ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ...Η Volvo σταματά με την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων επειδή έχει μεγάλες απώλειες

 

Την περασμένη Πέμπτη,

η Volvo δήλωσε ότι δεν θα παρέχει πλέον οικονομική υποστήριξη στην Polestar, την επωνυμία ηλεκτρικών της αυτοκινήτων, και θα εξετάσει το ενδεχόμενο να μεταβιβάσει μέρος του μεριδίου του 48% στην εταιρεία σε άλλους μετόχους, συμπεριλαμβανομένης της κινεζικής Geely. (Το μεγαλύτερο μέρος του υπόλοιπου Polestar ανήκει ήδη στον πρόεδρο της Geely, Eric Li.)

Η είδηση είναι το πιο πρόσφατο χτύπημα για την Polestar, μια πρώιμη κινητήρια δύναμη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που αγωνίστηκε να συμβαδίσει με ανταγωνιστές όπως η Tesla και εξακολουθεί να είναι πολύ ζημιογόνος παρά το γεγονός ότι τα αυτοκίνητά της λαμβάνουν διθυραμβικές κριτικές, αναφέρει η The Telegraph.

Είναι επίσης το τελευταίο διάλειμμα στη βιομηχανία ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Κάποτε είχε προβλεφθεί ότι τα αυτοκίνητα με μπαταρίες θα κυριαρχούσαν στην αγορά αυτοκινήτων μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας, αλλά το αναπόφευκτο έχει συμβεί τους τελευταίους μήνες καθώς οι πωλήσεις επιβραδύνθηκαν και οι στόχοι αλλάζουν.

Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων (EVs) στη Γερμανία, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου της Ευρώπης, αναμένεται να μειωθούν για πρώτη φορά μετά από επτά χρόνια το 2024 και η Renault νωρίτερα αυτή την εβδομάδα απέσυρε τα σχέδιά της για απόσχιση της μονάδας EV Ampere, κατηγορώντας την έλλειψη ισχυρού επενδυτικού ενδιαφέροντος και επιβράδυνση των πωλήσεων.

Το 2022, η Polestar εισήλθε στο χρηματιστήριο στη Νέα Υόρκη με αποτίμηση 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων (16 δισεκατομμύρια £). Ήταν μία από τις πολλές IPO κατασκευαστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, κυρίως νεοφυών επιχειρήσεων που δεν είχαν πουλήσει ακόμη αυτοκίνητο. Εκείνη την εποχή, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Polestar, Thomas Ingenlath, απομάκρυνε την εταιρεία από αυτούς τους νεοφερμένους και προέβλεψε τα κέρδη εντός τριών ετών.

Αλλά μέχρι στιγμής υπάρχουν λίγες ενδείξεις για αυτό. Τα κέρδη που περίμεναν δεν έγιναν, με την εταιρεία να χάνει 730,9 εκατομμύρια δολάρια το έτος έως το τέλος Σεπτεμβρίου.

Η Volvo, η οποία εξακολουθεί να κατέχει μερίδιο 48,3%, έχει στηρίξει την εταιρεία οικονομικά, μεταξύ άλλων με δάνειο 800 εκατομμυρίων δολαρίων το 2022.

Οι μετοχές έχουν υποχωρήσει περισσότερο από 80% τους τελευταίους 18 μήνες, ωθώντας την αγοραία αξία της εταιρείας κάτω από τα 4 δισεκατομμύρια δολάρια.

Το τέλος του ονείρου των κομμουνιστών για την αλλαγή του κλίματος, να βάλουν τους πάντες σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που να μπορεί να ανάβει και να σβήνει εξ αποστάσεως είναι ορατό.

Όπως όλα τα σχέδιά τους, έτσι και αυτό αποτυγχάνει.

Η Ford μειώνει την παραγωγή ηλεκτρικών φορτηγών για να επικεντρωθεί στα βενζινοκίνητα οχήματα, γιατί δεν συμφέρουν την εταιρεία.

Επίσης ο γίγαντας ενοικίασης αυτοκινήτων «Hertz» θα πουλήσει 20.000 μεταχειρισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και θα επιστρέψει στα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΠΗΓΗ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις