Νίκος Αντωνιάδης: “Σχηματίστηκε ποινική δικογραφία για τον μαζικό εμβολιασμό των Ελλήνων”

 

Ενημέρωση έκανε

ο Νίκος Αντωνιάδης σχετικά με τις εξελίξεις που υπάρχουν στις δικαστικές κινήσεις ενάντια στον μαζικό εμβολιασμό των Ελλήνων:

Η ΠΡΩΤΗ ΒΟΜΒΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΕΦΕΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ,

ΕΠΕΣΕ !

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ,

ΑΚΟΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ !

ΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ,

ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ ΕΦΕΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ,

ΚΟΛΟΣΣΙΑΙΑΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ,

ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΤΟΥ ΜΑΖΙΚΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ !

Ένας τεράστιος νομικός αγώνα και μία τιτάνια μάχη απέναντι στο παγκόσμιο θηρίο ,

δικαιώνονται μέρα με τη μέρα.

Λεπτομέρειες αύριο.

Και ίσως αύριο να είμαι σε θέση να σας ανακοινώσω και τη δεύτερη βόμβα.

Σας έχω πει ότι είναι τυπική πια διαδικασία και θέμα, σχεδόν, ωρών…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

  1. Δεν έχω σχολιάσει μέχρι τώρα για τον κύριο Αντωνιάδη σε κανένα blog γιατί μου δημιουργεί ένα αίσθημα αμφιβολίας, χωρίς να μπορώ να καταλάβω τον λόγο.Έχω παρακολουθήσει αρκετά από αυτά που έχει πει και μακάρι να κάνω λάθος αν και νομίζω ότι όλα όσα είναι σχετικά με αυτό το θέμα θα έχουν εξελίξεις την επόμενη χρονιά και όχι τώρα.

    Ευρυδίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις