ΠΡΟΣΕΧΤΕ ΤΙΣ ΜΟΥΦΑ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ


 Επειδη ειναι περιοδο εκπτωσεων πολλοι νομιζουν οτι

 τ αφεντικο τρελαθηκε και ξεπουλαει

Επειδη σε πολλες περιπτωσεις τα πραγματα δεν ειναι ετσι

οπως τα εχετε καποιοι και κυριως καποιες στο μυαλο σας

καντε καλη ερευνα αγορας πριν αγορασετε οτιδηποτε.

Θα το λεω συνεχεια....

Στηριξτε τα καταστηματα της περιοχης σας και της γειτονιας σας

Προχθες συναντησα καποια κυρια που ειχε οικογενειακως

ενα μαγαζι με βιολογικα και βοτανα στη γειτονια μου

Ενα καταστημα με πολυ προσεγμενα πραγματα

που σε καποιες περιπτωσεις ηταν ελαχιστα ακριβοτερο απο super market.

Την ρωτησα γιατι εκλεισε ξαφνικα και μου απαντησε λακωνικα

"Δεν μας στηριξε καθολου η γειτονια κι η περιοχη φιλε μου"

Της απαντησα πως πολυ στεναχωρηθηκα που εκλεισε

γιατι οταν πηγαινα καναμε ωραιες κουβεντες

της ευχηθηκα καλη τυχη και πως δε θα ξεχασω το....

"Παρε φιλε μου τα πραγματα που χρειαζεσαι

και μου φερνεις αργοτερα τα χρηματα..."....!!!

 





SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr
















Σχόλια

  1. Δυστυχώς έτσι είναι. Έχω και εγώ κατάστημα και η γειτονιά δεν με στηρίζει καθόλου. Από τις 3 πολυκατοικίες που έχει ο πεζόδρομος έχω μόνο δύο πελάτες.

    Πάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό είναι ένα γενικότερο φαινόμενο στον Ελληνικό πληθυσμό
    Με χαρά και προθυμία κάποιοι θα υποστηρίξουν έως και τον δήθεν καυμενο αλλοφυλο ενώ για τον συνελληνα θα πουν άντε ρε με τον πουστη
    Μην απορούμε για το πώς στάθηκαν στην χώρα μας της κάθε καρυδιάς τα καρύδια
    Όποιος θέλει ας κατέβει στο καφενείο να ζητήσει μεροκάματο και θα δεί πως όλοι θα πάρουν για δουλειά τον Αλβανό τον Πακιστανό η όποιον άλλον εκτός του Έλληνα
    Και βεβαίως μιλώ εδώ μόνον για ότι υποκινείται από σκέτη ταπεινοπρεπη εμπάθεια
    Όπου υπεισέρχεται και το συμφέρον τα πράγματα είναι τραγικά
    Έχω δει μέχρι και ελληνοπατριωτες καθώς και χριστιανοπατριωτες να επιμένουν πώς την χοντρή ποσότητα τροφίμων που σχεδιάζαμε να προμηθευτούμε προς αποθήκευση ( γνωρίζετε το γιατί) να επιμένουν λοιπόν πως πρέπει να την αγοράσουμε από τα λιντλ η από τα ινδοπακιστανικα μικρομάγαζα του ότι νά ναι για δύο και τρία λεπτά διάφορα στο κιλό
    Δεν μου αρέσει η χαιρεκακια που θα πω αλλά αυτός εδώ ο λαός καλά να πάθει και του χρειάζεται να το πάθει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις