Εγώ είμαι η ανάσταση και η ζωή. Αυτός που πιστεύει σε Μένα, κι αν πεθάνει, θα ζήσει

%ce%b1%ce%bd%ce%b1%cf%83%cf%83%cf%84%ce%b1%cf%83%ce%b799


Γεννήθηκα, έζησα, πέθανα. Αυτό ήταν όλο; Ο Ιησούς Χριστός μας διαβεβαιώνει, ότι υπάρχει αιώνια ζωή. Μία ζωή κοντά στον Πατέρα Θεό, τον Υιό Του τον Ιησού Χριστό, τους αγίους και τους αγγέλους, σε ένα ένδοξο και απερίγραπτο περιβάλλον, όπου δε θα
υπάρχει, πόνος, δάκρυα, θλίψη, δυστυχία, αδικία, αρρώστιες, πόλεμοι, αλλά θα βασιλεύει η παρουσία του Θεού, η ειρήνη, η χαρά, η αγάπη και όλα όσα ποθεί η ψυχή του ανθρώπου εδώ στη γη και δεν μπορεί να τα απολάυσει.
Μέσα στο ευαγγέλιο, ο Ίδιος ο Ιησούς Χριστός, μας φανερώνει, ότι ο Ίδιος είναι η ανάσταση και η αιώνια ζωή. Αν Τον δεχτούμε με όλη μας την καρδιά και Τον ακολουθήσουμε, τότε έχουμε εξασφαλίσει την αιώνια ζωή. Το μόνο που χρειάζεται είναι να ζητήσουμε από το Χριστό να έρθει στη ζωή μας, μετανοημένοι για τη μέχρι τώρα αμαρτωλή μας ζωή,ζητώντας από Αυτόν να μας κάνει νέα κτίσματα (Β’ Κορ. 5:17), να αποσπάσει τη λίθινη καρδιά μας (Ιεζεκιήλ 36:26), που είναι γεμάτη εγωισμό, κακία, πλεονεξία, φθόνο κ.λπ. και να μας χαρίσει μια νέα καρδιά σάρκινη, απαλή, τρυφερή και σπλαχνική και καθαρή. Το παρακάτω »γράμμα» που αποτελείται από εδάφια της Καινής Διαθήκης, είναι μία πρόσκληση του Ιησού Χριστού σε σένα, μια πρόσκληση αιωνιας ζωής. Ο Χριστός είπε : »Ελάτε σε Μένα όλοι όσοι κοπιάζετε και είστε φορτωμένοι, και Εγώ θα σας αναπαύσω.
Σηκώστε επάνω σας τον ζυγό μου, και μάθετε από Μένα επειδή, είμαι πράος και ταπεινός στην καρδιά και θα βρείτε ανάπαυση μέσα στις ψυχές σας. Επειδή, ο ζυγός Μου είναι καλός, και το φορτίο Μου ελαφρύ» ( Ματθ. 11:28-30 ). Είπε επίσης ότι »Κάθε τι που μου δίνει ο Πατέρας, θάρθει σε Μένα και εκείνον που έρχεται σε Μένα, δεν θα τον βγάλω έξω» ( Ιωάννης 6:37 ). Δέξου λοιπόν την πρόσκληση του Χριστού και δώσε την καρδιά σου σε Αυτόν, που σε αγάπησε τόσο πολύ, ώστε έγινε θυσία για σένα τον αμαρτωλό και πέθανε για τις αμαρτιές σου, αλλά και αναστήθηκε για τη δικαιώσή σου.
Εγώ είμαι η ανάσταση και η ζωή. Αυτός που πιστεύει σε Μένα, κι αν πεθάνει, θα ζήσει ( Ιωάνν. 11:25 ) γιατί όποιος πιστεύει στον Υιό, έχει ζωή αιώνια, όποιος όμως απειθεί, δε θα δει ζωή, αλλά η οργή του Θεού μένει επάνω του ( Ιωάνν. 3:36 ). Γι’ αυτό, όποιος διψάει ας έρθει σε Μένα κι όποιος θέλει, ας λαμβάνει το ύδωρ της ζωής δωρεάν ( Αποκ. 22:17 ), επειδή όποιος πιει από το ύδωρ που Εγώ θα του δώσω, δε θα διψάσει στον αιώνα, αλλά το ύδωρ που θα δώσω σ’ αυτόν, θα γίνει μέσα του πηγή ύδατος, που θα αναβλύζει σε ζωή αιώνια ( Ιωάνν. 4:13-14 ).
Εγώ είμαι ο άρτος της ζωής ( Ιωάνν. 6:48 ), που κατέβηκε από τον ουρανό και αν κάποιος φάει απ’ αυτόν τον άρτο, θα ζήσει στον αιώνα ( Ιωάνν. 6:51 ),
και όποιος τρώγει τη σάρκα Μου και πίνει το αίμα Μου, έχει ζωή αιώνια κι Εγώ θα τον αναστήσω την έσχατη ημέρα ( Ιωάνν. 6:54 ).
Σας διαβεβαιώνω απόλυτα, ότι εκείνος που ακουέι το λόγο Μου και πιστεύει στον Πατέρα Μου, που Με απέστειλε, έχει αιώνια ζωή και σε κρίση δεν έρχεται, αλλά έχει ήδη μεταβεί από το θάνατο στη ζωή ( Ιωάνν. 5:24 ), γιατί το θέλημα Εκείνου που με απέστειλε είναι, κάθενας που Με βλέπει και πιστεύει σε Μένα, να έχει ζωή αιώνια, και Εγώ θα τον αναστήσω την έσχατη ημέρα ( Ιωάνν. 6:40 ), καθώς ο Πατέρας, Μού έδωσε εξουσία πάνω σε κάθε σάρκα, για να δίνω ζωή αιώνια, σε όλους όσους Μου έδωσε ( Ιωάνν. 17:1-2 ).
Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή ( Ιωάνν. 14:6 ) και ο Καλός Ποιμένας ( Ιωάνν. 10:11 ) και τα πρόβατα τα δικά Μου, ακούν τη φωνή Μου και Εγώ τα γνωρίζω και Με ακολουθούν κι Εγώ δίνω σε αυτά αιώνια ζωή και δε θα χαθούν στον αιώνα και κανένας δε θα τα αρπάξει απ’ το χέρι Μου. ( Ιωάνν. 10:27-28 ). Κι εσείς όλοι, ήσασταν χαμένα πρόβατα ( Λουκ. 15:4 και Α’ Πέτρ. 2:25 ), αλλά τώρα καθώς ελευθερωθήκατε από την αμαρτία και γίνατε δούλοι στο Θεό, έχετε τον καρπό σας σε αγιασμό, το δε τέλος αιώνια ζωή. Επειδή ο μισθός της αμαρτίας είναι θάνατος, το χάρισμα δε του Θεού, ζωή αιώνια , διαμέσου του Ιησού Χριστού του Κυρίου σας ( Ρωμ. 6:22-23 ).
Γιατί αυτή είναι η υπόσχεση που ο Θεός υποσχέθηκε σε σας : Την ζωή την αιώνια ( Α’ Ιωάννη 2:25 ) και αυτή η ζωή είναι μέσα στον Υιό Του ( Α’ Ιωάνν. 5:11 ). Επειδή με τέτοιο τρόπο αγάπησε ο Θεός τον κόσμο, ώστε έδωσε τον Υιό Του το μονογενή, για να μη χαθεί κάθενας ο οποίος πιστεύει σ’ Αυτόν, αλλά να έχει ζωή αιώνια ( Ιωάνν. 3:16 ).


Ιησούς Χριστός






ΠΗΓΗ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις