Αν ισχύουν έστω τα μισά πρόκειται για «ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ»

 

Υγειονομικοί από όλον τον πλανήτη ισχυρίζονται σοκαριστικά πράγματα, τα οποία χρήζουν απαντήσεων

από τις κυβερνήσεις των κρατών.

Νοσοκόμα από τον Καναδά αναφέρει τα εξής, τα οποία παρατίθενται δημοσιογραφικά:

«Ονομάζομαι Εrica Βeardsley και παράτησα την νοσηλευτική στο Κεμπέκ μετά από 11 χρόνια.

Αγαπούσα τη δουλειά μου, αγαπούσα τους ανθρώπους.

Έχω δει με τα ίδια μου τα μάτια να ακινητοποιούν τους ηλικιωμένους και να τους εμβολιάζουν παρά την θέλησή τους ενώ ούρλιαζαν όχι!!!!!

Έχω δει ασθενείς να έρχονται έχοντας διαπράξει αυτοκτονία και να τους ελέγχουν (για covid) μετά θάνατον!!!!!

Ενώ είναι νεκροί, τους ελέγχουν για covid!!!!! Γιατί; Γιατί τους κάνουν τεστ για covid; Είδαμε με τα μάτια μας πολλούς ανθρώπους να πεθαίνουν από εμφράγματα λίγο μετά το εμβόλιο!!!!!

Είδα με τα μάτια μου ενδομήτριους θανάτους σε τελειόμηνες κυήσεις 5 μέρες, 4 μέρες μετά το εμβόλιο!!!!!

Ήθελαν να μου επιβάλουν το εμβόλιο και αρνήθηκα».

Δείτε το βίντεο:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ

Σχόλια

  1. Ορίζουμε νέα ημερομηνία για διαδήλωση εδώ και τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για τις Καναρίους Νήσους δεν υπάρχει κορωνοϊός. Από την 1η Οκτωβρίου, δεν χρειάζεστε εξέταση ή απόδειξη εμβολιασμού για να εισέλθετε στα Κανάρια Νησιά!

    https://diodotos-k-t.blogspot.com/2021/10/1.html#more

    Το ισπανικό σύστημα δημόσιας υγείας δεν μπορεί να ανιχνεύσει έναν ιό.

    Καταλάβετε τι σημαίνει αυτό:
    2 ΧΡΌΝΙΑ ΠΑΝΙΚΟΎ ΓΙΑ ΤΟ ΤΊΠΟΤΑ!!!

    Οι Κανάριοι Νήσοι αντέδρασαν ΑΜΕΣΑ στη δημοσίευση της υγειονομικής αρχής της Ισπανίας, η οποία δήλωσε ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να ανιχνεύσει κανένα απομονωμένο στέλεχος του ιού COVID. Ως εκ τούτου, από την 1η Οκτωβρίου, δεν χρειάζεστε εξέταση ή απόδειξη εμβολιασμού για να εισέλθετε στα Κανάρια Νησιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις