ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΑΥΡΟ-ΒΙΒΛΙΟ


 Επειδη πολλοι αναγνωστες ακολουθουν τις αναρτησεις μου απο το facebook και μου στελνουν μηνυματα

 οτι δεν τις βλεπουν πια....

Τους λεω το εξης απλο....

Το προφιλ μου το εριξαν οι δημοκρατικοι παιδοβιαστες και αθλιοι αναρχοκομμουνιστες....

Τον επικεφαλη πανιβλακα τον εχω γραμμενο στα π@παρια μου

οπως και ολοκληρο το φατσοβιβλιο....

Αλλωστε τους το ειπα σε μειλ που τους εστειλα μετα τις απαγορευσεις 

που ετρωγα συνεχεια και την κουτοπονηρια που μου εκαναν.

Αλλαξαν τον αλγοριθμο ωστε οι αναρτησεις μου να μην "τσουλανε"

και να μην φαινονται στους περισσοτερους.... 

Λες κι εγω ειμαι κανενας ασχετος η κανα χαπατο σαν τα μουτρα τους

και δεν θα την επαιρνα χαμπαρι τη δουλεια....

Το ηλιθιο αυτο φατσοβιβλιο δεν το γουσταρα καθολου ετσι κι αλλιως

και ο μονος λογος που το κρατουσα ηταν για ανθρωπους που διαβαζαν απο εκει...

Το πιο πιθανο ειναι να μην φτιαξω αλλο προφιλ

γιατι τους βαρεθηκα και τους ειχα ηδη σιχαθει....

Αν αλλαξω γνωμη θα σας ενημερωσω....

Το προφιλ στο twitter παραμενει κανονικα...

Καλη συνεχεια....





SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις