''Είμαι ένας άνθρωπος που υπάρχει πέρα από τον χρόνο και τον χώρο."


 Ξέρω ότι αυτό το σώμα είναι προσωρινό και η ψυχή μου είναι αιώνια ελεύθερη. 

Είμαι εδώ για μια απλή αποστολή: να βοηθήσω να αφυπνιστεί η συνείδηση, να βοηθήσω να μεταμορφωθώ για να εξελιχθώ. 

Μερικές φορές ξεχνάω τον σκοπό μου και η ενέργεια της τρίτης διάστασης με αλυσοδένει στην άγνοιά μου. 

Αλλά τώρα που ξέρω την αποστολή μου και θυμάμαι την αιώνια φύση μου, 

αυτό που δημιουργήθηκα να είμαι, ο φόβος δεν μπορεί πλέον να με νικήσει...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

  1. ΆΝΤΕ ΠΆΝΕ ΝΑ ΞΥΠΝΉΣΕΙΣ ΤΟ ΛΑΜΌΓΙΟ ΨΕΥΤΟΒΟΛΕΜΕΝΟ ΤΥΦΛΌ ΚΟΥΦΌ ΓΕΊΤΟΝΑ.
    ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑ ΛΕΣ.
    ΌΧΙ 3 η ΔΙΆΣΤΑΣΗ ΟΥΤΕ ΊΧΝΟΣ ΑΜΟΙΒΑΔΑΣ... Ο ΚΕΡΑΤ@Σ ! ΤΈΤΟΙΑ ΓΛΥΦΤΡΟΝΙΑ ΑΘΛΙΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΔΑ. ΤΙ ΝΑ ΛΕΩ...!
    ΜΙΛΆΜΕ ΓΙΑ ΝΤΟΥΒΛΟ !
    ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΌΣ...



    Ι'Μ ΠΩΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλοι έτσι είμαστε. Αλλα εδώ στη γη όπου επικρατεί το αρνητικό οι περισσοτεροι αποτυγχάνουμε στην αποστολή μας και μετά θάνατο πάμε σε χειροτερο πλανήτη για τιμωρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ολη η συνειδηση ειναι ενσωματωμενη στην ψυχη μου.
    Κατα συνεπεια ολη η συνειδηση μου ενπεριεχεται σε καθε νεα ενσαρκωση μου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και ουτω καθ εξης .... τελειουμενη... μεχρι την τελικη απελευθέρωση μου απο γηινα δεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατα συνεπεια ειναι αποκλειστικα στο χερι μου η απελευθέρωση και η μεταβαση σε ζωη ανωτερης διαστασης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις