Πρόστιμα πάνω από 24.000 δολάρια σε Cosmopolitan, Harper’s Bazaar και Esquire από τις ρωσικές αρχές για «ακατάλληλες διαφημίσεις»

Russia Flag of Federal antimonopoly service 2004

Υψηλά πρόστιμα ύψους 24.600 δολαρίων επέβαλε χθες, Παρασκευή, η Ομοσπονδιακή Αντιμονοπωλιακή Υπηρεσία της Ρωσίας (FAS) σε εκδοτική εταιρεία Μόδας που ανήκει στον φινλανδικό εκδοτικό Οίκο Sanoma και διακινεί δημοφιλή περιοδικά μόδας όπως
το Cosmopolitan, το Harper's Bazaar, το Esquire, το Cosmopolitan Life και το Popular Mechanics.
Αιτία οι παραβιάσεις του νόμου περί διαφημίσεων, καθώς εντοπίστηκαν διαφημίσεις ακατάλληλες για συγκεκριμένες ηλικιακές κατηγορίες, διαφημίσεις συνταγογραφούμενων φαρμάκων και χρήση ιατρικού προσωπικού και εργαζομένων σε διαφημίσεις καλλυντικών. Η FAS επέβαλλε τη μέγιστη ποινή, ύψους 7.700 δολάρια για κάθε περίπτωση.
«Οι εκδότες θα πρέπει να είναι προσεκτικοί και να συμμορφώνεται στου ρωσικούς νόμους για τη διαφήμιση» δήλωσε η αναπληρωτρια διευθύντρια της FAS στη Μόσχας Ιρίνα Γκούντκοβα.



ΠΗΓΗ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις