ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΕΕΣ ΘΑ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙ ΑΥΤΟ

Εικόνα  

Ακόμα ένα

αριστούργημα της γλυπτικής κοσμεί την Αθήνα. 

Συγκινημένος ο δήμαρχος συγχαίρει την καλλιτέχνιδα

 γι' αυτό το εκπάγλου πλαστικότητας άγαλμα, 

το οποίο, συν τοις άλλοις, θα συμβάλει στην αισθητική διαπαιδαγώγηση των νέων

 όταν παίζουν με πετρούλες στην παραλία.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

  1. Το πιο απίθανο το έκανε ο Ιταλός γλύπτης Σαλβατόρε Γκαραου
    Ο τύπος εξέθεσε και κατάφερε να πουλήσει το λεγόμενο άυλο γλυπτό
    Στην ουσία πούλησε ένα άδειο βάθρο στην τιμή των δεκαπέντε χιλιάδων ευρώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα διαφωνήσω!! Θυμίζει τα κυκλαδίτικα αγαλματίδια της αρχαίας μας κληρονομιάς που δυστυχώς κοσμούν ξένα μουσεία ανά τον κόσμο
    Νικόλας Αστόρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Νικόλα, τα έχετε δει τα κυκλαδικά ειδώλια ή απλώς έχετε ακούσει για αυτά; Αν τα έχετε δει, εξηγήστε μου, παρακαλώ, πώς γίνεται τα "ισορροπούντα κοτρώνια" της "καλλιτέχνιδος" να έχουν κάποια σχέση με τα εξαίσια και διάσημα για την αφαιρετικότητα και απλότητά τους μαρμαρόγλυπτα κυκλαδικά ειδώλια, που καλύπτουν συνολικά την 3η χιλιετία π.Χ.
      Με βάση το δημιουργηθέν τερατούργημα, θα λέγαμε ότι θα ήταν λογικό να το φτιάξει ένας πρωτόγονος καλλιτέχνης, χιλιάδες χρόνια πριν από τα κυκλαδικά ειδώλια, στην προσπάθειά του να αποδώσει την ανθρώπινη μορφή. Έχω, δηλαδή, την εντύπωση ότι μεσολαβεί πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα από την τοποθέτηση μιας πέτρας πάνω στην άλλη μέχρι το σκάλισμα του μαρμάρου, για να αποδοθεί καλλιτεχνικά το ανθρώπινο σώμα.
      Δεν γνωρίζω τον λόγο ύπαρξης αυτής της σαχλαμαροειδούς κατασκευής, αλλά δεν πρέπει να εκτίθεται σε έναν δημόσιο χώρο. Καθώς το ξανακοιτάζω, είμαι βέβαιος ότι με κατάλληλο χρωματισμό μπορεί να αποτελέσει ένα ιδανικό πέτρινο σκιάχτρο για τα καλλιεργήσιμα χωράφια και, επομένως, να έχει έναν λειτουργικό σκοπό.
      Κατά συνέπειαν, η "καλλιτέχνις", επειδή μεν κοπίασε για να ισορροπήσει τα κοτρώνια, συνάμα, δε, μπορεί να εμπνεύσει αγρότες να γίνουν καλλιτέχνες φτιάχνοντας το δικό τους πέτρινο σκιάχτρο και μάλιστα με κοτρώνια του τόπου τους, είναι άξια θερμών συγχαρητηρίων και βλέποντας για μια ακόμη φορά το κατασκεύασμά της, δικαιούμεθα να κάνουμε χρήση της γνωστής ατάκας του Βασίλη Αυλωνίτη και με όλη την δύναμη της ψυχής μας να αναφωνήσουμε, απευθυνόμενοι στην "καλλιτέχνιδα" και όχι μόνο: "Ωρέ, πού πάμε;"

      Γιάννης Κ.

      Διαγραφή
  3. Ε, ρε καταντια....

    οσο περνανε τα χρονια αντι για αναπτυξη του ανθρωπου σε νοηση κι αντιληψη, οπισθoδρομουμε προς ενα ειδος νηπιακης υπαρξης.

    Αντι συνειδησιακα να οδευουμε προς Evolution, εχουμε De-volution


    Οπως εγραφαν κι οι πατερες, τα αλλαλα κι τα αμπαλα, θα ευδοκιμησουν.

    Βεβαια να προσθεσουμε τους σατανιστες με την προωθηση του ερμαφροδιτισμου κι της πεδαιραστιας και βεβαια προς οτι τι διαβρωνει το Εθνος κι τις παραδοσεις του Ελληνικου Λαου!

    Δεν χρειαζεται να πας μακρια, τα λεγομενα "πρωιναδικα" ειναι ενα αριστο δειγμα καταπτωσης του ανθρωπινου ειδους!!

    eksothen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χωρίς νά ἔχω καμμία διάθεσιν νά ὑποστηρίξω τήν ἀνωτέρῳ καλλιτέχνιδα ἤ τήν ἐπιλογή τοῦ κ. Δούκα, θά ἤθελα νά σημειώσω κάτι πολύ σημαντικό ἐπί τοῦ θέματος. Πρῶτον δέν συμπεριλάβατε στό θέμα τί ἀκριβῶς ἐκπροσωπεῖ ἡ συγκεκριμένη τέχνη ( ἀσχέτως ἐάν εἶναι τῆς ἀρεσκείας μας ἤ ὄχι ). Νά ποῦμε λοιπόν πώς πρὄκειται γιά ἕνα εἶδος τέχνης πού ὀνομάζεται inukshuk art καί προέρχεται ἀπό τά Inuksuk ἦταν κατασκευές ἀπό πέτρες καί χρησίμευαν γιά :
    ... για πλοήγηση, ως σημείο αναφοράς, δείκτης για διαδρομές ταξιδιού, μέρη ψαρέματος, στρατόπεδα, κυνηγότοπους, τόπους λατρείας , παρασυρόμενους φράχτες που χρησιμοποιούνται στο κυνήγι, ή για να επισημάνουν μια κρύπτη τροφίμων ... οι δομές βρίσκονται στον βόρειο Καναδά , τη Γροιλανδία και την Αλάσκα (Ηνωμένες Πολιτείες).
    Η λέξη inuksuk σημαίνει «αυτό που ενεργεί με την ιδιότητα του ανθρώπου». Η λέξη προέρχεται από τα μορφώματα inuk ( « πρόσωπο » ) και -suk ( « ersatz , υποκατάστατο » ...
    Το Inuksuit συνεχίζει να λειτουργεί ως πολιτιστικό σύμβολο των Inuit. ( αὐτόχθονες πληθυσμοί τῶν βόρειων ἀρκτικῶν περιοχῶν)
    ( περισσότερα : https://en.wikipedia.org/wiki/Inuksuk#In_popular_culture )

    Τώρα γιατί ἔγιναν τέχνη ; Ἔ, ὅπως λ.χ. ἐκφράζονται καλλιτέχνες μέ τήν προϊστορική Κυκλαδίτικη τέχνη,σήμερα, ἔτσι καί μέ τήν παραπάνω. Τό ἐρώτημα πού οὐσιαστικῶς πρέπει νά τεθῇ εἶναι : Γιατί ὁ Δήμαρχος κ. Δούκας ἔπρεπε νά υἱοθετήσῃ αὐτό τό εἶδος τῆς καλλιτεχνικῆς ἐκφράσεως ὅταν ἔχομε νά ἐπιδείξουμε δικά μας καλλιτεχνικά ἀριστουργήματα πού ἀναδεικνύουν καί τήν πολιτιστική μας κληρονομιά ;
    Μᾶς τό ἐξηγεῖ ἐδῶ :
    Τα αποκαλυπτήρια του γλυπτού για τα 80 χρόνια φιλίας και διπλωματικών σχέσεων Ελλάδας Καναδά πραγματοποίησαν στο Άλσος Ιλισίων ο Δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας και η πρέσβης του Καναδά στην Ελλάδα Άννα Καρίναι Ασελίν... https://athina984.gr/2024/05/17/apokalyptiria-agalmatos-gia-ta-80-chronia-filias-kai-diplomatikon-scheseon-elladas-kanada/

    Ἔ, αὐτά συμβαίνουν στίς πόλεις ὅλου τοῦ κόσμου ὅπου ὑπάρχουν φιλικοί δεσμοί.

    Καλησπέρα ἀγαπητοί !


    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις