"ΦΙΛΕ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ..."


 Σημερα το πρωι ειχα παει σ ενα γνωστο super market για να ψωνισω μερικα πραγματα που ηθελα ...

Επιασα κουβεντα μ εναν υπαλληλο,με τον οποιο εχω ξαναμιλησει 2-3 φορες...

Του λεω τι γινεται ρε φιλαρακι βλεπω λιγο πιο φθηνες τις τιμες σε σχεση με την περασμενη εβδομαδα.

Μου λεει...υποψιαζομαι πως εχει πεσει συρμα να πεσουν οι τιμες λογω ευροεκλογων.

Σωπα ρε φιλε του λεω....γινονται τετοια πραγματα....?

Μου απαντα πως εχει κοψει την τηλεοραση κι ενημερωνεται μονο απο το ιντερνετ...

"Να μπαινεις να διαβαζεις SINOMOSIOLOGO...." μου λεει...

Αντε ρε συ του λεω....ποιος ειναι αυτος...

"Ειναι γαματος ο τυπος..." θα τρελαθεις αν μπεις να διαβαζεις...μου λεει

"Εγω τον εμαθα απο μια φιλη μου τον τελευταιο καιρο... 

Πρεπει φιλε να ξυπνησουμε πριν να ειναι αργα και ν αντιδρασουμε...

Να μην τρωμε αμασητο οτι μας σερβιρουν...

Συμβαινουν τοσα πραγματα στο παρασκηνιο που δεν παιρναμε χαμπαρι...."

Τον χαιρετησα και του υποσχεθηκα οτι απο σημερα θα μπω να τον διαβαζω αυτον που μου ειπε...

Υπαρχει καλυτερη ικανοποιηση απο αυτη....?






SINOMOSIOLOGOS

sinomosiologos.blogspot.gr

Σχόλια

  1. αυτο λεγεται υπερτατη ηδονη αδελφε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας αξίζουν πολλά συγχαρητήρια και ευγνωμοσύνη για τις αφυπνιστικές πληροφορίες που μας παρουσιάζετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελπίζω να διαβάζεις και εσύ αυτά που ανεβάζεις και όχι μόνο εμείς κάθε μέρα και κάθε ώρα όπως τουλάχιστον κάνω εγώ να κάνω απλά ανανέωση της αρχικής να δω πιο νέο έχεις ανεβάσει (άσε που είχα πάθει την πλάκα μου όταν σου είχαν κατεβάσει την σελίδα ..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μόνο συνομωσίες είσαι !!!!
    ;-)

    Πολύ blogas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν θέλει κάποιος να δει έναν άλλο κόσμο, όχι όπως μας τον δείχνουν αλλά όπως είναι πραγματικά γνωρίζει τι πρέπει να διαβάσει.Μπορεί το "σύστημα συναγερμού ή αφύπνισης" να είναι λίγο διαφορετικό στον καθένα μας αλλά νομίζω ότι τη στιγμή που πρέπει οι περισσότεροι από εμάς θα συντονιστούμε με κάποιο τρόπο.Φυσικά το συμβάν που έγινε δείχνει ότι αναγνωρίζεται η δουλειά που κάνεις στο blog και ότι έστω και αργά σιγά σιγά ξυπνάνε και άλλοι.Στην ομαδική που έχουμε στη δουλειά πολύ συχνά στέλνω αναρτήσεις σου, γιατί θεωρώ ότι η ομαδική δεν είναι μόνο για να μιλάμε για ωράρια και για πελάτες.Στην αρχή ξίνισαν λίγο αλλά τώρα πολλές φορές σχολιάζουν αυτά που έχουν διαβάσει.Σε ευχαριστούμε....

    Ευρυδίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για μας του ''ψεκασμενους' το blog σας ειναι η απολυτη εξαρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ φίλε Sinomosiologe δέν αρκούμαι μόνο στό διάβασμα. Τά περισσότερα τά κοινοποιώ καί στόν λογαριασμό μου τού facebook. Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα κανεις.Ετσι εγινε διασημο το blog αυτο χωρις ουτε μια διαφημιση.Απο στομα-σε στομα...

      Διαγραφή
  8. Η αλήθεια είναι ζορικη στην αρχή, στην πορεία ανταμείβει πλουσιοπάροχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ12 Απριλίου, 2024 23:22

    ΕΜΕΝΑ ,ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ .ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΒΙΤΣΙΟ ΜΟΥ .
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΣΟΥ !!!!!!!!
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ .
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
    "ΘΑ ΚΑΝΗ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΣΤΟΝ ΟΜΠΑΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΜΠΑΙΝΤΕΝ ........."
    ΜΩΡΕ ,ΘΑ ΤΗΣ ΕΛΕΓΑ ,ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΔΥΟ !
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
    ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΓΙΝΗ Η ΧΡΕΩΣΗ ;
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
    ΩΡΑΙΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ !
    ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις