Επιστολή της Murhy προς τον πολιτικό Biden!!!

 
 
Εντιμότατος Joseph R. Biden junior
1401 Constitution Avenue, N.W.Washington, D.C 20230.
Αγαπητέ Κύριε Biden: Ώς Διοικητής της Γενικής Υπηρεσίας των ΗΠΑ, έχω την ιδιότητα σύμφωνα με τον νόμο περί Προεδρικής Μετάβασης του 1963, όπως τροποποιήθηκε, να διαθέσω ορισμένους πόρους και μετεκλογικές υπηρεσίες για να βοηθήσω σε περίπτωση προεδρικής μετάβασης. 
 
Δείτε το 3.U.S.C S102 (ο νόμος). Παίρνω σοβαρά τον ρόλο και, λόγω των πρόσφατων εξελίξεων που αφορούν νομικές προκλήσεις και πιστοποιήσεις εκλογικών αποτελεσμάτων, διαβιβάζω σήμερα αυτή την επιστολή για να σας διαθέσω αυτούς τους πόρους και υπηρεσίες. Έχω αφιερώσει μεγάλο μέρος της ενήλικης ζωής μου στη δημόσια υπηρεσία και πάντα προσπαθούσα να κάνω το σωστό. Παρακαλούμε σημειώστε ότι πήρα την απόφασή μου ανεξάρτητα, σύμφωνα με το νόμο και τα διαθέσιμα δεδομένα δεν πιέστηκα ποτέ άμεσα από οποιονδήποτε υπάλληλο του Εκτελεστικού Κλάδου, 
 
συμπεριλαμβανομένων εκείνων που εργάζονται στον Λευκό Οίκο ή την GSA, σχετικά με την ουσία ή το χρονοδιάγραμμα, για να είμαι ξεκάθαρη, δεν έλαβα οδηγίες για να καθυστερήσω την αποφασιστικότητά μου. Ωστόσο, δέχομαι απειλές στο διαδίκτυο, τηλεφωνικά και ταχυδρομικά απευθυνόμενα στην ασφάλεια μου, την οικογένειά μου, το προσωπικό μου και ακόμη και τα κατοικίδια μου σε μια προσπάθεια να με αναγκάσουν να κάνω αυτή την αποφασιστικότητα πρόωρα. 
 
Ακόμα και όταν αντιμετωπίζω χιλιάδες απειλές, πάντα παρέμεινα αφοσιωμένη στην τήρηση του νόμου.
"Emily Murhy"
 
 
23.11.2020...
 
 
Παρακολουθούμε μια φοβερή ταινία! Τα καλύτερα έρχονται.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Σχόλια

  1. ΠΑΡΑΚΑΛΟΎΜΕ ,ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ ΕΚΛΙΠΟΝΤΟΣ ΚΛΩΝΟΥ ,ΑΝΤΙ ΣΤΕΦΑΝΩΝ ,ΝΑ ΚΑΤΑΤΕΘΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΑΠΟΡΩΝ ΕΡΠΕΤΙΔΩΝ.
    ΠΕΡΑΣΤΕ ΣΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΝΙΑΚΑΚΙ ΣΑΣ.
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλά κέφια έχει ο Αριστομαχος σήμερα! Ξέρεις κάτι που πρέπει να μας πεις να γελάσει κι εμάς το χειλάκι μας Αριστομαχε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τοσο καιρο τα λεει και τα ξαναλεει
    θα γελασει το χειλακι μας αυτο ειναι
    σιγουρο θελει λιγη υπομονη και πιστη
    τοσα χρονια τοσες γενιες η ανθρωποτητα
    υποφερη και στις τελευταιες εβδομαδες
    εξαντληθηκε οι υπομονη καποιον
    διαβασε εαμβ τον παναγιωτη μας που λεει
    καθομαστε στην ασφαλεια του σπιτιου και
    βλεπουμε τις εξελιξεις στην οθονη μας
    ο μελισσοκομος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις