ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΟΥ....!!!


 Εδω και λιγο καιρο εχουν κανει την εμφανιση τους βιντεο με τετοια περιστατικα....

Στην αρχη μου φανηκαν αστεια και ψευτικα....

Ομως το φαινομενο γινεται πιο συχνο και μεγαλωνει...

Αληθεια η οχι....Ας κρινει ο καθενας μονος του....



Ολο αυτο μου θυμιζει μια ταινια την "Εισβολη" (The Invasion) με την Νικολ Κιντμαν(του σιναφιου) και τον Ντανιελ Κρεγκ οπου ενας (δηθεν)εξωγηινος ιος κανει τους ανθρωπους να μενουν ακινητοι....αλλοτε να ειναι απαθεις σε ολα....αλλοτε ν αυτοκτονουν και τελος να τρεχουν ολοι για εμβολια....

 

 

 

 

 

 

 

SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr

Σχόλια

  1. ΑΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΖΉΣΕΙΣ
    ΌΛΑ ΤΑΛΛΑ ΕΊΝΑΙ ΣΙΚΈ !

    ΔΕΝ ΛΈΩ ΌΤΙ... ΑΠΈΧΕΙ ΕΊΝΑΙ ΜΈΧΡΙ ΝΑ ΤΑ ΔΟΎΜΕ...ΑΝ ! ΤΑ ΔΟΎΜΕ...

    ΆΡΑ ! ΜΕΊΝΕΤΕ ΑΣΦΑΛΕΊΣ
    ΓΡΆΨΤΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΚΆ ΟΛΟΥΣ ❗

    ΤΡΟΜΟΛΑΓΝΙΑ...



    Ι'Μ ΠΩΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το 1976 με 1977 έδινα εξετάσεις την ώρα που μου έκαναν προφορική εξέταση 2 εξεταστές έχασα την αίσθηση του χωροχρόνου και φυσικά δεν απάντησα. όταν συνήλθα οι εξεταστές δεν είχαν καταλάβει τίποτα . Πριν 4 με 5 χρόνια το ίδιο ακριβώς το επάθαινα περίοδο Ιουλίου -Αυγούστου 5-6 φορές . ΦΟΒΟΥΝ ΝΑ ΟΔΗΓΩ. και άλλα άτομα είχαν πάθει το ίδιο εκείνο το καλοκαίρι. Ακόμη έχω δει και να γίνεται ζελατίνη πράσινη ένα παρκαρισμένο πράσινο αυτοκίνητο και να βλέπω κάτω τον δρόμο με λεπτομέρεια, είχα την τάση να το τρακάρω. τίποτα πια δεν μου κάνει εντύπωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μεινανε κοκαλο ε.αχαχαχ..δξ/δα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις