ΌΛΗ η ΑΛΗΘΕΙΑ για την τιμή της βενζίνης! Σε ποιούς θα δώσουν ΧΡΗΜΑΤΑ και γιατί

 

Αντί η κυβέρνηση να ασχοληθεί με τα μείζονα θέματα της οικονομίας, επιμένει στον εκβιασμό των εμβολίων και παράλληλα

φέρνει από-ανάπτυξη με το καινούριο νομοσχέδιο που τέθηκε προς ψήφιση, δίνοντας ακόμα πια κλωτσιά στην ελληνική κοινωνία, ώστε να πάει πιο κάτω από εκεί που την οδηγεί η πανδημιομανία και η τενχητή ενεργειακή κρίση.

Χαρακτηριστικό της κατάστασης είναι πως η τιμή της αμόλυβδης βενζίνης στην Ελλάδα τρέχει με τα φρένα «σπασμένα» και τους οδηγούς να βρίσκονται πλέον αντιμέτωποι με ένα πρωτοφανές μπαράζ ανατιμήσεων.

Σύμφωνα με το δελτίο επισκόπησης τιμών καυσίμων του παρατηρητηρίου του υπουργείου Ανάπτυξης, η πανελλαδική μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης έφτασε τα 1,841 ευρώ το λίτρο, σπάζοντας το ρεκόρ όλων των εποχών που κρατούσε από τον Αύγουστο του 2012 (1,838€/l).

Η υψηλότερη μέση τιμή στην χώρα καταγράφεται για ακόμα ημέρα στις Κυκλάδες με 2,040 ευρώ το λίτρο και ακολουθούν τα Δωδεκάνησα με 1,980 ευρώ και η Ευρυτανία με 1,937 ευρώ.   Χαμηλότερες τιμές βρίσκει κανείς στα αστικά κέντρα με την τιμή στην Αττική να διαμορφώνεται στα 1,815€/l και στην Θεσσαλονίκη στα 1,809€/l.

Στα ύψη παραμένουν στην χώρα και οι τιμές των υπόλοιπων καυσίμων. Ειδικότερα, το τιμολόγιο διαμορφώθηκε χθες, ως εξής:

Προϊόν Αρ. Πρατηρίων Μέση  / Τιμή

Αμόλυβδη 95 οκτ.            4.273  / 1,837

Αμόλυβδη 100 οκτ.         2.572  / 1,984

Super                                    19      /   1,633

Diesel Κίνησης                 4.553   /                1,578

Υγραέριο κίνησης (Autogas)       1.063  /   1,044

Diesel Θέρμανσης Κατ΄οίκον     1.426   /  1,237

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων, με επιστολή που απηύθυνε προς τον υπουργό Οικονομικών χαρακτηρίζει τη μείωση του Ειδικού Φόρου Καυσίμων των καυσίμων πιο αναγκαία από ποτέ, κάτι που έχει αρνηθεί ο αναπλ. Υπουργός Οικονομίας, κ. Σκυλακάκης, λέγοντας πως «μόνο οι πλούσιοι έχουν αμάξια», άρα δεν έχει νόημα η μείωση του φόρου για τους φτωχούς.

Η ΠΟΠΕΚ σημειώνει πως «το αυξημένο κόστος μεταφοράς επιβαρύνει επιπλέον τόσο τις τιμές των προϊόντων, όσο και των υπηρεσιών, αυξάνοντας τον πληθωρισμό» την ώρα που «οι καταναλωτές που χρησιμοποιούν ως αγαθό θέρμανσης το πετρέλαιο θέρμανσης, είναι ιδιαιτέρως φορολογημένοι».

ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ;;;

ΕΠΙΔΟΤΕΙΤΑΙ η ηλεκτροκίνηση, καθώς η ηλεκτρική ενέργεια δεν αποθηκεύεται σε μπιτόνια  και τα αμάξια θα κάνουν λίγες και ελεγχόμενες διαδρομές! Και επειδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πανάκριβα, σε ό,τι αφορά στην κίνηση, πολλοί ίσως περιοριστούν στα πατίνια!

Συγκεκριμένα, την έναρξη του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» από τον προσεχή Απρίλιο, και την αύξηση της επιδότησης, επισημαίνει σε ανάρτησή του στο Twitter ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου.

Ο κ. Οικονόμου αναφέρει συγκεκριμένα: «Ξεκινάει τον Απρίλιο το “Κινούμαι Ηλεκτρικά” προϋπολογισμού 50 εκατ. ερώ. Η επιδότηση αυξάνεται στα 8.000 ευρώ και θεσπίζονται κοινωνικά κριτήρια για ΑμεΑ, τρίτεκνους και για πρώτη φορά για νέους έως 29 ετών. Με σχέδιο δίνουμε κίνητρα για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης».

Μάλιστα δεν υπάρχει όριο στην επιδότητηση επιχειρήσεων, οι οποίες θα μπορούν να έχουν όσα ηλεκτρικά αμάξια θέλουν!

ΕΠΟΜΕΝΩΣ: Λεφτά υπάρχουν για την ηλεκτροκίνηση, αλλά όχι για να μειωθεί ο ΕΦΚ.

Η τεχνητή ενεργειακή κρίση κάνει, εκ των πραγμάτων, ΑΣΥΜΦΟΡΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ και η κυβέρνηση πήρε εντολή να ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙ την ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ως εναλλακτική! Μέχρι οι περισσότεροι να κινούνται ελάχιστα, ζώντας στις πόλεις των 15 λεπτών

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ

Σχόλια

  1. Πρόσφατα, έχουν επίσης παρατηρήσει κάποιες πιο επικριτικές φωνές όσον αφορά την πόλη των 15 λεπτών.
    Αποκλείεται. Κάποιο λάθος πρέπει να χει γίνει.
    Α ρε απόσκατα της Φύσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις