Θετικος ο 4πλα εμβολιασμενος Albert Bourla

Κορονοϊός: Θετικός στον ιό ο Αλμπερτ Μπουρλά της Pfizer 

Ο δικός μας ο Albert Bourla παραδέχεται

ότι αν και τετράκις εβολιασθείς με Pfizer βγήκε θετικός, είναι φορέας, συμπτωματικός, νοσεί κι ακολουθεί θεραπευτική αγωγή. Αποτελεσματικότατο το εργαλείο του.. δεν υπάρχουν λόγια… Αν και θέλει να περάσει το μήνυμα ότι όλοι οι 3πλά ή τετραπλά εμβολιασμένοι την βγάζουν εξ απαλών ονύχων περίπτωση από περίπτωση διαφέρει και υπάρχουν 3πλά εμβολιασμένοι που νόσησαν σοβαρά και είδαν το χάρο με τα μάτια τους!

”Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι βγήκα θετικός στον COVID19. Είμαι ευγνώμων που έλαβα τέσσερις δόσεις του εμβολίου Pfizer-BioNTech και νιώθω καλά ενώ αντιμετωπίζω πολύ ήπια συμπτώματα. Απομονώνομαι και έχω ξεκινήσει μια αγωγή Paxlovid.
Έχουμε προχωρήσει τόσο πολύ στις προσπάθειές μας να καταπολεμήσουμε αυτήν την ασθένεια που είμαι βέβαιος ότι θα έχω μια γρήγορη ανάρρωση. Είμαι απίστευτα ευγνώμων για τις ακούραστες προσπάθειες των συναδέλφων μου στην Pfizer που εργάστηκαν για να καταστήσουν διαθέσιμα εμβόλια και θεραπείες για εμένα και τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.””Το Paxlovid δεν είναι εγκεκριμένο αλλά είναι εξουσιοδοτημένο για μια έκτακτη χρήση από το FDA προς αντιμετώπιση ελαφριού ως μέτριου covid19 σε υψηλού κινδύνου ασθενείς από 12 άνω με βάρος τουλάχιστον 40 κιλά κι αποτελέσματα θετικά στο test ιού SARS-CoV-2.”

Πόσους συμπατριώτες του Έλληνα Μπουρλά τους κούραραν με το φάρμακο που σπονσοράρει; O τετράκις εμβολιασθείς και πάλι φορέας συμπτωματικός και νοσήσας!














ΠΗΓΗ

 

Σχόλια

  1. ΟΥΣΤ ΛΑΜΟΓΙΟ ΠΟΥ ΜΠΟΛΙΑΣΤΗΚΕΣ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΙ ΟΛΑΣ.
    ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΔΙΝΕΣ ΤΟ ΜΠΟΛΙ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ "ΣΩΘΕΙ" ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ.
    ΕΣΥ ΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΣ ΤΙΣ ΤΑΦΟΠΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΣΤΗΝ ΤΖΟΡΤΖΙΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΕΣ ΟΙ ΝΕΕΣ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΑΣ, ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 23 ΦΕΒ, 2023.
    ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΙΣ 6 ΙΟΥΛ. 2022 ΠΟΥ ΤΙΣ ΡΙΞΑΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΕΙΝΑΙ 6 ΜΗΝΕΣ 6 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ 6 ΗΜΕΡΕΣ.
    ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΘΙΚΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ..... Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ.......
    ΘΑ ΣΑΣ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ,
    ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΑΤΑ .
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ!
    ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ 4 !!!!!!!!!!
    ΤΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ;;
    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΝΕ ΣΗΚΩΤΟ ΣΤΟΝ ΛΑΚΟ ;;
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις