ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

how to get more comments on your blog 

Θελω να επισημανω

οτι σχολια που περιεχουν υβριστικες και προσβλητικες λεξεις η φρασεις θα διαγραφονται αμεσως και δε θα δημοσιευονται...

Επισης σχολια τυπου ...."αυτος που τα λεει αυτα ειναι ασχετος" χωρις να μας εξηγει γιατι ειναι ασχετος παλι θα διαγραφονται γιατι δεν εχουν να προσφερουν τιποτα στην κουβεντα

Δεν το εχω αναφερει ποτε αλλα εχω λαβει πανω απο 5 προειδοποιησεις τον τελευταιο καιρο απο την google οτι το blog θα μπει σ εποπτεια για διαφορους λογους.

Εχω χαλασει αρκετα χρηματα για εξωδικα που εχω στειλει αλλα και για αγορα προγραμματων προστασιας.Δεν εχω σκοπο να χαλασω αλλα γιατι ουτε μου περισσευουν αλλα ουτε εχω σκοπο να πληρωνω απερισκεψιες αλλων.

Ειναι κριμα ενω καποιος γραφει ενα ωραιο σχολιο με πληροφοριες να πεταει και μια μ@λ@κια γιατι ειναι θυμωμενος κι αυτο να με κανει να διαγραφω το σχολιο του....

Πειτε την τεκμηριωμενη αποψη σας η μεταφερετε την πληροφορια σας με σεβασμο κι αγαπη...Χορτασαμε πονηριδηδες κι εξυπνακηδες και η κατασταση ειναι τετοια που πρεπει να κρατησουμε αυτα που μας ενωνουν κι οχι αυτα που μας χωριζουν

Καλη συνεχεια....




SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr

Σχόλια

  1. https://greek-dutch-truth.blogspot.com/2021/11/o-gerousiastis-rand-paul-eipe-polla.html?m=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και ο αριστομαχος πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις?
    δεν νομιζω αδερφε ,δεν νομιζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κακως αδερφε μου δε νομιζεις...εχω σβησει αρκετα δικα του οταν ξεφυγαν(φανταζομαι χωρις να το θελει).Εσυ δεν το ξερεις....το ξερω ομως εγω...Ισχυουν για ολους τα ιδια

      Διαγραφή
  3. 20 μελέτες; Ούτε καν; Δεν μπήκες καν στον κόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτή η παρακάτω φράση, Συνωμοσιολόγε, δεν εμπίπτει στη λογική που περιγράφεις ;;;

    "Μοκο φίλε τουμπεκί"

    Περιέχεται σε χθεσινή ανάρτηση :
    http://sinomosiologos.blogspot.com/2021/11/blog-post_39.html

    Περιμένω μια απάντησή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Το μοκο φιλε τουμπεκι" αγαπητε Kapa Mi ειναι η επεξηγηση που δινει ο φιλος που το εγραψε σε οσα ειπε ο συνδικαλιστης της Αστυνομιας.Δηλαδη λεει οτι ειπε ο Αστυνομικος στην κτβερνηση καντε τουμπεκι γιατι εμεις το εμβολιο δε θα το κανουμε υποχρεωτικα....τουλαχιστον εγω ετσι το καταλαβα

      Διαγραφή
  5. XAXAXAXAXAXAXAXAXA!
    ΟΝΤΩΣ ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΟΜΟΣΙΟΛΟΓΟ .
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΗ Ο ΓΚΟΥΓΚΛΗΣ ,ΑΛΛΩΤΕ ΩΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ,ΑΛΛΟΤΕ ΩΣ ΜΙΣΟΥΣ κ.τ.λ.
    ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΗ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ,ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ! .
    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! .
    ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΧΩΡΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟΝ ΣΥΝΟΜΟΣΙΟΛΟΓΟ ,ΝΑ ΚΟΒΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ,ΟΠΟΤΕ ΕΚΕΙΝΟΣ ΚΡΙΝΕΙ ,ΟΤΙ Η ΟΡΓΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΑΒΑΝΙ .
    ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΜΑΣΩ .
    ΜΑΣ ΕΚΑΨΑΝ ΤΗΝ ΓΟΥΝΑ ΕΞΑΠΑΤΩΝΤΑΣ ΜΑΣ ,ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΑΚΕΡΑ ΤΩΡΑ .
    ΑΣΟΙ ΣΤΗΝ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ.
    ΤΩΡΑ ,ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΛΕΥΑΖΩ ,ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΗΛΘΕ .
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΛΥΠΑΜΑΙ .
    ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΩ ΜΙΑ ,ΝΑ ΠΑΝΕ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ .
    ΧΑΙΡΕ ΣΥΝΟΜΟΣΙΟΛΟΓΕ ΚΑΙ ΥΓΙΑΙΝΕ .
    ΕΣΥ ΝΑ ΒΑΖΗΣ ΣΑΤΥΡΑ... ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΓΕΛΑΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ !
    ΣΑΝ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ! ΚΑΙ ΑΜΑ ΛΑΧΗ ...ΚΡΑΤΑΩ ΚΑΙ ΤΟ ΡΑΒΔΙ !
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι στο ίδιο στρατόπεδο είμαστε αριστόμαχε και όλοι είμαστε οργισμένοι.να καταλάβεις έχω εστιατόριο με 19 άτομα προσωπικό και είμαι ο μόνος στην πόλη μου που δεν άνοιξα ακόμα το σαλόνι μου για να τρώνε μόνο οι εμβολιασμένοι.δεν γουστάρω να υποστηρίζω το αφήγημα της κυβέρνησης και ας χάνω τζίρο
      Αυτό είναι μια αντίσταση νομίζω.
      Αλλά αυτά που γράφεις εσύ και συνεχίζεις να υποστηρίζεις δεν έχουν ακόμα βγει.αυτο βλέπω .και δυστυχώς το μόνο που δίνεις είναι κούφιες ελπίδες. Δεν είναι για γέλια το πραμα

      Διαγραφή
  6. ΜΠΩΡΕΙΣ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΘΕΣ ΜΕ ΩΡΑΙΟ ΤΡΟΠΟ....(ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΟ ΣΑΙΤ... ΣΕΒΑΣΜΟΣ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΧΑΝΑΓΟΡΑ Η ΤΡΟΥΜΠΑ.ΕΧΕΤΕ ΟΛΟΙ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ ΑΝ ΦΑΓΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΕΛΙΩΣΑΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις