ΟΤΑΝ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΡΩΣΙΚΗ ΝΕΜΕΣΙΣ.....!!!


Θυμάστε την περίπτωση Kuzminov;

 Ήρθε λοιπόν η είδηση σχετικά με βάναυση δολοφονία ενός Ουκρανού στην Ισπανία
 

 Τα ισπανικά μέσα ενημέρωσης και οι Ιταλοί μιλούν για τη δολοφονία στη Vila Joiosa το πρωί της 13ης Φεβρουαρίου. Σύμφωνα με ανεπίσημες πληροφορίες της Ισπανικής Πολιτικής Φρουράς, το θύμα είναι ο Maxim Kuzminov, πρώην Ρώσος στρατιωτικός της Ρωσικής Πολεμικής Αεροπορίας. Το 2023 ο Κουζμίνοφ απήγαγε ένα στρατιωτικό ελικόπτερο και σκότωσε δύο μέλη του πληρώματος του επειδή αρνήθηκαν να ενταχθούν στον ουκρανικό στρατό μαζί του
 


 

Η ισπανική αστυνομία έκρυβε το όνομα του θύματος. Σύμφωνα με διαρροές, τα μέσα ενημέρωσης αναφέρουν τη μαφία. Σύμφωνα με πηγές στην Ισπανική Πολιτική Φρουρά, ο Κουζμίνοφ είχε πρόσφατα προβλήματα με ποτό και ναρκωτικά. Οι γείτονες του Kuzminov είπαν στους αστυνομικούς ότι «ο αλλοδαπός συμπεριφερόταν ανάρμοστα, φώναζε συχνά, συμμετείχε σε μεθυσμένες συνομιλίες και έλεγε πολλές ιστορίες για την προηγούμενη και την παρούσα ζωή του»

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

 

Σχόλια

  1. The people's Voice
    ΤΙ ΩΡΑΊΑ...
    ΠΟΥΤΑ ΛΈΕΙ
    Ο ΜΕΛ ΓΚΊΜΠΣΟΝ

    ΤΙ ΣΑΣ ΈΧΩ ΠΕΙ
    ΚΑΤΆ ΚΑΙΡΟΎΣ...!?

    ΤΡΈΧΑ
    ΤΡΈΞΤΕ!


    Ι'Μ ΠΩΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟ ΧΟΜΠΥ ΜΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΧΡΟΝΙΆ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΛΈΠΩ ΡΩΣΣΙΚΕΣ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΏΝ ΣΤΙΓΜΏΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΡΩΣ,ΕΞ ΟΥ ΚΑΙ ΗΞΕΡΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΊΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΣΩΣΤΑ Ο ΠΟΥΤΙΝ ΣΤΟΝ ΤΑΚΕΡ,ΜΕ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΜΑΧΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΓΓΟΛΟΥΣ,ΤΟΥΣ ΠΟΛΩΝΟΥΣ,ΤΟΥΣ ΣΟΥΗΔΟΥΣ,ΤΟΥΣ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ,ΚΛΠ.

    ΟΜΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΊΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΌ ΠΟΛΕΜΟ!
    Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΑΔΥΝΑΜΊΑ Η ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΜΟΥ ΙΣΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΥΤΗ ΓΕΝΙΆ ΠΟΥ ΑΝ ΒΛΈΠΑΤΕ ΤΙ ΚΑΤΆΦΕΡΕ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΟΤΙ ΚΙ ΕΓΩ:ΣΠΑΡΤΗ+ΡΩΣΣΙΑ ΙΔΙΟ DNA.

    OΜΩΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΕΊ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΏΔΙΚΑ ΠΟΛΈΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΡΩΣΣΟΙ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΖΑΝ ΚΑΤΑ ΓΡΆΜΜΑ ΣΤΙΣ ΜΑΧΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΑΣΊΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΚΛΗΡΉ ΑΜΕΊΛΙΚΤΗ ΤΙΜΩΡΊΑ ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΟΥΣ.
    ΔΕΝ ΘΑ ΚΕΡΔΊΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΘΑΡΊΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΠΡΟ ΤΟΥ ΑΥΓΕΊΑ.....
    ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΒΙΒΛΙΑΡΆΚΙ ΜΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΠΡΏΤΟ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΩΜΕΝΟ Α ΛΑ ΒΑΡΑΓΓΕΣ ΡΩΣ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΑΚΤΙΚΏΝ ΠΟΛΕΜΟΥ.

    ΧΘΕΣ ΈΒΛΕΠΑ ΜΙΑ ΤΑΙΝΊΑ ΟΠΟΥ Η ΜΙΚΡΗ ΑΝΗΛΙΚΗ ΡΩΣΣΙΔΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΤΌΛΙ ΑΠΟ ΝΕΚΡΟ ΓΥΡΙΖΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΦΘΕΊ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΟΤΏΣΕΙ ΠΡΟΔΌΤΗ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΠΕΡΙΠΟΛΟΥ,ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΗΡΕ ΕΙΔΗΣΗ.

    ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΕΝΑΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΉΣ ΜΥΣΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΊΑΣ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕΝΩ ΑΠΟΣΒΟΛΩΜΈΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΗΡΩΊΔΑΣ ΑΝΤΡΑΚΙ ΣΚΕΤΟ!

    ΕΦΟΣΟΝ ΔΟΛΟΦΌΝΗΣΕ ΚΙΟΛΑΣ ΣΥΝΤΡΌΦΟΥΣ ΤΟΥ Ο ΣΎΓΧΡΟΝΟΣ ΕΦΙΆΛΤΗΣ ΑΥΤΟΣ,ΚΑΛΩΣ ΕΠΡΑΞΑΝ ΟΙ "ΛΥΚΟΙ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ".....

    ΡΙΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις