ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ Ο TRUMP ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ....?

 


Καποιοι μου ζαλισανε τα ουμπαλα οτι συνελαβαν τον Trump 

και διαφορες αλλες παπαριες....

Επειδη λοιπον εγω ειμαι ενας κοινος θνητος

και η υπομονη δεν ειναι στα προτερηματα μου

οσοι με ρωτανε μ@λακιες δε θ ασχολουμαι καν...

Ναι λοιπον ....τον συνελαβαν οπως την προηγουμενη φορα

και τωρα εχει δραπετευσει και κανει βολτες σε αγνωστη τοποθεσια...

Για να μιλησω λοιπον και λιγο πιο σοβαρα

και σε ανθρωπους που τους αρεσει η ερευνα

θα σας δωσω αυτο......ΕΔΩ

Ειναι το online Δικαστικο συστημα του Μαιαμι 

που δειχνει αν εχει συληφθη καποιος η οχι...

Βαλτε τα στοιχεια του Trump

Eδω σας τα δειχνω που τα εβαλα εγω....

Οπως βλεπετε μου βγαζει οτι δεν υπαρχει συληφθης με τετοιο ονομα....

Και ξαναρωτω...

Ειστε σιγουροι οτι τον συνελαβαν και τον αφησαν ελευθερο χωρις περιοριστικους ορους....?







SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr








Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις