Έξω τα Αρχαία, μέσα η Τρανσεξουαλφοβία.

Έξω τα Αρχαία, μέσα η Τρανσεξουαλφοβία. Διαβάστε το - Video


Ένα από τα πράγματα για τα οποία πάντοτε είχα παράπονο, ήταν οι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες κάνουνε μαζικές διαδηλώσεις.
Για χρήμα ναι. Είμαστε πρώτοι. Για σεξουαλικούς λόγους, το ίδιο. Mε τις τεράστιες
παρελάσεις GAY PRIDE.
Να σας πω μία αιτία, δεν θα γίνει καμία διαδήλωση. Δεν θα γίνει διαδήλωση για το δικαίωμά μας να περνάμε στα παιδιά την νοοτροπία του ότι, οι άγραφοι νόμοι του Θεού, είναι πάνω από αυτούς της εξουσίας των ανθρώπων.
Αναφέρομαι στην πρόταση του ΙΕΠ (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής) για την αναδιαμόρφωση του σχολικού προγράμματος στο Λύκειο, με  τα Αρχαία να παραμείνουν ως μάθημα κορμού μόνο στην Α’ Λυκείου, αποδεικνύοντας την πρόθεση του Υπουργείου για κατάργηση της διδασκαλίας της Αντιγόνης.
Στην ενότητα «Γλώσσα» στη Β’ και Γ’ Λυκείου προβλέπεται διδασκαλία μόνο του μαθήματος Έκθεσης και Λογοτεχνίας, που λειτουργεί προπαγανδιστικά υπέρ της δήθεν υπερθέρμανσης και των δικαιωμάτων των μειονοτήτων κτλ. Αυτό πρακτικά ισοδυναμεί με κατάργηση της διδασκαλίας της Αντιγόνης στο Λύκειο μετά από δεκαετίες. Εγώ την διδάχτηκα το ΄70! Η απόφαση αυτή αποτελεί την τελευταία πράξη στο  σήριαλ της υποβάθμισης των αρχαίων ελληνικών που ξεκίνησε με τον περιορισμό των ωρών διδασκαλίας στην Α’ Γυμνασίου και τον αποβολή τους από τις εξετάσεις στο τέλος της χρονιάς συνολικά στο Γυμνάσιο.
Πόσοι θυμάστε τον βαρετό τρόπο που μας δίδασκαν την Αντιγόνη, όταν ήμασταν πιτσιρικάδες; Έκαναν οι καθηγητές μας τότε το παν για να σιχαινόμαστε τα αρχαία.
Ωστόσο, με εκείνα τα αρχαία, μπορούμε όσοι τα μαθαίναμε, να μελετήσουμε με χαρακτηριστική ευκολία κείμενα γραμμένα στην κοινή ελληνιστική διάλεκτο (π.χ. Αγία Γραφή), που φαντάζει απλή μπροστά στα αρχαία κείμενα που διδασκόμασταν τότε.
Την δεκαετία του ΄60,  διδασκότανε η Αντιγόνη και την διδάχτηκα εγώ το ΄70. Πέρσι, το 2016, την διδάχτηκε μία από τις κόρες μου στην Β΄ Λυκείου. Φέτος η κυβέρνηση, υπουργός της οποίας (Ζουράρις) υποσχέθηκε ότι μπορούμε διδάσκοντας τα αρχαία από το ….δημοτικό  "σε μερικά χρόνια να έχουμε μια βάση 100 χιλιάδων ανθρώπων που μιλάνε και γράφουν την αρχαία ελληνική".
Η κατάργηση της Αντιγόνης από την Β΄Λυκείου, σε συνδυασμό με αυτά που είπε τον περασμένο Νοέμβριο ο υφυπουργός  Παιδείας Ζουράρις, απλά θυμίζουν τις δεκάδες υποσχέσεις της κυβέρνησης, για κατάργηση των μνημονίων κτλ κτλ κτλ κτλ.
"Γιατί δε φύτρωσε ποτέ στον κόσμο, σαν το χρήμα, τόσο κακή εφεύρεση· αυτό γκρεμίζει πόλεις, αυτό κι από τα σπίτια τους ανθρώπους ξεσπιτώνει, αυτό το φρόνιμο μυαλό το ξεπλανεύει πάντα, το παρασέρνει στο κακό και στης ντροπής τη στράτα, και καθετί το πονηρό μαθαίνει στους ανθρώπους, διδάσκει την ασέβεια σ’ όλες της τις εκφράσεις. Μα όσοι τα κατάφεραν στο χρήμα πουλημένοι, με τον καιρό κάποια στιγμή άσχημα το πληρώνουν."
Από πού νομίζετε ότι προέρχεται το παραπάνω απόσπασμα; Είναι από την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή που θέλουν να καταργήσουν.
Διαβάστε και αυτό:
ΚΡΕΩΝ  Παρ’ όλα αυτά το τόλμησες να παραβείς το νόμο;
ΑΝΤΙΓΟΝΗ  Γιατί δε μου το πρόσταξε αυτό ο μέγας Δίας ούτε και η συγκάτοικος με τους θεούς του Άδη, η Δίκη, είναι που όρισε στον κόσμο τέτοιους νόμους. Ούτε και νόμιζα ποτέ πως έχουν τέτοιο κύρος πια οι δικές σου προσταγές, ώστε, θνητός που είσαι, τους άγραφους κι ασάλευτους νόμους να ξεπεράσεις.
Οι άγραφοι και ασάλευτοι νόμοι είναι πάνω από αυτούς της πολιτείας, σύμφωνα με την Αντιγόνη. Αυτό αποτελεί το δηλητήριο των Ελλήνων μέσα στο κορμί της νέας τάξης, που θέλει να μην αμφισβητούμε την εξουσία, όπως μας διδάσκει μέσω της Παλιάς Διαθήκης.
Σοφία Σειράχ
 Σοφ. Σειρ. 8,1 Μη διαμάχου μετὰ ἀνθρώπου δυνάστου, μήποτε ἐμπέσῃς εἰς τὰς χεῖρας αὐτοῦ.
Σοφ. Σειρ. 8,1 Μην έρχεσαι σε αντίθεση με ανθρώπους που έχουν εξουσία για να μην πέσεις στα χέρια τους.
Το ΙΕΠ που επιβάλλει στους μαθητές την διάκριση του βιολογικού από το κοινωνικό φύλο, είναι το ίδιο που κρίνει ως άχρηστο τον προβληματισμό πάνω στην διάκριση ανθρώπινου και θεϊκού νόμου;  Καθώς και  τον προβληματισμό πάνω στην έννοια του χρήματος, το οποίο ορίζεται σαν εργαλείο καταδυνάστευσης των λαών στην Αντιγόνη
Είδατε καμία αντίδραση; Ψάχνοντας στο διαδίκτυο, βρήκα την αντίδραση που διατύπωσε ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Αργολίδας, καθώς  εντοπίζει και την τυραννία της σημερινής κυβέρνησης μέσα από τα λόγια της Αντιγόνης:
Μετά την κατάργηση της διδασκαλίας του Επιταφίου στην Γ’ Λυκείου, έρχεται η κατάργηση της διδασκαλίας της Αντιγόνης στη Β’ Λυκείου να επιβεβαιώσει πως βιώνουμε πανηγυρικά την απειλή της επικράτησης  των δυνάμεων εκείνων που οραματίζονται έναν κόσμο δίχως σκεπτόμενους ανθρώπους, βορά στα σκυλιά και τα όρνια της ισοπέδωσης και της αναξιοκρατίας. Λυπούμαστε, δεν θα πάρουμε! Κι όχι μόνο δεν θα πάρουμε, αλλά θα αγωνιστούμε, για να μην στερήσουμε από τους μαθητές μας τη δυνατότητα να αντιληφθούν πως αγωνιστικότητα και δημοκρατία συμβαδίζουν.
Ευθύς εξαρχής δηλώνουμε πως δεν αντιδρούμε για συντεχνιακούς λόγους, όπως πρόθυμα θα σπεύσουν να τονίσουν οι καλοθελητές. Το πρόβλημα δεν αφορά ούτε στη θέση των Αρχαίων Ελληνικών στο ωρολόγιο πρόγραμμα ούτε στο ωράριο των εκπαιδευτικών. Το ουσιαστικό πρόβλημα είναι να συνειδητοποιήσουμε όλοι πως σε αυτή τη γωνιά έμαθε η ανθρωπότητα να ζει, μέσα από τις μορφές της Αντιγόνης, του Προμηθέα και τόσων άλλων, καταξιωμένων σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά προφανώς μη αποδεκτών στον ίδιο τον τόπο τους από όσους μάλλον δεν αντέχουν στην δυστοπία τους (για ποια ουτοπία να μιλήσουμε πλέον;) φωνές πέρα από αυτή του Κρέοντα. Άλλωστε η τυραννίς πολλά τ’ ἄλλα εὐδαιμονεῑ κἄξεστιν δρᾶν λέγειν θ’ἅ βούλεται.
 Βασική ευθύνη για την απόφαση αυτή του ΙΕΠ, κατέχει η προσπάθεια του Υπουργείου για περιορισμό των δαπανών μέσω της μείωσης προσλήψεων. Η μείωση των ωρών κατά 3 στη Β΄ Λυκείου κάνει εξοικονόμηση σε 11.304 ώρες η οποία αντιστοιχεί σε 565 περίπου εκπαιδευτικούς.  Η μείωση των ωρών κατά 4 στη Γ Λυκείου εξοικονομεί επιπλέον 15.416 ώρες που αντιστοιχούν σε 770 λιγότερες θέσεις εκπαιδευτικών.
Ωστόσο το υπουργείο βρήκε κάπου 18 εκατομμύρια ευρώ για κέτερινγκ για να τρώνε στο δημοτικό σχολείο μεσημεριανό αμφιβόλου ποιότητος τα παιδιά που θα επιλέγουν το ολοήμερο σχολείο. Αυτό το μέτρο προωθεί το να αφήνουν οι γονείς τα παιδιά στο σχολείο για να αυξήσουν τον δικό τους  ελεύθερο χρόνο, όπως σχεδίασαν οι Ροκφέλερ.
Να μας πούνε ποιους θα βάλουν να "εκπαιδεύουν" τα παιδιά μέχρι τις οκτώ το βράδυ και με τι λεφτά θα τους πληρώνουν και κυρίως τι θα διδάσκουν στα παιδιά;
Θα διδάσκουν αντί για Αντιγόνη μαθήματα κατά της τρανσεξουαλφοβίας; Για τέτοια πράγματα έχει χρόνο το σύγχρονο ελληνικό σχολείο και μάλιστα ζητά επιτακτικά από τους εκπαιδευτικούς να καταθέσουν προγράμματα "βιωματικών", παρακαλώ διδασκαλιών κατά της φοβίας σε βάρος της ομοφυλοφιλίας και της τρασεξουλαφοβίας.















ΠΗΓΗ







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις