ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ


 Θελω να επισημανω 2-3 πραγματα να τα εχετε υποψιν σας...

1)Tις αναρτησεις μου πλεον τις κατεβαζουν σε μεγαλυτερο βαθμο με την παροδο του χρονου

κι εχουν φτασει σε γελοιο βαθμο μεχρι του σημειου ν αυτοξεφτιλιζονται.

Για παραδειγμα μου εριξαν την αναρτηση που ελεγε πως η Ιαπωνικη κυβερνηση 

σταματησε τα εμβολια και ζητησε συγνωμη για τις παρενεργειες.

Υπαρχει βιντεακι με τον πρωην υπουργο υγειας(επι ψευτοπανδημιας) της Ιαπωνιας να ζητα συγνωμη

Οι Ελληνικες κ@λοτρυπιδες και η google μου εβγαλαν οτι η αναρτηση δε συμορφωνεται με τους

κανονες των ορων και διαφορες τετοιες παπαριες και μου το εριξαν....

Αυτο οπως σας εχω αναφερει γινεται συνεχεια και χειροτερευει

που σημαινει οτι ....ΒΙΑΖΟΝΤΑΙ.....

2)Εχει μαλλιασει η γλωσσα μου να λεω να βαζετε ενα ονομα η ενα ψευδωνυμο στα σχολια

για να τα δημοσιευω κι αυτο ειναι κανονας.

Ειναι εξωφρενικο μετα απο τοσα χρονια να συνεχιζω να λεω τα ιδια πραγματα

και καποιοι απο εσας να συνεχιζετε να κανετε τα ιδια πραγματα

Αλλωστε αφου δε θα δημοσιευτουν για πιο λογο μπαινετε καποιοι στον κοπο...

Ειναι απιστευτο τα μισα σχολια να κοβονται λογω ανωνυμιας....

3)Αν δειτε οτι το σχολιο σας εφοσον ειναι ευπρεπες και με ονομα δεν εχει δημοσιευτει

δε χρειαζεται να το επαναλαμβανετε 2-3 φορες.

Μεσα στην ημερα θα δημοσιευτει εφοσον τηρει τους απλους μου κανονες

Δεν μπορω να ειμαι 24 ωρες το 24ωρο στο ιστολογιο να εγκρινω σχολια


ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ





SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr










Σχόλια

  1. Επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως ( αστειευόμενος ).
    Τι να κανς κ συ; Να κάτς να μαλώσς;
    Καλό εορτασμό της Παναγίας.
    Πολύ blogas

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις