Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Moderna, Bancel, λάτρευε τον δαίμονα "Baphomet"

 

Ο αείμνηστος Διευθύνων Σύμβουλος της Moderna, Stephan Bancel,

τον οποίο ο στρατός κρέμασε στις 18 Νοεμβρίου, λάτρευε εδώ και καιρό μια δαιμονική οντότητα που ονομαζόταν Baphomet, σύμφωνα με καταχωρήσεις που έμοιαζαν με ημερολόγιο που οι ερευνητές της JAG άντλησαν από το iPad του "πωλητη του εμβολιου".

Σύμφωνα με τη Wikipedia, ο Baphomet είναι μια θεότητα που φέρεται να λατρεύεται από τους Ναΐτες Ιππότες και αργότερα ενσωματώθηκε σε διάφορες απόκρυφες και δυτικές εσωτερικές παραδόσεις. Το όνομα Baphomet εμφανίστηκε σε δοκιμαστικές μεταγραφές για την Ιερά Εξέταση των Ναϊτών Ιπποτών, ξεκινώντας το 1307, και έγινε δημοφιλής αγγλική χρήση τον 19ο αιώνα κατά τη διάρκεια συζητήσεων και εικασιών σχετικά με τους λόγους για την καταστολή του τάγματος των Ναϊτών. Οι εικονογραφήσεις συχνά απεικονίζουν το πλάσμα ως μισός άνθρωπος, μισός τράγος.

Η γένεση του Bancel στο βασίλειο του αποκρυφισμού δεν είναι ξεκάθαρη, αλλά οι καταχωρήσεις που έγιναν μεταξύ 2015-2022 - η διάρκεια του χρόνου που ο Bancel ήταν ιδιοκτήτης της συσκευής. Σπούδασε βιολογική μηχανική στο Πανεπιστήμιο της Μινεσότα. Έγραψε ότι ο Μπαφομέτ, τον οποίο περιέγραψε ως «σωτήρα με κερατα», του εμφανίστηκε αρχικά σε όνειρα και αργότερα σε οράματα.

Πολλές από τις συμμετοχές του Bancel είναι ενθυλακωμένες αναδρομές, σαν να σκόπευε να τις δημοσιεύσει μια μέρα ως κάποιο είδος δαιμονικής αυτοβιογραφίας.

Ενώ ήταν στο κολέγιο, γράφει ο Bancel, ο Baphomet εμφανιζόταν συχνά και του μιλούσε στο μυαλό του, λούζοντάς τον με μειλίχιες και υποσχεσεις για ένα ευημερούν μέλλον με αντάλλαγμα την αιώνια πίστη. Ο δαιμονας είπε στον Bancel ότι η καθοδήγησή του είχε ένα τίμημα, αν και ο Bancel, σύμφωνα με τα λόγια του, δεν θα μάθαινε τι σήμαινε παρά χρόνια αργότερα.

«Ο Μπαφομέτ —μου είχε πει το όνομά του— εκπλήρωσε τις υποσχέσεις του: οι βαθμοί μου βελτιώθηκαν, το κοινωνικό μου άγχος ξεθώριασε, ένιωσα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και τα κορίτσια μου μιλούσαν. Ήταν ευφορία, χωρίς την ανάγκη ναρκωτικών ή αλκοόλ. Ο Baphomet με αγαπούσε, και εγώ αυτόν», έγραψε ο Bancel σε μια καταχώριση με ημερομηνία 12 Νοεμβρίου 2016.

Η σχέση τους, ωστόσο, έγινε για λίγο θυελλώδης κατά τη διάρκεια της νεότερης χρονιάς του Bancel. Τα γραπτά που αναφέρονται σε εκείνο το έτος περιέχουν υποδείξεις κατοχής και παρενόχλησης που έλαβαν χώρα αφού ο Μπάνσελ καποια στιγμη δίστασε κι αρχισε να χανει την «εύνοια».

«Ήθελε να κάνω κάτι σε ένα κορίτσι», έγραψε ο Bancel, "κάτι που δεν ήθελα να κάνω". Και όταν αρνήθηκα, ξύπνησα το πρωί τρεις μέρες συνεχόμενα με αφόρητους πόνους, με αίμα να τρέχει από το πίσω μέρος μου. "Είπα ότι λυπάμαι και του έδωσα τον εαυτό μου. Μου μιλησε και τον κάλεσα να μπει μέσα μου. Μου είπε ότι δεν θα μπω σε μπελάδες, ότι θα με προστάτευε. Και κάναμε αυτό που ζήτησε σε αυτό το κορίτσι".

Οι καταχωρήσεις του Bancel δεν εξηγούν τι έκανε ή σε ποιον.

Άλλες συμμετοχές έδειξαν μια συμβιωτική σχέση μεταξύ Bancel και Baphomet. «Ένιωσα ότι χρειαζόμασταν ο ένας τον άλλον. Δεν ειμαι σιγουρος αν θα μπορούσαμε να επιβιώσουμε ο ενας χωρίς τον άλλο.Δεν είμαι σίγουρος. Ήταν ακόμα μαζί μου μετά την αποφοίτησή μου», έγραψε ο Bancel σε μια καταχώριση με ημερομηνία 15 Απριλίου 2017.

Στις 17 Απριλίου 2019, ο Bancel έγραψε ότι ο Baphomet εκδηλώθηκε σωματικά. «Κοίταξα στον καθρέφτη και μας είδα. Είχε επιτεθεί πάνω μου, το σώμα του, το κεφάλι μου, στεφανωμένο με κέρατα». Ο γραπτός του μονόλογος υποδήλωνε ότι το περιστατικό συνέβη ενώ εργαζόταν στην Eli Lilly and Company.

Ο Baphomet προφανώς «έφυγε» από τον Bancel για αρκετά χρόνια. «Ένιωθα απομονωμένος, μόνος, άδειος και κούφιος, σαν τσόφλι αβγού χωρίς κρόκο. Με εγκατέλειψε στην τύχη μου και για λίγο ένιωσα ελεύθερος από αυτόν, αλλά μετά το 2011 εμφανίστηκε ξανά και ένιωσα πλήρης».

Το 2011 είναι όταν ο Bancel έγινε Διευθύνων Σύμβουλος της Moderna.

«Μου είπε ότι μέσω αυτού θα βοηθούσα να δημιουργηθεί ένα οπλο φωτιάς που θα καθαρίσει τις ακαθαρσίες από τον κόσμο», έγραψε ο Bancel στις 20 Φεβρουαρίου 2012. «Είπε ότι θα με έκανε πλούσιο πέρα ​​από τα πιο τρελά μου όνειρα και θα εγγυηθεί την οικογενειακή μου ευτυχια κι ευημερια αλλά και πάλι θα έπρεπε να πληρώσω ένα τιμημα».

Ο Baphomet, είπε ο Bancel, ήθελε οι άλλοι να τον χρησιμοποιούν όπως τους χρησιμοποιούσε. Ο δαίμονας ήθελε ο Bancel να γινει ένας αγωγός στα δύο παιδιά του, ώστε να τα «επηρεάσει». Όταν ο Μπάνσελ τρελάθηκε η οντότητα του υπενθύμισε ότι το μέλλον της οικογένειάς του ήταν προκαθορισμένο και ότι η απροθυμία να συμμορφωθεί με τις οδηγίες της θα οδηγούσε σε πόνο, βάσανα και αιώνια καταδίκη.

Η τελευταία καταχώριση του Bancel στο iPad έγινε στις 20 Φεβρουαρίου 2020, τρεις μήνες αφότου η FDA χορήγησε την εξουσιοδότηση χρήσης έκτακτης ανάγκης Moderna για το εμβόλιο Covid-19.

«Έκανα ό,τι ζητήσατε», έγραψε ο Μπανσέλ, φέρνοντας φαινομενικά τα σχόλιά του απευθείας στον Μπαφομέτ, «παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι ο ρόλος σας έχει ολοκληρωθεί. «Οι προς το ζην και η επιβίωσή μας είναι στα ικανά χέρια σας».

Η πίστη του Bancel στον Baphomet δεν του έσωσε τη ζωή και η περιουσία του, τουλάχιστον ό,τι υπήρχε στις τράπεζες των ΗΠΑ, κατασχέθηκε τη στιγμή της σύλληψής του.

Για να είμαστε σαφείς: Ούτε η ιστοσελιδα ούτε ο JAG ισχυρίζονται ότι ο Bancel είχε οπωσδηποτε επαφή με έναν δαίμονα,Μπορεί να ήταν απλώς τρελός. Ωστόσο, υπάρχουν περισσότερα στον ουρανό και τη γη από όσα φανταζομαστε.... 

 

 

 

 

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ    SINOMOSIOLOGOS

 

 

 

ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Θα δηλωσω ακομα μια φορα πως αρθρα τετοιου τυπου ειναι σατιρικου χαρακτηρα.Ελπιζω να σας διασκεδαζουν....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ΠΗΓΗ

 

 

 

 

 

 

 

Σχόλια

  1. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΓΛΑΝΙΚΗΣ30 Νοεμβρίου, 2022 08:16

    Πιστεύω ότι το άρθρο (τουλάχιστον ως προς το συμβόλαιο με το δαίμονα) είναι 100% αλήθεια. Είναι πραγματικά κρίμα που κάποιοι κάνουν τέτοιες συμφωνίες με αυτές τις οντότητες, και υποφέρουν όχι μόνο αυτοί, αλλά και άλλοι συνάνθρωποι μας (με τα εμβόλια κλπ) οι οποίοι δεν έχουν δώσει σε αυτά τα όντα καμία εξουσία και καμία συναίνεση να κυριαρχούν είτε στο σώμα είτε στην ψυχή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις