ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΡΟΜΟΥ


Και μη το ξεχάσω.
Επειδή άνθρωποι είμαστε, και μπορεί εγώ να μην έχω εμβολιαστεί ώστε να πεθάνω ξαφνικά, “ατυχήματα” όμως και δολοφονίες συμβαίνουν, έχω φροντίσει ώστε όλος ο όγκος των εφιαλτικών για την εγκληματική οργάνωση στοιχείων να βρίσκεται σκορπισμένος σε πολλά αντίγραφα στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα.
 
Αυτή παρακάτω είναι μία …φανταστική ιστορία.
 
Μία κοπέλα, μπορεί να είναι και αγόρι, εκεί γύρω στα 20, ίσως κάτι παραπάνω, ίσως κάτι λιγότερο, ας πούμε ότι εισάγεται σε νοσοκομείο με πυρετό.
 
Μπαίνει με τον πυρετό αυτό και πεθαίνει.
 
Η κοπέλα ελεύθερη ιατρικού ιστορικού.
 
Τρόπος του λέγειν ελεύθερη ιατρικού ιστορικού. Με την έννοια ότι κάτι εμβόλια τα είχε κάνει. Μην πάει ο νους σας τώρα σε τίποτα περίεργα.
 
Όχι.
 
Είχε κάνει τα καλά, τα ασφαλή.
 
Πέθανε όμως.
 
Ας πούμε τώρα ότι πριν τον θάνατό της  οι ηπατικοί δείκτες (γ-gt, Sgot, Sgpt) ήταν εκτός ορίων τρομακτικά ανεβασμένοι, το crp ανεβασμένο (ένδειξη φλεγμονής) λόγω σήψης, η κρεατινίνη εκτός ορίων ανεβασμένη, η τροπονίνη εκτός ορίων ανεβασμένη, το σάκχαρο (δείκτης φλεγμονής) ανεβασμένο λόγω προβλήματος στο πάγκρεας, η φερριτίνη επίσης εκτός ορίων ανεβασμένη ως δείκτης φλεγμονής.
 
Ας πούμε δηλαδή ότι είχε εικόνα  πολυοργανικής ανεπάρκειας λόγω εξελισσόμενης σήψης.
 
Και γιατροί με ιατροδικαστές να μη βλέπουν τίποτα. Έτσι να λένε δηλαδή.
 
Πώς σας φαίνεται αυτή η ιστορία;
 
Αν σας άρεσε, έχω όπως είπα πολλές. Πάρα πολλές.
 
Τις κρατάω όμως για τις 7 Νοεμβρίου και μετά.
 
Η κόλαση η ίδια τους περιμένει.
 
Και τις πύλες της τις έχω ανοίξει εγώ.
 
Πολύ καιρό τώρα…
 
Είμαι έτοιμος να τους επιστρέψω τον τρόμο.
 
Τον τρόμο που προκάλεσαν σε εκατομμύρια Έλληνες.
 
Μέχρι να σβήσει ο ήλιος…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις