Μητέρες ζητωκραυγάζουν που κάνουν έκτρωση – Το ΒΙΝΤΕΟ της απόλυτης απανθρωπιάς

Μητέρες ζητωκραυγάζουν που κάνουν έκτρωση – Το ΒΙΝΤΕΟ της απόλυτης απανθρωπιάς 


Η παγκοσμιοποίηση όχι μόνο στηρίζει τις εκτρώσεις, αλλά πανηγυρίζει για αυτές!
Λίγες ημέρες μετά την ανάληψη καθηκόντων του, ως γνωστόν, ο νέος πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ
Τραμπ, υπέγραψε μια εκτελεστική πράξη κατά των αμβλώσεων επαναφέροντας την πολιτική («Mexico City Policy») που είχε υιοθετήσει ο Ρόναλντ Ρίγκαν το 1984. Πρακτικά αυτή η απόφαση απαγορεύει την χρηματοδότηση διεθνών Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων που «σπρώχνουν» γυναίκες προς την έκτρωση!
Ωστόσο, οι οπαδοί της Νέας Τάξης συνεχίζουν απτόητοι!
Μια γυναίκα, που επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία της, εξομολογήθηκε πρόσφατα στην εφημερίδα The Guardian όλους τους λόγους που την κάνουν όχι μόνο να μη νιώθει ενοχές για την απόφασή της να ρίξει το παιδί της, αλλά να την υποστηρίζει με περηφάνια.
«Ποτέ μου δεν ήθελα παιδί. Στο σχολείο φοβόμουν τόσο πολύ για την αδιάκοπη αύξηση του πληθυσμού που ήμουν μέλος σε διάφορες οργανώσεις όπως Save the Whales, Save the Forests, Save the Orangutan. Στα 17 μου, όταν άρχισα να έχω σεξουαλικές επαφές, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να πάω σε μια κλινική και να ζητήσω να μου δώσουν αντισυλληπτικά.
Στα 28 μου, μετακόμισα σε άλλη πόλη για χάρη μιας καλής θέσης εργασίας. Ο τότε σύντροφός μου τον οποίο θεωρούσα  έρωτα της ζωής μου δεν με ακολούθησε! (…) Έπνιξα τον πόνο μου κάνοντας σεξ (χωρίς προφυλάξεις) με κάποιον που μου άρεσε, αλλά δεν με ενδιέφερε πραγματικά. Τέσσερις εβδομάδες αργότερα, κοιτούσα με τρόμο το θετικό τεστ εγκυμοσύνης.
Ένιωσα ηλίθια και ανεύθυνη, αλλά μετά από αρκετή σκέψη και ενδοσκόπηση, η απόφαση μου ήταν ξεκάθαρη. Δεν θα έφερνα στον κόσμο ένα παιδί που δεν ήθελα. (…)
Ευτυχώς, μια κλινική μου έδωσε τη δυνατότητα να το κάνω. Η διαδικασία εξελίχθηκε ομαλά, χωρίς επιπλοκές. Αναρωτήθηκα ποια στιγμή θα άρχιζα να αισθανόμουν τύψεις και ενοχές, αλλά, τελικά, κάτι τέτοιο ποτέ δεν συνέβη. (…)
Σήμερα, στα 64 μου, νιώθω ευγνώμων που έχω ζήσει μια πλήρη ζωή ως γυναίκα χωρίς παιδί».
Τα παραπάνω που διαβάσατε δεν είναι τίποτα, σε σχέση με αυτό που θα δείτε τώρα!
Η ηθοποιός του Hollywood, Martha Campbell Plimpton, ζητωκραυγάζει για την απόφασή της να κάνει όχι μία αλλά πολλές εκτρώσεις, αναφέροντας ποια ήταν η καλύτερή της!












ΠΗΓΗ












Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις