαδοπούλου και βεβαίως οφείλω να εξηγήσω ώστε να μη παρεξηγηθεί η συγκεκριμένη λέξη λόγω εννοιολογικών συνειρμών του τύπου βασανιστής η ότι αλλο
    Όταν ένας άνθρωπος αναλαμβάνει την εξουσία αυτοβούλως και χωρίς συγκατάθεση άλλων αυτός καλείται τύραννος στην Ελληνική γλώσσα όπως ο της Κορίνθου Περίανδρος
    Όταν η εξουσία αυτή του ανατίθεται από τα όργανα του κράτους τα φέροντα αυτήν τότε κατά το ρωμαϊκό δίκαιο καλείται dictator μιας και ήταν οι Ρωμαίοι οι πρώτοι εμπνευστές αυτού του θεσμού οι οποίοι σε καταστάσεις υψίστης ανάγκης ανέθεταν σε κάποιον συνήθως στρατιωτικό όλες τις κρατικές εξουσίες για ορισμένο χρόνο
    Σε ολόκληρη την νεοελληνική ιστορία ο μόνος που δικαιούται τον τίτλο του dictator υπήρξε ο Λουκάς Παπαδήμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευτυχώς που έπεσε η χούντα και εκφράζουμε ελεύθερα τις απόψεις μας και απολαμβάνουμε τη Δημοκρατία που μας προσφέρεται απλόχερα απλώς εμείς δεν το βλέπουμε, γιατί είμαστε αγράμματοι, ψεκασμένοι και αντιδραστικοί σε αυτά που μας πασάρουν, ενώ θα έπρεπε να τα δεχόμαστε χωρίς επεξεργασία.Σίγουρα λόγω ηλικίας δεν έχω προσωπική εικόνα αλλά έχω μιλήσει με γονείς και παππούδες στο παρελθόν και όλοι τους αναφέρθηκαν στα μεγάλα έργα που έγιναν στην Ελλάδα την περίοδο αυτή, παρόλα αυτά υπάρχει μια σύγχυση σχετικά με τα γεγονότα και νομίζω ότι ο Μάνος Χατζηδάκης έχει εμβαθύνει αρκετά στο τι έχει γίνει την περίοδο πριν και μετά αλλά και άλλοι.Η μητέρα μου δούλευε σε μεγάλο κατάστημα γυναικείων ενδυμάτων και είχε παρακολουθήσει μαθήματα ραπτικής ,την επέλεξαν από το κατάστημα να πηγαίνει να κάνει τις πρόβες των ρούχων στο σπίτι της Δέσποινας και του Γεωργίου Παπαδόπουλου.Εκει γνώρισε ένα ζευγάρι που της έδωσε την εντύπωση ότι είχε μεγάλη αγάπη αλλά και σεβασμό ο ένας στον άλλον και ότι δεν υπήρχαν ακραία πλούτη ή ακραία έξοδα.Μετά από πολλές επισκέψεις της είπαν, ότι αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα στη ζωή της και περνάει από το χέρι τους να τους το πει αλλά και αν θα ήθελε να μετακινηθεί από τη δουλειά της να την βοηθήσουν να βρει κάποια καλύτερη δουλειά σε σχέση όμως με την ραπτική.Δεν χρησιμοποίησε ποτέ αυτή την βοήθεια και εγώ σκέφτηκα αυτά που μου είπε: αν περνάει από το χέρι μας δηλαδή αν δεν έρχεται σε αντίθεση με τις αρχές μας? Δουλειά σε σχέση με το αντικείμενο της, όχι κάτι άλλο που θα δημιουργούσε ενδεχομένως προβλήματα.Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.

    Ευρυδίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Διάβασα τα σχόλια όλων πολύ προσεκτικα, όμως λυπάμαι διότι έχω αντίθετη γνώμη και κουβαλάω τραύμα από την περίοδο ευημερίας και χαράς αλλων. Η δική μου οικογένεια δεν πέρασε την 7ετια και τόσο ευχάριστα. Ήμουν μεν μικρή τότε,αλλά όχι τόσο ώστε να μην έχω αναμνήσεις.Ο πατέρας μου ,όχι αριστερός το τονίζω, δήμαρχος σε μικρή επαρχιακή πόλη, έκατσε 1,1/2 χρόνο στο γεντί κουλέ, διότι κάποιος που τον εχθρευοταν, (συμβαίνουν αυτά στις μικρές κοινωνίες) επειδή έχασε από τον πατέρα μου στις δημ.εκλογες τον καταγγειλε ενώ ήταν αθώος για αντιδικτατορικη δράση, τον Μάιο του '67. Στην δίκη που έγινε τότε, παρουσιάστηκαν βαλτοι ψευδομαρτυρες και φυσικά η σκευωρία έπιασε και καταδικάστηκε με φυλάκιση.
    Αυτό που ζήσαμε σαν οικογένεια τότε απερίγραπτο..Σιγουρα υπήρξαν κι αλλες τέτοιες περιπτώσεις. Το ίδιο θα μπορεί να συμβεί και στο κοντινό μέλλον στον οποιονδήποτε κι αυτό είναι το τρομακτικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις