NOT FOR SALE


Σας στέλνω από διαφορετικό email, γιατί η google/gmail με έχει κάνει block από όλες τις διευθύνσεις της. Εκείνες που τελειώνουν σε 'gmail' δλδ.

Μπορώ μόνο να λάβω όχι να στείλω.
 
H αφορμή ήταν, από ότι καταλαβαίνω, επειδή προωθούσα links από ιστοσελίδες που λέγανε την Ρωσική πλευρά στο θέμα της Ουκρανίας. Ανέφερα λέξεις κλειδιά όπως "Ουκρανία", "Πούτιν", "Εκλογές" κοκ. Και με έπιασε μάλλον κάποιος αλγόριθμος. Αυτό άρχισε ήπια στις 4 Φλεβάρη 2022.  Φαίνεται να ενεργοποίησαν ένα λογισμικό στις 4 Φλεβάρη
να κάνει αυτόματο block σε όσους γράφουν αντισυστημικά. Συνέβει το ίδιο και σε φίλους μου.

Το χειρότερο από όλα είναι ότι οι χρήστες των συγκεκριμένων gmails/emails δεν το ξέρουν ότι έχω μπλοκαριστεί. Το φίλτρο χαλάρωσε για λίγο, αλλά μετά τις εκλογές έγινε πιο αυστηρό.

Τώρα η Google μου ζητάει να δώσω ταυτότητα/στοιχεία για το ποιος είμαι διαφορετικά θα με έχουν ως spammer. 
Εγώ έστελνα se 5 φίλους μου τα links και φαίνεται το πόσο πρόχειροι/γελοίοι είναι στην Google. Σε έναν φίλο μου του έστειλα να πάμε για καφέ, και με κάνανε block στο gmail account του!

Επειδή εγώ έχω δικό μου, μπορώ να το χειρίζομαι κάπως πιο ανεξάρτητα. Δυστυχώς η gmail κάνει ότι θέλει και πιστεύω θα συνεχίσει και η yahoo και οι άλλες εταιρείες την ίδια πρακτική. Ήθελα να σας πληροφορήσω πρωτίστως και σας προτείνω να αγοράσετε  ή να βρείτε κάποια εναλλακτική ως προς το email.

Έφτιαξα ενα email που επιλέγεις να βάλεις κωδικό ή όχι. Τώρα δεν εχω βάλει.

Ο λόγος επίσης που σας στέλνω είναι ο εξής. Αν μπορείτε ανεβάστε το παρακάτω.

Μιλάει για τα παιδιά που χάνονται για αδρενόχρωμα, σατανισμό κλπ. Ο ηθοποιός που έπαιξε τον Χριστό, μιλάει και ο πράκτορας που έπιασε πολλούς από αυτούς τους έμπορους παιδιών. Συνέντευξη με τον Jordan Peterson.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΑΠΟ EMAIL ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Σχόλια

  1. ο πρακτορασ αυτος επισισ ειπε σε συντευξη πριν να βγει η ταινια οτι μια καλη λυση για αυτη τη μαστιγα ειναι το μικροτσιπ και επισης ψαξετε να δειτε ποιοι ειναι χορηγοι τις ταινιας περα απο ον μελ και τον αλλο ηθοποιο απο τα παθη ..ΛΥπαμαι αλλα ειναι πολυ πιθανο να ειναι μια ελεγχομενη αντιπαραθεση ολο αυτο (δεν θελω να το πιστευω )αλλα ειμαι υποχρεωμενος να σασ θεσω την περιπτωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πριν λίγες εβδομάδες σε αυτούς είχα αναφερθεί (Γκίμπσον, Καβίζελ (του είχα γράψει λάθος το όνομα)), να'τοι τώρα. Ελπίζω να μην τους αυτοκτονήσουν γιατί οι αντίπαλοί τους είναι αδίστακτοι, αμέτρητοι και με συνδέσεις. Ή τουλάχιστον, να ξυπνήσει κανένας αμερικανός που έχουν και όπλα, γιατί εμείς...

    ΕΠΙΤΑΧΥΝΤΉΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις