Μητέρα από την Βιρτζίνια μηνύει τους τρανς καθηγητές της κόρης της

 

Μια μητέρα από τη Βιρτζίνια

μηνύει την τοπική σχολική περιφέρεια επειδή έσπρωξε την κόρη της στον τρανσεξουαλισμό, την πορνεία και τη σεξουαλική διακίνηση.

Η Μισέλ Μπλερ, μητέρα της 14χρονης τότε Σέιτζ Μπλερ, κατέθεσε μήνυση εναντίον του σχολικού συμβουλίου της κομητείας Απόματοξ, υπαλλήλων της περιοχής και της δημόσιας συνηγόρου της περιοχής της Βαλτιμόρης, Ανέσα Χαν, σύμφωνα με δημοσίευμα του Washington Examiner.

Η μητέρα ισχυρίστηκε ότι οι υπάλληλοι της σχολικής περιφέρειας μετέτρεψαν κρυφά την κόρη της, η οποία αργότερα τοποθετήθηκε από τη δημόσια συνήγορο σε ένα ίδρυμα ανηλίκων αποκλειστικά για άνδρες, όπου η Σέιτζ δέχτηκε σεξουαλική επίθεση και αργότερα απήχθη, βιάστηκε και έπεσε θύμα σωματεμπορίας αφού το έσκασε από το ίδρυμα.

«Έκλεψαν το δικαίωμά μου να προστατεύσω την κόρη μου», δήλωσε η Μπλερ στο πρακτορείο. «Είμαι ο γονέας, είμαι ειδικός στο παιδί μου, δεν υπάρχει κανείς στο σχολείο ή στο δικαστικό σύστημα που να γνωρίζει την κόρη μου καλύτερα από εμένα. Ποτέ δεν θα γνωρίσουν την κόρη μου καλύτερα από εμένα».

Η Μπλερ δήλωσε ότι δεν είχε ιδέα ότι η κόρη της ταυτοποιούνταν ως αρσενικό στο σχολείο, επειδή οι διευθυντές φρόντισαν να το κρατήσουν μυστικό από εκείνη.

Η μητέρα πρόσθεσε ότι η Σέιτζ υπέστη εκφοβισμό, ο οποίος περιελάμβανε «λεκτική, σωματική, σεξουαλική παρενόχληση με συνεχείς απειλές βιασμού από τους άνδρες συμμαθητές της» και ότι παρά τα παραπάνω, «το σχολείο την ενθάρρυνε να χρησιμοποιεί την τουαλέτα των αγοριών».

Η Μπλερ φέρεται να είχε ενημερώσει το σχολείο ότι η κόρη της είχε ιστορικό προβλημάτων ψυχικής υγείας, όπως κατάθλιψη, διατροφικές διαταραχές, αυτοτραυματισμό και παραισθήσεις.

Παρ’ όλα αυτά, το σχολείο αποφάσισε να κάνει κοινωνική μετάβαση (αλλαγή φύλου χωρίς χειρουργικές παρεμβάσεις) στο νεαρό κορίτσι χωρίς να το γνωρίζουν οι γονείς της, αναφέρει η αγωγή, που κατατέθηκε από την Εκστρατεία για τα Δικαιώματα του Παιδιού και των Γονέων (CPRC) για λογαριασμό της Μπλερ.

Η απόφαση του σχολείου να αποκρύψει πληροφορίες «στέρησε» από τη μητέρα της Σέιτζ τη δυνατότητα να «ασκήσει τα θεμελιώδη γονικά της δικαιώματα να κατευθύνει την ανατροφή της κόρης της, συμπεριλαμβανομένης της λήψης αποφάσεων για την εκπαίδευση και την ψυχική υγεία», δήλωσε η CPRC.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις