Ο Έλληνας στρατιωτικός που είπε «ΟΧΙ» στο ΝΑΤΟ

ΒΙΝΤΕΟ: Ο Έλληνας στρατιωτικός που είπε «ΟΧΙ» στο ΝΑΤΟ


Ο Μαρίνος Ριτσούδης,το 1999 αρνήθηκε να συμμετάσχει στη βομβιστική επίθεση της Σερβίας από το ΝΑΤΟ!
18 χρόνια αργότερα αναφέρει πως
είναι υπερήφανος για εκείνη την απόφαση.
Συγκεκριμένα, μιλώντας στην καθημερινή εφημερίδα ‘Blic‘ του Βελιγραδίου, ο Έλληνας πρώην αξιωματικός του Πολεμικού Ναυτικού δήλωσε επίσης ότι ήταν «ένα φανταστικό συναίσθημα» το να στηρίξει την Σερβία «στον αγώνα της εναντίον όλων».
Ο Ριτσούδης, ήταν τότε καπετάνιος του πολεμικού πλοίου μας «Θεμιστοκλής», αρνήθηκε τις διαταγές του να συμμετάσχει στον πόλεμο του ΝΑΤΟ και επέστρεψε το πλοίο στο λιμάνι του!
«Είμαι πολύ υπερήφανος για την στιγμή που έδωσα τόσο στον εαυτό μου όσο και στον λαό σας.
Αυτή είναι η κοινή ιστορία μεταξύ εμού, του πολιτισμού μου και της κουλτούρας σας», δήλωσε στην εφημερίδα, προσθέτοντας: «Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω βρει φίλους στην Σερβία και μοιραζόμαστε μαζί τις αναμνήσεις».
«Ήταν ένα φανταστικό συναίσθημα να αποφασίσουμε να στηρίξουμε ένα έθνος που πολεμούσε εναντίον ενός πολύ ανώτερου εχθρού», υπογράμμισε ο Ριτσούδης.
Η σερβική πρεσβεία στην Ελλάδα πρόσφατα ήρθε σε επαφή με τον Ριτσούδη για να διαπιστώσει εάν θα δεχόταν σέρβικη κρατική παρασημοφορία. Εκείνος αρνήθηκε.
«Τους είπα ότι δεν θέλω τίποτα και ότι όλα τα εύσημα πηγαίνουν στους γενναίους ανθρώπους σας που πολέμησαν εναντίον όλων και χωρίς καμμία τύχη», τους είπε.


















ΠΗΓΗ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις