Εμβολιασμένο το 10χρονο παιδί στη Νέα Μάκρη που έπαθε ανακοπή καρδιάς στην πισίνα

 

Ανατροπή στις συνθήκες θανάτου

του 10χρονου παιδιού σε πισίνα στη Νέα Μάκρη, καθώς νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν επρόκειτο περί πνιγμού, αλλά ίσως να υπέστη ανακοπή καρδιάς.

Οι συνθήκες θανάτου γίνονται ακόμα πιο περίπλοκες καθώς αναφέρεται ότι το παιδί ήταν εμβολιασμένο κατά του Covid-19.

Πληροφορίες αναφέρουν πως στις 18:12 το ΕΚΑΒ δέχτηκε κλήση για ένα 10χρονο παιδί που ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του και μέσα σε 10 λεπτά έφτασαν στο σημείο δύο μηχανές.

Εκεί οι διασώστες βρήκαν ένα γιατρό που προσπαθούσε να παρέχει τις πρώτες βοήθειες στο παιδάκι και να του κάνει ΚΑΡΠΑ για να το επαναφέρει στη ζωή.

Αμέσως έφτασε στο σημείο κινητή μονάδα του ΕΚΑΒ, το οποίο μετέφερε το παιδί στο Κέντρο Υγείας Νέας Μάκρης χωρίς να έχει τις αισθήσεις του.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

  1. na ta blepoun kai alloi pou phgan kai emboliasan ta paidia toyw san ilithioi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΓΛΑΝΙΚΗΣ17 Ιουλίου, 2023 11:56

    Πήγα την παρασκευή την σύζυγό μου για αξονική στο Γεννηματά (έχει σπάσει το πόδι της από τροχαίο και το έχει σε γύψο) και ενώ η ουρά στο ταμείο συνήθως είναι 2-3 άτομα, εκείνη την ημέρα ήταν 40 -50 άτομα. Γιατί τόσος κόσμος σήμερα, λέω σε κάποιον που ήταν στην σειρά. Είναι η ημέρα που κάνουν τις ενέσεις μου απάντησε. Τι ενέσεις του είπα; Ενέσεις για τα μάτια, πολύς κόσμος συμπεριλαμβανομένου κι εμού έχει το τελευταίο διάστημα πρόβλημα με τα μάτια μου απάντησε. Μήπως έχει σχέση το εμβόλιο τον ρώτησα; Ναι μου λέει εγώ το πρόβλημα το έπαθα όταν έκανα την 3η δόση μου απάντησε. Ρωτώντας και άλλους στην ουρά, διαπίστωσα ότι όλοι έπαθαν το πρόβλημα στα μάτια τους αφού έκαναν το εμβόλιο. Μάλιστα είπα και σε έναν που έπιασα συζήτηση ότι εγώ είμαι ανεμβολίαστος. Την καλύτερη δουλειά έκανες παιδάκι μου μου είπε. Δεν μπορούσες να προειδοποιήσεις και κανέναν από μας.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις